راهنمای کامل سفر زمینی به شهر وان ترکیه

اگر برای اولین بار قصد سفر به خارج از کشور دارید و به دنبال یک تور قیمت مناسب خارجی هستید، بی مقدمه، ما تور وان ترکیه را به شما پیشنهاد می کنیم چرا که بی شک بهترین انتخاب‌ برای تجربه یک سفر خارجی با یک تور ارزان قیمت است. اما حالا چرا وان؟ وان، بزرگترین و جذاب ‌ترین شهر شرق ترکیه است و پایین بودن هزینه‌ های سفر به نزدیک ‌ترین شهر توریستی ترکیه به مرز ایران باعث این محبوبیت شده است. به علاوه وجود نمایندگی اغلب برندهای معروف در شهر وان فرصت مناسبی برای خرید ارزان از وان را به‌ وجود می‌ آورد و اینکه از چه راهی و چگونه به شهر وان بروید، به اولویت‌ های شما مسافران در این سفر برمیگردد. قطعا برای راحتی بیشتر باید هزینه بیشتری بپردازید و اگر هم ترجیح می دهید ارزان سفر کنید، این سختی و خستگی سفر را پذیرا باشید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

تور وان از تبریز در سال های اخیر به دلیل ارزان بودنش و مهمتر نزدیک بودن فاصله اش با ایران تبدیل به یکی از تورهای محبوب برای سفرهای ایرانی در تمام فصول سال بخصوص در تعطیلات نوروز شده است. تور وان در فصول پرگردشگر سال مثل بهار و تابستان، معمولا به صورت زمینی یا ریلی برگزار می شود که شما برای شرکت در تور وان ترکیه، لازم است اطلاعاتی از این شهر زیبا داشته باشید تا سفری آرامش بخش و جذابی را در تعطیلات عید تجربه کنید.

شما هم می توانید بصورت زمینی و هم بصورت هوایی جهت سفر به این شهر توریستی و جذاب اقدام نمایید. اینکه از چه راهی و چگونه به شهر وان بروید، به اولویت ‌های شما در این سفر بستگی دارد!! قطعا برای راحتی بیشتر باید هزینه بیشتری هم پرداخت کنید و اگر هم می‌ خواهید ارزان سفر کنید، بایستی سختی و خستگی های سفر را بپذیرید. برای سفر به وان 3 راه بیشتر وجود ندارد: تور وان هواییتور وان با قطار و تور وان زمینی با خودرو شخصی و اتوبوس. اگر تور وان زمینی را انتخاب کردید، می ‌بایستی از شهرهای قزوین، زنجان، تبریز عبور کنید و سپس با توجه به انتخاب یکی از سه مرز خروجی زمینی بازرگان، رازی و سرو به سمت شهرهای ماکو، خوی و ارومیه ادامه مسیر بدهید و در ضمن فاصله شهر ارومیه تا وان حدود 290 کیلومتر و 4 ساعت می باشد که سختی های خودش را هم دارد.‏ روش دیگر سفر به وان در ایام بهار، استفاده از قطار تهران وان در تور وان نوروز است که هر هفته یک بار بین این دو شهر در رفت و آمد است. یکی از مقرون به صرفه‌ ترین و راحت ‌ترین وسایل نقلیه برای سفر به وان استفاده از قطار است. برای این کار باید بلیط تهیه نمایید و از مبدا تهران و یا تبریز راهی این شهر شوید. لازم به یادآوری است که کل مسیر تهران به شهر وان ۳۳۴ کیلومتر است که ۲۲۴ کیلومتر آن در ایران و ۱۰۷ کیلومتر در خاک ترکیه قرار دارد.

 

در آخر اگر تصمیم دارید تا همراه با تور وان به این شهر سفر کنید، آژانس مسافرتی سفریار آریا راحت ‌ترین راه را برایتان در نظر گرفته است. برای خرید تور وان سفریار تنها کافیست به بخش رزرو تورهای خارجی وب سایت این مجموعه به آدرس safaryaar.com بروید و تاریخ سفر، مبدا و مقصد را وارد نمایید. بعد از تعیین گزینه جستجو وارد صفحه ‌ای میشوید که در آن قیمت تور، تاریخ رفت و برگشت، نوع سفر، و تصاویر هتل محل اقامت نشان داده شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.