آشنایی کامل با عاشقانه متفاوت رهایم کن

رهایم کن سریال عاشقانه خانوادگی دیگری از شهرام شاه حسینی، جمعه ها از فیلیمو در حال پخش است. این سریال روایت متفاوتی از یک عشق پر رمز و راز را در دوران قبل از انقلاب ایران به تصویر می کشد.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

داستان دو عاشق که در پیچ و خم زندگی با چالش هایی روبرو می شوند و روابط خانوادگی آن ها روی عشق شیرینشان سایه می اندازد. محسن تنابنده و هدی زین‌العابدین دو بازیگر اصلی آن هستند و ستاره هایی همچون هوتن شکیبا، آزاده صمدی و حسن معجونی در آن به ایفای نقش می پردازند. هنوز زمان زیادی از پخش اولین قسمت سریال رهایم کن نگذشته ولی با این حال مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است. اگر شما هم تاکنون موفق به تماشای این درام خانوادگی از شبکه نمایش خانگی فیلیمو نشده اید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید. در این مطلب سری می زنیم به دنیای عاشقانه این سریال و خلاصه آن را در اختیار شما قرار می دهیم.

بیداد عشق در سریال رهایم کن

تقریبا تمام کسانی که پای تماشای قسمت اول سریال رهایم کن نشسته اند، یکصدا از روایت عاشقانه متفاوت این سریال جدید می گویند. بعد از خبر ساخت یک سریال عاشقانه از شبکه نمایش خانگی، با پخش سریال رهایم کن از فیلیمو نگاه ها به سمت این سریال کشیده شد؛ از طرفداران ستاره های این سریال گرفته تا منتقدان! روز جمعه ۲۸ بهمن 1401که این سریال ایرانی جدید از پلتفرم فیلیمو پخش شد، نظرات کاربران در این پلتفرم و در فضای مجازی بالا رفت. اکثر کاربران که منتظران واقعی این سریال بودند از آن رضایت کافی داشتند و این سریال مورد اقبال عمومی قرار گرفت. هرچند که با توجه به روزمه کار های قبلی کارگردان این سریال یعنی شهرام شاه حسینی، انتظاری جز این هم نمی رفت.

شهرام شاه حسینی پیش از این نیز با کارگردانی می خواهم زنده بمانم، نام خود را بر روی سریال عاشقانه پرطرفدار فیلیمو حک کرد و به نظر می رسد که پخش سریال رهایم کن به منظور رکورد شکنی اوست! این کارگردان نام آشنا که تا به حال خود را بارها به مخاطبانش ثابت کرده، توانسته یک تیم حرفه ای از عوامل پشت صحنه تا بازیگران را دور خود جمع کند تا بتواند یک سریال قابل دفاع به بینندگان عرضه کند. سینا شفیعی و سجاد ابوالحسنی نویسندگان این مجموعه و مجید مولایی تولید کننده و سرپرست نویسندگان آن است. اسامی بازیگران سریال رهایم کن نیز دست کمی از عوامل پشت صحنه ندارند و نور ستارگانش چشم مخاطب را می زند! محسن تنابنده، هدا زین‌العابدین، هوتن شکیبا، مهدی حسینی‌نیا، بابک کریمی، مونا احمدی، مائده طهماسبی، شهرام قائدی، رابعه مدنی، آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری و سام نوری در این سریال عاشقانه 1401 نقش آفرینی کرده اند و تا اینجای کار خوش درخشیدند.

همانطور که از عکس ها و قسمت های وایرال شده سریال رهایم کن در فضای مجازی مشخص است، داستان این سریال در بستر تاریخ معاصر ایران و دوران قبل از انقلاب اتفاق افتاده و این یکی دیگر از نقاط قوت این سریال است. سهیل دانش‌اشراقی با طراحی صحنه توانسته به خوبی از پس به تصویر کشیدن این برهه تاریخی بربیاد و حال و هوای قبل از انقلاب را در مخاطب ایجاد کند. از طرف دیگر یکی دیگر از نقاط قوت این سریال که بینندگان را تحت تاثیر خودش قرار داده طراحی لباس های شخصیت ها است. لباس ها همگی چشم نواز و زیبا و البته کاملاً مطابق با مد و فشن آن دهه ایران هستند و این را مدیون خانم ها مارال جیرانی و نازنین خزاعی، طراحان لباس این سریال هستند.

