تحلیل شایعاتی که قبل از معرفی سری اس ۲۳ سامسونگ شنیده می‌شد

تا قبل از اینکه سامسونگ در تاریخ ۱ فوریه ۲۰۲۳ رویداد آن‌پکد خود را برگزار کرده و از سری اس ۲۳ رونمایی کند، شایعاتی پیرامون گوشی پرچم‌دار جدید این کمپانی کره‌ای شنیده می‌شد. انتظار می‌رفت که این شرکت سه گوشی هوشمند جدید خود را رونمایی کرده و تغییری نسبت به سال گذشته نداشته باشیم. در نهایت همین‌طور هم شده و گلکسی اس ۲۳ پایه، گلکسی اس ۲۳ پلاس و گلکسی اس ۲۳ اولترا معرفی شدند. از گذشته می‌دانستیم که اس ۲۳ و اس ۲۳ پلاس مدل‌های نسبتا یکسانی هستند و طراحی گردتری نسبت به اس ۲۳ اولترا دارند. نسخه اولترا هم طبق انتظار از طراحی جعبه‌ای و شبیه به گلکسی نوت بهره می‌برد.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

با این حال، این موضوع تنها مربوط به طراحی نمی‌شود. با خريد گوشي سامسونگ مدل های اس ۲۳ و اس ۲۳ پلاس به چند ویژگی مشترک هم دسترسی خواهید داشت که عمدتا به اندازه صفحه نمایش، فضای ذخیره سازی، ظرفیت باتری و سرعت شارژ خلاصه می‌شود. منابع ادعا می‌کردند که هر دوی این گوشی‌ها با اسلات کارت حافظه برای افضای فضای ذخیره سازی عرضه نمی‌شوند، اما نسخه‌های اروپایی دارای دو اسلات سیم کارت فیزیکی بوده و پشتیبانی از eSIM را هم ارائه خواهند داد. اس ۲۳ و اس ۲۳ پلاس همراه با جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری هدفون عرضه نمی‌شوند، اما برای احراز هویت بیومتریک، اسکنرهای اثر انگشت اولترا سونیک در صفحه نمایش را خواهند داشت.

 

خريد گوشي سامسونگ سری اس ۲۳

اس ۲۳ پلاس سامسونگ را می‌توانید با ابعد بزرگ‌تر از نظر طول و عرض دریافت کنید، اما هر دو گوشی ضخامت برابری دارند. اس ۲۳ پلاس با وزن ۱۹۶ گرمی سنگین‌تر از نسخه پایه با وزن ۱۶۸ گرم است. هر دو گوشی از نظر سایر المان‌های طراحی و مجهز بودن به فناوری IP68 شرایط یکسانی را تجربه می‌کند. اس ۲۳ پلاس دارای پنل ۶.۶ اینچی بزرگ‌تر بوده و البته تراکم پیکسلی پایین‌تری دارد که طبیعی است. سایر مشخصات صفحه نمایش یکسان بوده و پنل داینامیک آمولد 2X این گوشی دارای میزان روشنایی برابر ۱۷۵۰ نیت در حالت بیشینه است.

مدل پایه اس ۲۳ سامسونگ یک پیکربندی پایین‌تر یعنی مدل مجهز به حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی به همراه دارد و دو پیکربندی بعدی یعنی حافظه جانبی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی همراه با حافظه رم ۸ گیگابایتی در هر دو گوشی یکسان است. هیچ کدام از گوشی‌ها هم امکان افزایش حافظه ذخیره سازی را با کمک میکرو اس دی نمی‌دهند. گوشی‌ها از ماژول دوربین یکسانی برخوردار بوده و به لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی همراه با دو لنز فرعی ۱۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو و ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید مجهز هستند. گوشی‌ها امکان فیلم‌برداری با کیفیت 8K و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه هم مجهز هستند.

تحلیل شایعاتی که قبل از معرفی سری اس ۲۳ سامسونگ شنیده می‌شد

تفاوت گوشی‌های سامسونگ

هر دو گوشی از لنز ۱۲ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی بهره می‌برند و می‌توانند فیلم‌برداری با کیفیت 4K و سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه را نیز ارائه دهند. امکانات گوشی‌ها در زمینه سنسورها و گزینه‌های ارتباطی کاملا یکسان است؛ با این تفاوت که با اس ۲۳ پلاس می‌توانید پشتیبانی از اولترا وایدبند را هم داشته باشید. با خريد گوشي سامسونگ اس ۲۳ پلاس به باتری بزرگ ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعتی از نوع لیتیوم یون دسترسی خواهید داشت. این باتری با فناوری شارژ سریع ۴۵ وات شارژ شده و در عرض ۳۰ دقیقه می‌تواند تا ۶۵ درصد افزایش پیدا کند. در مقابل هم اس ۲۳ پایه باتری کوچک‌تری دارد.

این گوشی با باتری ۳۹۰۰ میلی آمپر ساعت از نوع لیتیوم یون همراه بوده و به فناوری شارژ ۲۵ وات مجهز شده است. این باتری هم در عرض ۳۰ دقیقه تا ۵۰ درصد افزایش پیدا می‌کند. هر دو گوشی به فناوری شارژ معکوس ۴.۵ وات مجهز هستند و شارژ بی‌سیم هم ۱۵ وات از نوع Qi هم برای گوشی‌ها فعال شده است. گوشی‌ها طیف رنگی یکسانی به همراه دارند و رنگ‌های مشکی، سبز، کرمی، لیمویی و گرافیتی از جمله بهترین گزینه‌ها هستند.

خرید ایفون های جدید از مقداد آی تی

علاقه‌مندان محصولات اپل و سامسونگ می‌توانند جدیدترین گوشی‌های این کمپانی‌ها را به‌راحتی از فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی دریافت کنند. با خرید ایفون ۱۴ می‌توانید به جدیدترین گوشی اپل در سال ۲۰۲۲ دسترسی پیدا کرده و در صورت علاقه به سراغ مدل‌های پرو این سری بروید. مدل‌های پرو امکانات بیشتری به همراه داشته و یقینا ارزش خرید بالاتری هم دارند.

بار دیگر به سیستم دوربین سه گانه با لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی دسترسی خواهید داشت و صفحه نمایش هم با حذف ناچ و جایگزینی آن با داینامیک آیلند، اکنون جذاب‌تر از همیشه در اختیار شما خواهد بود. با خرید گوشی سامسونگ سری اس ۲۳ هم برترین گوشی اندرویدی در سال ۲۰۲۳ را در اختیار خواهید داشت. این گوشی با عملکردی عالی، دوربین‌های حیرت انگیز و ماندگاری باتری از نظر باتری، می‌تواند انتخاب خوبی در بازار باشد. خرید ایفون ۱۳ هم با توجه به مشخص نبودن روند رجیستری آیفون ۱۴ در ایران می‌تواند انتخاب عاقلانه‌تری باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.