چگونه پولدار شویم؟ + معرفی ثروتمندترین افراد ایران

علم بهتر است یا ثروت؟ این سؤالی است که حداقل یکبار هر کسی از خودش پرسیده است. جوابی برای این سؤال وجود ندارد، اما ثروت هم خوب است! همه ما دوست داریم پولدار شویم و ضرب المثل‌های مانند (پول چرک کف دسته) و. . تنها در حد یک داستان و افسانه هستند. در دنیای رنگارنگ امروزی که ما توسط انتخاب‌های زیاد احاطه شویم، رویای ثروتمند شدن، محتمل‌ترین رویا است. اما چگونه پولدار شویم؟ تا حالا به این موضوع فکر کرده‌اید؟

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

همه ما حتی بنده که در حال نوشتن این محتوا هستم به منظور کسب درآمد بیشتر و ساختن زندگی راحت‌تر در حال تلاش هستم، اما چگونه می‌شود که برخی افراد به ثروت دست پیدا خواهند کرد و برخی دیگر هیچوقت طعم شیرین موفقیت و پولداری را نخواهند چشید؟ حتماً شما هم نام ثروتمندترین افراد دنیا مانند ایلان ماسک، وارن بافت و. . را شنیده‌اید، اما آیا با ثروتمندترین افراد ایران آشنا هستید؟ برای دریافت پاسخ سؤال‌های مانند چگونه پولدار شویم؟ و ثروتمندترین افراد ایران چه کسانی هستند؟ با ما همراه باشید.

چگونه پولدار شویم؟

مهم نیست که چقدر در روز را مشغول فعالیت هستید، بلکه این مهم است که چگونه و با چه کیفیتی کار می‌کنید. راه‌های بسیار زیادی برای پولدار شدن وجود دارد که شما فقط باید در راه درست قدم بردارید؛ اما این موضوع را به یاد داشته باشید که هیچ پولداری یک شبه پولدار نشده است و شما هم نخواهید شد. برای پولدار شدن باید با تلاش، پشتکار اهداف پله‌های کوچک ترقی را طی کنید تا در نهایت به قله ترقی دست پیدا کنید. در ادامه به برخی از ایده‌های ساده و کاربردی برای پولدار شدن اشاره شده است.

  • سرمایه‌گذاری:

این سؤال که چگونه پولدار شویم؟ برای بسیاری از افراد پیش آمده است به شما می‌گویم که یکی از روش‌های مهم پولدار شدن سرمایه‌گذاری در جای درست است. برای مثال افرادی که در سال 1397 تا انتهای سال 1398 در بورس سرمایه‌گذاری کردند به سود‌های وحشتناک و زیادی دست پیدا کردند. یا افرادی که در بازار ارز‌های دیجیتال فعال بودند در عرض چند سال توانستند سرمایه خود را ده و یا شاید صد برابر کنند.

اگر ریسک سرمایه‌گذاری در بازار‌های مالی را به جان نمی‌خرید به شما پیشنهاد می‌کنیم که در بازار ماشین، املاک و. . سرمایه‌گذاری کنید. مهمترین نکته‌ای مهمی که در سرمایه‌گذاری وجود دارد، صبر است. برای سرمایه‌گذاری در هر بازاری باید صبر داشته باشید و بدون صبر هیچ چیز نصیب‌تان نخواهد شد. البته در کنار صبر شما باید تخصص و تجربه انجام معامله را هم داشته باشید.

یادگیری

  • یادگیری:

دانش یک ثروت است، هر چقدر که شما بیشتر بدانید؛ پول سازتر خواهید بود. اگر به دنبال پاسخ این سؤال هستید که چگونه پولدار شویم بدون سرمایه؟ این روش یکی از بهترین روش‌ها است. برای مثال یک برنامه‌نویس را در نظر بگیرید که مهارت حداقلی دارد و کیفیت کار او آماتور است. این برنامه‌نویس با پیشرفت خود ارتقای مهارتش به راحتی می‌تواند، درآمد خود را چندین برابر کند.

  • با پیشرفت در شغل خود پولدار شوید:

فرقی نمی‌کند که در بازار آزاد مشغول هستید یا در یک اداره با افزایش کیفیت خدمات و تحصیلات خود می‌توانید به جایگاه‌های بالاتری دست پیدا کنید. البته افرادی که در بازار آزاد مشغول به کار هستند به مراتب نسبت به افراد مشغول در یک اداره می‌توانند از این طریق پولدار شوند. یک مکانیک را در نظر بگیرید که آوازه‌اش کل شهر را پر کرده است، چنین مکانیکی به راحتی می‌تواند درآمدی چندین برابر یک مکانیک معمولی در ماه داشته باشید.

