بهترین گوشی‌های پرچمدار در ایران که میتوانید راحت بخرید!!

اگر دنبال بهترین گوشی‌های پرچمدار بازار هستید، با مطالعه این مطلب با تمامی آن ها آشنا خواهید شد. بهترین گوشی‌های پرچمدار 2023 در این مطلب معرفی شده اند که راهنمای مناسبی برای تصمیم‌گیری آن هایی است که خواهان بهترین گوشی‌های پرچمدار دنیا هستند. شما در لیست ارائه شده ما بهترین گوشی‌های پرچمدار سامسونگ، بهترین گوشی‌های پرچمدار شیائومی و حتی بهترین گوشی‌های پرچمدار اقتصادی را خواهید یافت.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

البته باید به این نکته توجه کنید که شیوه ثابتی برای دانستن این که بهترین گوشی‌های پرچمدار کدام‌ها هستند، وجود ندارد. همه چیز به نحوه استفاده شما بستگی دارد. اما با همه این‌ها ما به معرفی بهترین گوشی‌های پرچمدار 2023 از نظر کارشناسان و مصرف کنندگان پرداخته‌ایم که می توان به نظراتشان اعتماد کرد.

به طور کلی، بهترین گوشی‌های پرچمدار، همانطور که بهترین گوشی جهان 2023 یعنی iPhone 14 Pro نشان می‌دهد، معمولاً گران‌ترین هستند؛ بنابراین انتظار می‌رود قیمت گوشی‌های پرچمدار کمی زیاد باشد. اما نگران نباشید در این مطلب قرار است بهترین گوشی‌های پرچمدار با قیمت مناسب نیز معرفی شود تا نیاز همه مخاطبین پوشش داده شود.

خبر خوب این است که تمامی گوشی‌های پرچمدار معرفی شده در این مطلب که بهترین‌های 2023 هستند را می‌توانید با اطمینان کامل و به سادگی از فروشگاه اینترنتی فرنا خریداری کنید. فرنا یک فروشگاه آنلاین فروش گوشی‌های موبایل اعم از گوشی‌های میان رده و بهترین گوشی‌های پرچمدار بازار است که با تنوع بسیار بالا در ارائه گوشی‌های موبایل، دست شما را برای خرید بهترین گوشی متناسب با نیازها و بودجه‌یتان باز می‌گذارد.

برای خرید انواع گوشی حتی بهترین گوشی دنیا نیز می‌توانید با خیالی راحت به فرنا موبایل مراجعه کرده و گوشی مورد نظر خود را پیدا کنید. فرنا بهترین گوشی‌های پرچمدار را با ضمانت اصالت کالا، بهترین قیمت موجود در بازار و کیفیت عالی به فروش می‌رساند. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا به شما بگوییم بهترین گوشی‌های پرچمدار 2023 کدام‌ها هستند.

بهترین گوشی‌های پرچمدار 2023

سال 2022 به‌تازگی به پایان رسیده است، اما هنوز هم بهترین گوشی‌های پرچمدار 2022 روی بورس هستند. اگر در مورد این که کدام گوشی پرچمدار را باید انتخاب کنید گیج شده اید ما در این بخش 4 نمونه از بهترین گوشی‌های پرچمدار دنیا در سال 2022 را معرفی کرده ایم. لازم به ذکر است هریک از بهترین گوشی‌های پرچمدار 2022 ارائه شده در لیست زیر را می‌توانید در سایت فرنا بررسی کرده و سپس با بهترین قیمت موجود در بازار خریداری کنید.

1. سامسونگ مدل Galaxy S22 Ultra

Samsung Galaxy S22 Ultra احتمالاً یکی از بهترین گوشی‌های پرچمدار سال 2023 است. این گوشی با یکی از درخشان‌ترین و زیباترین نمایشگرهای AMOLED موجود در بازار، دارای کامل‌ترین سیستم دوربین در حال حاضر است. گلکسی اس 22 اولترا همچنین دارای ویژگی‌های برتر مانند اتصال 5G، دوربین با زوم 100 برابر، قلم S داخلی و در مجموع 5 سال پشتیبانی از سیستم عامل اندروید است.

2. گوشی گوگل پیکسل 7 پرو

گوگل پس از چهار سال وقفه، بهترین گوشی‌های پرچمدار خود، پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو را منتشر کرده است. همچنین می توان گفت که پیکسل 7 یکی از بهترین گوشی‌های پرچمدار با قیمت مناسب نیز به شمار می‌رود.