دو بازیگر سربال رهایم کن فیلیمو

برگ برنده دیگر رهایم کن، تجربه و سبک کارگردان آن است. شاه حسینی چنان که پیشتر در ساخت می خواهم زنده بمانم هم نشان داد، دید خوبی به تاریخ معاصر ایران دارد و می تواند هر روایتی را در آن دوران طوری به تصویر بکشد که بیننده برای ساعاتی حس کند سوار ماشین زمان شده است. او این داستان ملودرام خانوادگی را بر بستر فضای روستایی و در اوایل دهه ۵۰ روایت کرده و به کمک سجاد ابوالحسنی که سابقه نگارش آثار مطرح تلویزیونی همچون اغما و پنج کیلومتر تا بهشت، توانسته جای سریال جدید خود را در دل بیننده باز کند. سجاد ابوالحسنی هم ید طولایی در نگارش و دیالوگ نویسی دارد و این مهارت خود را در سریال رهایم کن هم به کار گرفته و باعث ایجاد حس تعلیق در بیننده می شود تا سریال را ادامه دهد. شاید برای کسانی که این سریال را تماشا نکرده اند سوال پیش بیاید که داستان این سریال در مورد چیست؟ بنابراین در ادامه مروری می کنیم بر خلاصه داستان سریال رهایم کن.

از هر چه بگذری، سخن عشق خوشتر است!

رهایم کن تازه‌ترین سریال عرضه شده در شبکه نمایش خانگی فیلیمو، نمایشی زیبا از یک عشق پر رمز و راز و داستان دو برادر است. دو برادر داستان رهایم کن، یعنی هاتف و حاتم؛ از یک خانواده سرشناس ساکن سیاهرود و صاحب یک معدن هستند.

بازیگر زن سریال رهایم کن فیلیمو

در قسمت اول سریال می بینیم که بازرسان رشوه گیر حکومتی در پی بستن معدن این خانواده هستند، معدنی که محل درآمد خانواده های آن روستاست و به تازگی در آن کهربا کشف شده و این خود یکی از تعلیقات سریال رهایم کن است. حاتم با بازی محسن تنابنده، یک پسر سندروم دان دارد و دل در گرو مارال، پرستار پسر خود با بازی متفاوت هدی زین‌العابدین بسته. اما سرنوشت مشکوک و مرموز همسر سابق حاتم به نظر می رسد که سد راه عشق حاتم و مارال است. اما داستان موانع این عشق به همینجا ختم نمی شود! مارال در ادامه سریال متوجه می وشد که برادرش یعنی یوسف تیموری، در خطر است و زمانی که حاتم پیگیر کارهای او می شود، سر از ماجرای پیچیده تری در می آورد. حاتم متوجه می شود میان برادر کوچکترش، هاتف و برادر مارال داستان های پیچیده ای وجود دارد. بعد از برگشت هاتف به روستا، ماجرا از این هم پیچیده تر شده و باعث بروز اختلافاتی میان دو برادر می شود که برای دیدن سرنوشت آن ها باید به انتظار قسمت های پایانی سریال رهایم کن نشست. اگر شما هم تا به حال این سریال را تماشا نکرده اید، پیشنهاد می کنیم بعد از خواندن این مطلب، به تماشای سریال رهایم کن از فیلیمو بنشینید و از دیدن یک عشق تازه لذت ببرید.

در آخر

داستان یک عشق، عشقی شاید محال و شاید دردسر ساز برای دو برادر، روایت سریال رهایم کن است که به تازگی از فیلیمو پخش می شود. جمعه ها ساعت 8 صبح از فیلیمو، می توانید شاهد اتفاقاتی باشید که برای این عشق مرموز می افتد. اگر قسمت اول این سریال را تماشا کرده اید می توانید نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.