خرید وسایل کارکرده و دست دوم در خارج از کشور

یکی از مشکلات عمده کسانی که به خارج از کشور مهاجرت می کنند، خرید خانه و همچنین وسایل مورد نیاز زندگی است. با توجه به بالا رفتن قیمت دلار، بسیاری از مهاجران خرید وسایل دست دوم را ترجیح می دهند.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

چه به دلایل اقتصادی و چه به دلایل زیست محیطی، امروزه مصرف کنندگان بیشتری به خرید محصولات دست دوم روی آورده اند. اتومبیل، مبلمان، لوازم منزل، آثار هنری، وسایل الکترونیک، کتاب، لباس و تقریباً همه چیز را می‌توان دست دوم از طریق فروش خصوصی اینترنتی از فروشندگان خرید. در این مطلب نکاتی در مورد خرید وسایل دست دوم و همچنین معرفی سایت مشابه دیوار برای خارج از کشور پرداخته ایم که در ادامه خواهید خواند.

خرید ایمن وسایل دست دوم در خارج از کشور

امروزه خرید و فروش دست دوم آسان تر از همیشه است؛ اما چگونه می توان آن را سریع، آسان و ایمن انجام داد؟
این روزها بسیاری از افراد اقدام به خرید اجناس دست دوم به صورت آنلاین می کنند. با گران شدن وسایل، خرید دست دوم روشی هوشمندانه برای صرفه جویی در هزینه است و شما می توانید آن ها را به صورت آنلاین خریداری کنید. اما از طرفی خرید آنلاین اقلام می تواند دلهره آور باشد و افراد را دچار چالش کند. با در نظر گرفتن این موضوع، در ادامه نکاتی برای خرید مطمئن وسایل دست دوم به شما ارائه داده ایم که به شما امکان می دهد آنچه را که در خارج از ایران به دنبال آن هستید، به راحتی پیدا کنید.

فقط در پلتفرم های مورد اعتماد خرید کنید

برای خرید کالاهای دست دوم در خارج از کشور به صورت آنلاین، حتما سعی کنید از پلتفرم های مورد اعتماد خریداری کنید. این روزها پلتفرم های آنلاین زیادی وجود دارد که مردم می توانند با استفاده از آن ها به خرید و فروش انواع کالا بپردازند. برخی از آن‌ها بازارهای عمومی هستند، در حالی که برخی دیگر برای محصولات خاص مانند ملک و خودرو هستند. همه این پلتفرم‌ها دارای قوانین و حمایت از مصرف‌کننده هستند تا بتوانید با اطمینان خرید کنید. دنیاب پلتفرمی به زبان فارسی برای رفع نیازمندی های ایرانیان خارج از کشور است که به راحتی و با خیال راحت می توانید در آن به خرید و فروش کالاها بپردازید.

رتبه بندی فروشنده ها را بررسی کنید

همچنین باید زمانی را صرف بررسی فروشنده کالایی کنید که قصد خرید آن را دارید. باید رتبه‌بندی و بررسی‌هایی وجود داشته باشد که بتوانید آن‌ها را بررسی کنید. این کار به شما کمک می کند تا متوجه شوید که آیا فروشنده قابل اعتماد است یا خیر.

سوال بپرسید و در صورت امکان کالا را از نزدیک مشاهده کنید

در وهله اول پلتفرم باید عکس های با کیفیتی را از جزئیات محصول ارائه دهد. در صورت امکان، قبل از خرید بهتر است کالا را شخصاً و به صورت حضوری مشاهده کنید.

سیاست مرجوع کردن کالا را بررسی کنید

همچنین باید بررسی کنید که سیاست برگشت کالا چگونه است. هنگام خرید آنلاین همیشه یکی از دغدغه های اصلی این است که ممکن است بعد از تحویل گرفتن کالا متوجه شوید آن کالا مطابق انتظارات شما نبوده است؛ بنابراین قبل از پرداخت بهای کالا بهتر است از فروشنده بپرسید که می‌توانید در صورت نارضایتی به راحتی آن را مرجوع کنید یا خیر.

