جدیدترین روش کاشت مو در تهران در سال 2023

خوشبختانه از زمانی که روش های مختلف کاشت مو به دنیا معرفی شد، دیگر  افراد نگران طاسی سر خود نبودند. دقت داشته باشید که قطعاً پیشگیری بهتر از درمان است. از این رو حتماً از موهای طبیعی خودتان به خوبی مراقبت کنید. اما برخی از افراد به علت مصرف داروهای خاص، شیمی درمانی و غیره دچار طاسی سر می شوند. از این رو این افراد باید به عمل کاشت مو روی بیاورند. برای کاشت مو در تهران، می توانید به کلینیک VIP مراجعه کنید. در این کلینیک، جدید ترین روش پیوند مو در تهران انجام می شود. با توجه به توضیحات داده شده، در ادامه به بررسی کلینیک کاشت مو در تهران و غیره می پردازیم. همراه ما باشید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

جدید ترین روش کاشت مو در تهران و ایران

برای انجام کاشت مو در تهران، روش های بسیار متعددی وجود دارد. امروزه انجام روش های ابتدایی دیگر منسوخ شده است. چرا که پزشکان روش های جدید تری را کشف کرده اند. در این روش ها تراکم مو بسیار بالاتر از روش های منسوخ شده است. همچنین در این روش های نوین ماندگاری و کیفیت رشد مو نیز بسیار چشم گیر است. از این رو در ادامه این مقاله دو روش کاشت مو درکلینیک کاشت مو تهران را برای شما شرح می دهیم. هم اکنون در کلینیک vip از این روش ها برای انجام عمل زیبایی کاشت مو استفاده می شود.

کاشت مو در تهران به روش میکروگرافت

یکی از جذاب ترین و شگفت انگیز ترین روش برای کاشت مو در تهران، روش میکروگرافت است. برای انجام کاشت مو به این روش، ابتدا باید صلاحیت شما برای استفاده از آن توسط پزشک متخصص تأیید شود. سپس در ادامه پزشک شروع  به تراش پوست سر شما می کند. برای جلوگیری از عفونت و در پی آن بی حسی به منظور جلوگیری از درد، از استریل استفاده می کند.

دقت داشته باشید که در این روش از هولدرهای اتوماتیک و اسکارلت  استفاده می شود.در این مرحله متخصصین با توجه به میزان طاسی سر، یکی از آن ها را انتخاب می کند. سپس بعد از برداشت کامل فولیکول، نوبت به کاشت و پیوند مو می رسد. از این رو در محل پیوند مو، سوراخ هایی توسط دستگاه میکرو ایمپلنتر ایجاد می شود. این سوراخ ها به منظور قرار گیری فولیکول ها در این حفره ها است.

مزیت های جذاب روش میکروگرافت در کلینیک vip کاشت مو در تهران

کاشت مو در تهران به روش میکروگرافت ویژگی های بسیار جذاب و جالبی دارد. ابتدا یک توضیح کامل در خصوص چگونگی انجام این روش برای شما شرح دادیم. از این رو در ادامه به بررسی ویژگی های آن می پردازیم.

  • تراکم بسیار بالای مو

می توان گفت جدید ترین روش پیوند مو در تهران توسط کلینیک پیوند و کاشت مو VIP، روش میکروگرافت است. در این روش در واقع به علت اینکه فولیکول های مو به سرعت کاشته می شوند، کیفیت رشد مو و تراکم آن بالا می رود. در واقع فولیکول ها در سلامت و کیفیت بالا کاشت می شوند.

  • رفع خطر تشکیل اسکار در پوست

 همان طور که می دانید برداشت مو در روش میکرو گرافت توسط دستگاه انجام می شود. اما با این وجود، به هیچ وجه خطر تشکیل اسکار در پوست وجود ندارد. چرا که این کار با دقت بسیار بالا انجام می شود. شایان به ذکر است که همچنین در روش میکروگرافت استخراج و هم پیوند مو نیز با دستگاه انجام می شود. در واقع در این روش به هیچ وجه دست با فولیکول تماس ندارد. بنابراین خطر پس زدن پیوند و عفونت وجود نخواهد داشت.