Google Pixel 7 Pro یک گوشی عالی است، اما چیزی که آن را حتی بهتر از همتایانش یعنی بهترین گوشی‌های سامسونگ و آیفون می‌کند قیمت بسیار مناسب آن است. ما نمی‌گوییم که این گوشی ارزان است، اما هنوز هم نسبتاً کمتر از قیمت‌های بالای اپل و سامسونگ است. با خرید پیکسل 7 شما یکی از بهترین گوشی‌های پرچمدار عالی اندرویدی را دریافت می‌کنید که دارای صفحه‌نمایش AMOLED خمیده، طراحی خیره‌کننده، قابلیت‌های هوش مصنوعی، ML درخشان به لطف تراشه Tensor G2 و برخی از بهترین سیستم‌های دوربین است

3.گوشی سامسونگ مدل Galaxy Z Fold 4

Samsung Galaxy Z Fold 4 جدیدترین گوشی هوشمند تاشو و یکی از بهترین گوشی‌های پرچمدار سامسونگ به شمار می‌رود و با گذشت چهار نسل، واقعاً می‌توان گفت که سامسونگ گوشی‌های تاشو را به جریان اصلی بازار موبایل تبدیل کرده است. البته این شرکت واقعاً هیچ رقیب مستقیمی در این زمینه ندارد.

سامسونگ گلکسی زد فولد 4 به یکی از بهترین نمایشگرهای AMOLED مجهز است. این تلفن تاشو همچنین دارای IPX8 مقاوم در برابر آب است. ظرفیت باتری مشابه مدل سال گذشته است، اما به لطف تراشه Snapdragon 8+ Gen 1، امسال استقامت در این گوشی به طور قابل توجهی بهتر شده است. علاوه بر این، شما یک سیستم دوربین جامد، پشتیبانی از قلم S دریافت می‌کنید و بهترین بخش این است که می‌توانید از Fold 4 به عنوان یک تلفن معمولی در صورت تا شدن استفاده کنید.

4. آیفون 14 پرو

سری آیفون 14 پرو جدیدترین و بهترین پیشنهاد اپل از نظر فناوری و طراحی موبایل و یکی از بهترین گوشی‌های پرچمدار 2023 است. آیفون 14 پرو، درست مانند گلکسی زد فولد 4 و پیکسل 7 پرو، در سال 2023 به‌روزرسانی‌های تدریجی را به همراه داشته است.

آیفون 14 پرو با یکی از مطمئن‌ترین سیستم‌های دوربین همراه با تراشه قدرتمندتر A16 Bionic عرضه می‌شود که از هر تلفن دیگری در بازار جلوتر است. علاوه بر این، آیفون 14 پرو احتمالاً بهترین صفحه‌نمایش OLED برای تلفن‌های موجود در حال حاضر را دارد، که اکنون دارای Dynamic Island، یک برش قرص مستطیلی است که امسال جایگزین بریدگی در مدل‌های iPhone Pro شده است. شما می‌توانید همین حالا آیفون 14 پرو و دیگر گوشی‌های معرفی شده در این لیست را فروشگاه اینترنتی فرنا با بالاترین کیفیت تهیه کنید.

بهترین گوشی‌های پرچمدار سامسونگ

گوشی پرچمداربرندهای معروف سال ۲۰۲۲ را بشناسید | بلاگ دیوار

با توجه به این که سامسونگ در طول سال تعداد زیادی از گوشی‌های سامسونگ را عرضه می‌کند، معرفی بهترین گوشی‌های پرچمدار سامسونگ اغلب دشوار است. سامسونگ ده‌ها مدل در سری‌های مختلف دارد که به همه محدوده‌های قیمت و کیفیت پاسخ می‌دهد. اما اگر طرفدار برند سامسونگ بوده و همیشه یکی از بهترین گوشی‌ها ی سامسونگ را داشته‌اید در این بخش با ما همراه باشید زیرا به معرفی بهترین گوشی‌های پرچمدار سامسونگ 2023 :

  • گلکسی زد فولد؛
  • گلکسی زد فلیپ؛
  • گلکسی نوت 20 اولترا؛
  • گلکسی S22 Ultra؛
  • گلکسی S21 FE؛
  • گلکسی A73؛
  • گلکسی M53 5G.

مشخصات کامل هر یک از بهترین گوشی‌های پرچمدار سامسونگ که در بالا معرفی شده اند را می‌توانید در سایت فرنا بررسی کرده و برای خرید هریک اقدام نمایید.

بهترین گوشی‌های پرچمدار شیائومی

شیائومی در دو سال گذشته در خط مقدم نوآوری گوشی‌های هوشمند بوده است. از شارژ فوق سریع گرفته تا نمایشگرهای آبشاری و برآمدگی‌های دوربین مجهز به نمایشگر، شیائومی همه‌چیز را ارائه می‌دهد؛ بنابراین در این بخش لیستی از بهترین گوشی‌های پرچمدار شیائومی را که می‌توانید در سال 2023 تهیه کنید، ارائه کردیم. بهترین گوشی‌های پرچمدار شیائومی 2023 عبارتند از:

  • شیائومی 12S Ultra: هیولای دوربین؛
  • شیائومی 12T؛
  • شیائومی 12 Pro؛
  • شیائومی 12 Lite؛
  • شیائومی Redmi Note 11 Pro؛
  • شیائومی Mi 11 Ultra؛
  • شیائومی Mi 11؛
  • شیائومی Mi Note 10؛
  • شیائومی Poco F3؛
  • شیائومی Black Shark 4.

مشخصات کامل هر یک از بهترین گوشی‌های پرچمدار شیائومی که در بالا معرفی شده اند را می‌توانید در سایت فرنا بررسی کرده و برای خرید هریک اقدام نمایید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.