طراحی سایت مزون لباس با قیمت باورنکردنی!

طراحی سایت مزون لباس مسلماً به رشد فروش و افزایش سود کمک می‌کند، چراکه امروزه افراد بسیاری در جهان و ایران خریدهای خود را از طریق اینترنت انجام می‌دهند. ماهیت صنعت مد و پوشاک به‌گونه‌ای است که نمایش آن را در قالب تبلیغات به جذب بیشتر مخاطب منجر خواهد شد. دسترسی گستردهٔ افراد جامعه به اینترنت نیز باعث شده‌است امر خرید از حالت سنتی به خریدهای الکترونیکی تبدیل شود.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

در ادامهٔ این مقاله راجع‌به طراحی و راه‌اندازی سایت لباس به شکلی کم‌هزینه و پربازده صحبت کرده‌ایم، پس لطفاً تا پایان مطلب ما را همراهی بفرمایید.

فروشگاه اینترنتی پوشاک

تبلیغات در عرصهٔ اینترنت همیشه یک سر و گردن از سایر روش‌های تبلیغاتی بالاتر بوده‌است. دسترسی آسان و کم‌هزینه به طیف وسیعی از مشتریان، کار را برای صاحبان کسب‌وکار راحت‌تر کرده است. در چند سال اخیر، پلتفرم‌های تلگرام و اینستاگرام به نوبهٔ خود سهم بزرگی از تبلیغات اینترنتی را به خود اختصاص داده‌اند. این پلتفرم‌ها به‌ویژه اینستاگرام، بستر بسیار مناسبی برای معرفی پوشاک و لباس به جامعهٔ هدف است.

متأسفانه فیلترینگ و محدودیت‌های اینترنتی حاکم بر کشورمان، بیشتر کسب‌وکارهای اینستاگرامی را با مشکل مواجه کرد و منجربه کاهش چشمگیر میزان فروش آن‌ها شد، اما هنوز طراحی سایت پوشاک و لباس جایگاه خوبی در تبلیغات اینترنتی و معرفی شغل و محصولات به دیگران دارد.

مزایای خریدوفروش الکترونیکی پوشاک

طراحی سایت مزون لباس هم روشی برای تبلیغات است و هم این‌که با امکان خریدوفروش آسان اقلام و محصولات مختلف، شرایط را برای خریدار و فروشنده آسان‌تر کرده‌است. فروشنده می‌تواند طیف وسیعی از لباس‌های زنانه، مردانه و بچگانه را در مقابل چشم مشتری قرار دهد. مشتری نیز در آنِ واحد به چندین و چند لباس با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع دسترسی خواهد داشت، بنابراین بدون درگیر شدن با ترافیک، هوای آلوده و صرف وقت، تنها با چند کلیک ساده، خریدی آسان و مقرون‌به‌صرفه را تجربه خواهد کرد.

مزایای فروشگاه اینترنتی برای خریدار

  • امکان خرید ارزان نسبت‌به مراکز خرید سنتی؛
  • صرفه‌جویی در وقت و انرژی؛
  • خرید آسان بدون خستگی و درگیری با ترافیک و شلوغی شهر؛
  • تنوع در انتخاب؛
  • بهره‌مندی از راهنمای خرید و کسب اطلاع کامل از ویژگی‌های محصولات؛
  • امکان مقایسه قیمت محصولات در فروشگاه‌های اینترنتی یا همان سایت‌های مختلف؛
  • استفاده از تخفیفات و جشنواره‌ها.

مزایای فروشگاه اینترنتی برای کسب‌وکارها

  • دسترسی به طیف وسیعی از مشتریان در محدودهٔ جغرافیایی وسیع‌تر؛
  • امکان نمایش و معرفی محصولات به شیوه‌ای ترغیب کننده‌تر؛
  • امکان فعالیت در تمام روز‌های سال و تمام ساعات شبانه‌روز؛
  • امکان رصد مشتریان و تعامل آسان‌تر با آن‌ها در جهت بهبود کیفیت محصولات و بهبود کیفیت تعامل با مشتری؛
  • توضیح دادن درمورد ویژگی‌های محصول به هر بازدیدکننده بدون خسته‌شدن؛
  • راه‌اندازی فروشگاه بدون صرف هزینه برای اجاره یا خرید مکان فروشگاه.

طراحی سایت مزون لباس با قیمت باورنکردنی!

مزایای راه‌اندازی سایت برای مزون

تاکنون درمورد مزایای فروشگاه اینترنتی صحبت کردیم. طراحی سایت پوشاک یکی از زیرمجموعه‌های فروشگاه اینترنتی است. ممکن است شما از طریق پیج‌های اینستاگرامی و کانال‌های تلگرام به فروش قابل توجهی دست یافته باشید، اما آنچه با یک سایت قوی و حرفه‌ای به‌دست می‌آورید، فراتر از میزان فروش است.

صرف نظر از مزایای عمومی فروشگاه اینترنتی از قبیل محدود نبودن به مکان و زمان، دسترسی به جامعهٔ هدف گسترده، به‌صرفه و بدون هزینه‌های اجاره یا خرید مکان و … می‌توان به مزایای دیگری اشاره کرد که مختص طراحی سایت هستند. راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی بر بستر گوگل مزایای بیشتری به همراه داشت. ازجمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو یا همان سئو (SEO) و بهره‌مندی از یک سازوکار بهینه در معرفی شغل و محصولات به جامعهٔ هدف؛
  • بهره‌مندی از خدمات گوگل ازجمله گوگل ادز و دسترسی به طیف وسیعی از مشتریان بالقوه؛
  • برندسازی و تبدیل شغل و محصولات خود به برندی معتبر و نام‌آشنا؛
  • و … .