یک پیک قابل اعتماد انتخاب کنید

در اغلب خرید های آنلاین، شما به عنوان خریدار برای تحویل کالا باید پیک را انتخاب کنید. می توانید گزینه های حمل و نقل خود را به صورت آنلاین مقایسه کنید تا پیک قابل اعتماد و ارزانی پیدا کنید. داشتن یک پیک قابل اعتماد برای اطمینان از رسیدن سالم و سریع کالا بسیار حائز اهمیت است.

درباره کلاهبرداری ها بخوانید

موارد فوق به شما کمک می کند تا با خیال راحت خرید کنید و از کلاهبرداری های رایج جلوگیری کنید؛ اما بهتر است که در مورد روش های کلاهبرداری مطالعه کنید تا بدانید که باید به چه مواردی توجه کنید تا از وقوع کلاهبرداری به طور کامل جلوگیری کنید. خرید آنلاین اقلام دست دوم می تواند راهی عالی برای صرفه جویی و یافتن اقلام منحصر به فرد باشد، اما در خرید آنلاین نیز باید هوشمند عمل کنید.

تمام صفحات وب، پیام ها، فرم ها و واریزی ها را نگه دارید

در مورد نحوه پرداخت خود با دقت فکر کنید. دبیت کارت، کارت‌های اعتباری و پی‌پال همگی خدمات متفاوتی ارائه می‌کنند.
با استفاده از پرداخت های آنلاین هزینه را پرداخت نکنید یا با هیچ گونه پرداختی خارج از پلتفرم موافقت نکنید، مگر اینکه پس از مشاهده کالا تصمیم بگیرید مبلغ را به صورت مستقیم پرداخت کنید و مطمئن باشید قصد برگشت کالای خریداری شده را ندارید. به برقراری ارتباط از طریق کانال پیام رسانی رسمی برنامه یا وب سایت پایبند باشید. همچنین تمامی فرم های مربوط به معامله و واریزی ها را نزد خود نگاه دارید.

خرید اجناس دست دوم در آمریکا

در آمریکا خرید کالای دست دوم از سایت آمازون و ebay از مرسوم ترین روش هاست؛ اما سایت آمازون به دلیل آگهی های زیاد بسیار گیج کننده به نظر می رسد به خصوص زمانی که زبان انگلیسی شما قوی نباشد خرید بسیار سخت می شود. دنیاب پلتفرم ارائه نیازمندی های ایرانیان خارج کشور به زبان فارسی است که شما می توانید به راحتی مشخصات محصول را به زبان فارسی بخوانید و با اطمینان بیشتری خرید کنید.

سایت خرید وسایل دست دوم در آلمان

لوازم خانگی آلمان بسیار با کیفیت است و حتی اگر وسیله دست دوم خریداری کنید می توانید از کیفیت آن مطمئن باشید. در آلمان فلومارکت هایی وجود دارد که در واقع بازارهای خیابانی برای خرید و فروش وسایل دست دوم هستند؛ اما برای کسانی که تازه وارد هستند و با زبان آلمانی هم آشنایی ندارند خرید وسایل دست دوم در آلمان به صورت حضوری می تواند چالش برانگیز باشد. پس بهترین راه استفاده از اپلیکیشن خرید وسایل دست دوم به زبان فارسی مانند اپلیکیشن دنیاب است. سایت ای بی (e-bay) و Shpock هم نمونه های آلمانی سایت دنیاب هستند.

سایت دست دوم فروشی ایرانی در کانادا

Kijiji یک بازار آنلاین برای خرید ارزان یا فروش وسایل قدیمی در کانادا است. با این حال، در حالی که بسیاری آن را به عنوان جایگزین Craiglist کانادا می دانند، این تنها وب سایت خرید و فروش در کانادا نیست. دنیاب تنها سایت دست دوم فروشی ایرانی در کاناداست که می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

سخن پایانی

امیدواریم توصیه های موجود در این مطلب به شما کمک کند تا با خیال راحت کالاهای دست دوم را به صورت آنلاین خرید کنید و آنچه را که به دنبال آن هستید بیابید. همچنین علاوه بر اجاره اتاق در خارج از کشور و خرید کالا دست دوم در خارج از کشور می توانید از سایت و اپلیکیشن دنیاب، شغل مناسب در خارج از کشور نیز پیدا کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.