  • سرعت بالا در انجام کاشت مو

برای کاشت مو در تهران توسط روش میکروگرافت به هیچ وجه تعللی در کاشت مو صورت نمی گیرد. چرا که در این روش پیوند مو تهران، از دستگاه ها کمک می گیرند. بنابراین به سرعت فولیکول ها وارد بافت پوست سر شده و مدت زمان کاشت کاهش می یابد. شایان به ذکر است که در این روش کاشت مو از مواد بی حسی بسیار کتری استفاده می شود.

  • فرم طبیعی مو

در روش میکروگرافت پیوند مو تهران، موها پس از کاشت فرمی بسیار طبیعی خواهند داشت. برای  همه افرادی که کاشت مو انجام می دهند، بسیار مهم است که موهایشان فرمی طبیعی داشته باشد.

نکته: ممکن است تصور کنید که طاسی سر شما هیچ راه حل درمانی ندارد. اما در واقع باید بگوییم که با این روش های نوین به سرعت می توانید طاسی سر خود را درمان کنید.

کاشت مو در تهران به روش DHI

دومین و یکی از جدید ترین روش کاشت مو در تهران در سال 2023، روش کاشت مو تهران DHI  است. در این روش همانند روش قبل، ابتدا باید صلاحیت شما برای انجام پیوند کاشت مو DHI  تأیید شود. از این رو پس از انجام مشاوره توسط پزشک متخصص، سر به طور کامل تراشیده و ضد عفونی می شود. سپس در ادامه دوز معینی از مواد بی حسی را برای انجام کاشت مو در کلینیک پیوند مو VIP به شما تزریق می کنند.

در ادامه  فولیکول های مو به کمک دستگاه میکرو پانچ از بانک مو به طور کامل جدا می شود. از این رو در داخل آن قرار می گیرند. برای انجام پیوند مو، پیستون تعبیه شده در دستگاه به طور کامل فشار داده می شود. بنابراین در این مرحله فولیکول مو خارج شده و در پوست سر به طور کامل قرار می گیرد.

مزیت کاشت مو در تهران در روش DHI

در ابتدا توضیح کاملی در خصوص روش DHI  در کلینیک کاشت مو در تهران شرح دادیم. در ادامه به بررسی ویژگی های این روش کاشت مو می پردازیم.

  • سرعت بالای کاشت مو در روش DHI

در واقع باید بگوییم که روش کاشت مو در تهران با DHI، یک روش مستقیم است. از این رو در واقع  بلافاصله که فولیکول برداشته شد، به محل پیوند باید منتقل شود. بنابراین به هیچ وجه اتلاف وقت اتفاق نمی افتد.

  • نداشتن خطر عفونت پوست سر

همان طور که گفتیم، در این روش از دستگاه های مدرن برای برداشت و پیوند مو تهران استفاده می شود. از این رو به هیچ وجه خطر عفونت پوست سر شما را تهدید نمی کند. چرا که برداشت و کاشت فولیکول های مو توسط دست انجام نمی شود.

  • دوره نقاهت بسیار کوتاه در روش کاشت مو DHI

در این روش در واقع دوره نقاهت بسیار کوتاه می شود. بنابراین بسیار سریع می توانید به شرایط عادی زندگی برگردید. در روش DHI بر خلاف بسیاری از روش های کاشت مو VIP، خطر تشکیل اسکار وجود ندارد.

  • فرم طبیعی مو

در این روش پس از کاشت مو متوجه فرم طبیعی موهایتان خواهید شد. بسیار مهم است که موهای کاشت شده فرمی بسیار زیبا و طبیعی داشته باشند.

مراحل رشد مو بعد از کاشت مو در تهران

در ادامه این مقاله به بررسی رشد مو پس از انجام کاشت مو می پردازیم.  چرا که برای پیوند مو VIP در کلینیک کاشت  موی تهران لازم است بدانید که بعد از اتمام کار، رشد مو چگونه پیش می رود . از این رو تمامی نگرانی های شما در خصوص جدید ترین روش کاشت مو در تهران برطرف می شود.