هزینهٔ راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی

در خصوص هزینه‌ٔ راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی، باید گفت که هزینه‌ها به نوع فروشگاه اینترنتی بستگی دارد. برای مثال، راه‌اندازی یک پیج اینستاگرامی در شروع کار هزینه‌ای ندارد، البته با توجه به رقابت تنگاتنگ در این عرصه بدون تولید محتوای باکیفیت نمی‌توانید از رقبا جلو بزنید. تولید محتوا براساس نوع و کیفیت، هزینه‌های متفاوتی دربر خواهد داشت.

در خصوص هزینهٔ سایت فروشگاه اینترنتی نیز نسبت‌به راه‌اندازی یک فروشگاه سنتی، هزینه‌های بسیار کمی را متحمل خواهید شد. هرچند که عدم اطلاع کافی از تعرفه و کیفیت کار، ممکن است به ضرر شما تمام شود. به فرض مثال، برخی از افراد و کارشناسان فعال در حوزهٔ طراحی سایت، هزینه‌های بسیار بالایی را برای طراحی و راه‌اندازی سایت فروشگاهی طلب می‌کنند و در برخی موارد حتی نتیجهٔ مطلوبی هم به کارفرما ارائه نمی‌دهن، بنابراین باید در برون‌سپاری کارهای مربوط به فروشگاه اینترنتی تعجیل نکنید و پس از تحقیق و کسب آگاهی کامل، کار طراحی سایت خود را به افراد خبره و باتجربه بسپارید.

قیمت طراحی سایت مزون لباس در آژانس دیجیتال مارکتینگ وب بو نسبت‌به سایر شرکت‌ها و مؤسسات مشابه بسیار به‌صرفه‌تر است. خصوصاً این‌که مجموعه وب بو در تعرفه طراحی سایت پوشاک 1402 تغییری ایجاد نکرده و با همان قیمت‌های پیش، از گران‌شدن شدید دلار کار مشتریان خود را راه می‌اندازد.

این را هم بگوییم که هزینهٔ طراحی سایت با توجه به نوع، موضوع و سطح کیفی سایت متفاوت است. برای مثال، قیمت طراحی سایت با وردپرس با قیمت طراحی سایت با کدنویسی فرق دارد. همچنین تعرفهٔ طراحی سایت حرفه‌ای، تعرفه طراحی سایت پزشکی، تعرفه طراحی سایت شرکتی و … متفاوت از هم هستند.

شروع قیمت‌ طراحی سایت مزون لباس

قیمت پایهٔ طراحی سایت مزون لباس براساس نوع سایت و امکانات آن متفاوت است. همیشه ارزان‌ترین سایت‌ها بد نیستند و لزوماً گران‌ترین سایت‌ها بازدهی خوبی ندارند. باید دید توسعه‌دهنده و طراح آن سایت چه میزان مهارت و تجربه دارد. بهتر است بدانید که در حوزهٔ وب، تجربه حرف اول را می‌زند. در صورتی که با سایت‌های متعددی کلنجار رفته باشید و مدت زیادی در این بستر حضور داشته باشید، قطعا راه و چاه کار را بهتر بلد هستید، بنابراین یک طراح باتجربه حتی با دریافت هزینهٔ کم نیز بهترین نتیجه را به کارفرما ارائه می‌دهد، زیرا کارهای موفق، بخشی از کارنامهٔ کاری طراحان سایت است و این امر به پیشرفت کاریشان کمک خواهد کرد.

مجموعهٔ وب بو با شروع قیمت طراحی سایت مزون لباس از 5 میلیون تومان، راه را حتی برای کسب‌وکارهای کوچک و تازه‌کار نیز هموار کرده‌است، بنابراین شما می‌توانید با پرداخت هزینهٔ ناچیز، فروشگاه اینترنتی خود را راه‌اندازی کنید و سپس در جهت ارتقاء، بهبود کیفیت و بهینه کردن بهتر آن خودتان تلاش کنید یا این‌که در صورت لزوم، هزینه‌های جزئی دیگری را به مرور پرداخت کنید.

نمونه سایت فروشگاهی پوشاک

توصیه می‌کنیم پیش از سپردن کار طراحی سایت مزون لباس به هر شخص یا مجموعه‌ای، حتماً نمونه‌کارهای آن‌ها را ترجیحاً در موارد مشابه با سایت خود بررسی کنید، سپس نسبت‌به برون‌سپاری و بستن قرارداد اقدام کنید. شما می‌توانید چندین نمونه سایت فروشگاهی آژانس دیجیتال مارکتینگ وب بو که در حوزهٔ پوشاک انجام شده را مشاهده کنید. همان‌طوری که در بالا نیز اشاره کردیم، قیمت‌های این مجموعه در سال جدید تغییری نداشته است. ضمن این‌که کیفیت کار با همان روال قبلی و با تأثیر و بازدهی فراوانی به مشتری تحویل داده می‌شود.

جمع‌بندی

همان‌گونه که گفتیم، خریدوفروش اینترنتی بر بستر اینترنت از طُرُق مختلفی صورت می‌گیرد. در چند سال اخیر، شبکه‌های اجتماعی همچون تلگرام، اینستاگرام و واتس اپ، نقش مؤثری در رونق کسب‌و‌کارهای کوچک و بزرگ داشته‌اند. صرف نظر از فیلترینگ و محدودیت‌های اینترنتی، طراحی سایت پوشاک نسبت‌به سایر فروشگاه‌های اینترنتی بهتر و سازمان‌یافته‌تر است و می‌توان گفت با طراحی و راه‌اندازی سایت سئوشده، بهینه و اصولی، فروشی چند برابر را حتی بیشتر از فروش اینستاگرامی تجربه خواهید کرد.
منبع : webbo.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.