  • به روز باشید:

اجازه دهید تا یک داستان در خصوص اهمیت به‌روز بودن را با هم مرور کنیم. شخص تنومندی که کارش قطع درخت بود، برای قطع درخت وارد جنگل شد. روز اول او توانست 50 درخت قطع کند، روز دوم تعداد درختان قطع شده او به 45 رسید. روز به روز درختانی که شخص قطع می‌کرد کم می‌شد به طوری که یک روز که شخص تمام توان خود را گذاشت، تنها توانست 5 درخت قطع کند. شخص متعجب از این موضوع با پیرمردی دوران دیده مشورت کرد و موضوع را با او در میان گذاشت. پیرمرد به او گفت که در این مدت چند بار تبر خود را تیز کردی؟

داشتن اطلاعات به رو دقیقاً مانند تبر تیز کردن است. شما باید بدانید که نیاز جامعه چیست و متناسب با نیاز‌های روز مردم فعالیت‌های خود را انجام دهید.

با تنبلی و سستی خداحافظی کنید

  • با تنبلی و سستی خداحافظی کنید:

زمانی که شما فقط مدام با خود فکر می‌کنید که چگونه پولدار شوم؟ پولدار شدن شما در حد همان رویا خواهد ماند. زمانی که برای آرزو‌های خود نجنگید و کار‌های امروز را به فردا موکول کنید، پول و شما در دو راه متفاوت قدم خواهید گذاشت.

تا به اینجای کار در خصوص این سؤال که چگونه پولدار شویم؟

ثروتمندترین افراد ایران چه کسانی هستند؟

امکان ندارد که برای یکبار هم که شده از خودتان نپرسیده باشید که ثروتمندترین افراد ایران چه کسانی هستند؟ شاید فکر کنید که ایران به‌خاطر منابع عظیم نفتی، گازی و معادن بی‌شماری که دارد، تنها از این طریق است که می‌توان پولدار شد و افراد پولدار در ایران افرادی هستند که در تجارت نفت یا معادن مشغول به کار هستند. اما این بارور کاملاً اشتباه است و ثروتمندترین افراد ایران کسی جز کار آفرین‌ها نیستند. در ادامه به نام افراد ثروتمندترین افراد ایران اشاره شده است.

  • حسین ثابت بکتابش:

یکی از افراد حاضر در لیست ثروتمندترین افراد ایران، حسین ثابت بکتابش است. ایشان متولد سال 1313 است و یکی از افراد معتبر و سرشناس ایران به شمار می‌آید. حسین ثابت بکتابش در زمینه صادرات فرش، گردشگری و هتل داری مشغول است و بیشترین درآمد ایشان از طریق کارآفرینی به دست آمده است.

  • محمد جابریان:

فرد دیگر در لیست ثروتمندترین افراد ایران، محمد جابریان است. ایشان نزدیک به 30 سال است که در زمینه آهن و فولاد مشغول فعالیت است. وی صاحب یکی از بزرگترین کارخانه‌های فولاد ایران است. علاوه بر مالکیت کارخانه فولاد این شخص مدیر عامل مجتمع فولاد آرین سهند خوزستان نیز است. کارخانه فولاد محمد جابریان به عنوان یکی از قطب‌های صنعت فولاد شناخته می‌شود و سهام کارخانه آقای جابریان نیز یکی از معتبرترین سهام موجود در بورس است.

  • رضا علاء الدین:

لازم نیست تا ساکن تهران باشید تا نام پاساژ علاء الدین را شنیده باشید، پاساژ علاء الدین که در خیابان جمهوری تهران واقع شده است، از نام صاحب آن یعنی رضا علاء الدین گرفته شده است. ایشان یکی از ثروتمندترین افراد ایران است و در زمینه خرید و فروش موبایل مشغول فعالیت است.

  • احمد ابریشمچی

احمد ابریشمچی نیز جز پولدارترین افراد ایران محسوب می‌شود. فعالیت او در زمینه تلفن همراه و مخابرات است. احمد ابریشمچی در زمینه مخابرات از شهرت بالایی برخوردار است به نحوی که بسیاری از افراد صنعت مخابرات را با نام احمد ابریشمچی می‌شناسند. علاوه بر موارد گفته شده احمد ابریشمچی در زمینه واردات تلفن همراه و لوازم جانبی نیز فعالیت زیادی دارد و در این زمینه از شهرت بالایی نیز برخوردار است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.