  • هفته اول بعد از کاشت مو در تهران

در هفته اول پس از کاشت مو، عوارض عمده کاشت مو اتفاق می افتد. از این رو مشکلاتی مانند التهاب پوست سر، درد، تورم وبی حسی پوست را متوجه می شوید. این مشکلات به طور کلی از روز های اول کاشت مو تا نهایتاً یک هفته به طول می انجامد. می توانید از کلینیک پیوند مو تهران در این خصوص مشاوره بگیرید. از این رو حتماً از مشاورین کلینیک کاشت و پیوند مو VIP بخواهید تا اطلاعاتی در مورد مراقبت بعد از کاشت مو به شما بدهند. توجه داشته باشید که استفاده از مسکن در کاهش در شما مؤثر خواهد بود. همچنین برای از بین بردن التهاب پوست سر، از کمپرسور یخ استفاده کنید.

  • هفته دوم و سوم بعد از کاشت مو در تهران

از هفته دوم تا سوم تمامی زخم های ناشی از برداشت و کاشت مو،  به طور کامل بهبود می یابند. البته توجه داشته باشید که هر میزان مراقبت شما از سر خود بالاتر برود، همان قدر زود تر زخم ها خوب می شوند. دقت داشته باشید که در هفته دوم و سوم ممکن است شاهد ریزش مو سر خود باشید. اما به هیچ وجه نگران نباشید. چرا که این موضوع امری طبیعی است.

  • تغییرات از ماه اول تا ماه دوم بعد از کاشت مو در تهران

بعد از گذشت یک ماه از کاشت مو تهران در کلینیک کاشت مو VIP، فولیکول ها وارد فاز استراحت می شوند. از این رو ممکن است ریزش مو حتی در قسمت های دیگر سر که پیوند انجام نشده است، شروع شود. بنابراین در صورت مشاهده چنین موضوع اصلاً نگران نباشید.

  • تغییرات از ماه دوم تا سوم بعد از کاشت مو در تهران

در واقع شما پس از گذشت دوماه از کاشت مو، می توانید نتیجه پیوند طبیعی موی خود را ببینید. ممکن است به علت اینکه موی سر شما رشد می کند، پوست سرتان قرمز شود.

  • ماه چهارم تا ششم بعد از کاشت مو در تهران

در ماه چهارم تا ششم بعد از پیوند مو تهران در کلینیک کاشت مو VIP باید مراقبت های پس از کاشت را بسیار جدی بگیرید. توجه داشته باشید در صورتی که ایمپلنت مو به خوبی انجام شده باشد، نیمی از موی سر به خوبی قابل مشاهده است. در واقع باید بگوییم که در این مرحله، تراکم خوبی از مو را مشاهده می کنید.

  • ماه هفتم تا دهم پس از کاشت مو در تهران

دقت داشته باشید که پیوند مو VIP به زمان کافی برای اثر بخشی احتیاج دارد. از این رو در ماه هفتم تا دهم شما نزدیک به 90 درصد از نتیجه پیوند موی سرتان را مشاهده می کنید. پس از گذشت یک سال به طور کامل می توانید شاهد خوب و یا بد بودن نتیجه کاشت موی خود باشید.

کلینیک vip را بهتر بشناسیم

کلینیک کاشت مو تهران با سالیان سال تجربه در خصوص پیوند موی طبیعی توانسته است نظر بسیاری از بیماران را به خود جلب کند. ممکن است از طاسی و کم پشتی موی خود رنج ببرید. با مراجعه به این کلینیک به سرعت مشاوره شده و می توانید عمل زیبایی کاشت مو در تهران را انجام دهید. این کلینیک برای کاشت مو از جدید ترین روش کاشت مو در تهران استفاده می کند. از این رو با بهره گیری از دستگاه های جدید و افراد متخصص بسیار طرف دار دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.