بهترین رستوران های نارمک برای یک شام خانوادگی

اگر به دنبال این هستید که یک شام خانوادگی و یا دوستانه را تجربه کنید و خاطره سازی کنید، بهتر است به دنبال این باشید که به کدام رستوران ها می توانید بروید. به این منظور اگر در منطقه نارمک زندگی می کنید، بهتر است که به دنبال بهترین رستوران ها باشید، و یک انتخاب عالی را تجربه کنید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بهترین رستوران های نارمک

محله نارمک تهران مکانی پررفت وآمد می باشد و همین امر کاسبان محل را به فکر فرو برده است که چطور پذیرای آنان باشند، و تاسیس رستوران و فست فود بهترین کار است.

رستوران کلبه فدک

رستوران کلبه فدک، نام رستوران معرف خود آن می باشد. کلبه ای دنج برای یک قرار دوستانه با رفقا است که انواع نوشیدنی های گرم و سرد را سرو می کنند و دارای بهترین میان وعده ها می باشد. قابل ذکر است که اگر اهل گرفتن کامی از قلیان هستید این رستوران کلبه فدک به شما در کنار همه خدماتش این سرویس را هم ارائه می دهد. آدرس را یادداشت کنید که همیشه داشته باشید. تهران، خیابان فدک ،خیابان 122 از 12 صبح تا 00.00 شب درب رستوران به روی شما باز است و می توانید با شماره رستوران 02177035706 تماس بگیرید.

سفره خانه شفق خلیج فارس

سفره خانه شفق خلیج فارس از بهترین هاست که عاشقان محیط قهوه خانه می توانند به این سفره خانه بیایند و خاطره سازی کنند. این رستوران به علت کیفیت خدمات عالی از قیمت بالایی نیز برخوردار است. آدرس را یادداشت کنید تا آخر هفته خود را زیبا بسازید. تهران، نارمک، میدان هفت حوض، به سمت خیابان دماوند، بعد از چهارراه تلفن خانه، خیابان قانع از ساعت 11030 صبح تا 11.30 شب سرویس می دهند. شماره برای تماس 02177943538 می باشد.

رستوران پارک نارمک

 این رستوران برای آن شهروندانی که حتما باید ماشین خود را در پارکینگ بگذارند پارکینگ اختصاصی دارد و برای آن دسته از عزیزانی که اتاق مجهز به کودک می خواهند هم حرفی برای گفتن دارد. همچنین همراه با یک موسیقی زنده شبی دلنشین را برای شما به یادگار می گذارد. انواع غذاهای فرنگی و ایرانی را باب طبع تمامی مشتریان خود طبخ می کنند و دارای یک دکوراسیون شیک و چشم نواز می باشد. اما اگر قیمت برایتان ملاک می باشد لازم به ذکر است که این رستوران دارای قیمت های نسبتأ بالای است. آدرس تهران، بزرگراه شهید سلیمانی، دکتر آیت شمالی، رضوان غربی را فراموش نکنید که همه روزه از ساعت 11 صبح تا 23.30 شب آماده سرویس دادن به شما عزیزان می باشند در صورت رزرو برای جا با شماره 02177903427  تماس بگیرید.

فست فود ژیوان

فست فود ژیوان تمامی آن غذاهای دلبر که بچه ها بیشتر دوست دارند را دارد و می توانید بعد از یک خرید و حتی بعد از برگشت از سینما به فست فود ژیوان سری بزنید. شاید برای همیشه پاتوق شما عزیزان شد. آدرس آن تهران، نارمک، خیابان گلستان، روبروی پارک فدک، پلاک 285 و از 12 تا 00.00 شب آماده ارائه سرویس می باشند و شماره آن نیز برای دریافت اطلاعات بیشتر  02177999001 می باشد.

رستوران نادر

این رستوران حرف اول مشتری مداری را را دارا است پرسنلی خوش رو که در محیطی دلنشین انواع غذاهای ایرانی را همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب در اختیار همه کسانی که به این رستوران وارد می شوند قرار می دهد. برای رفتن به این رستوران کارت بانکی پر از پول خود را فراموش نکنید چون قیمت بالایی دارد. آدرس این رستوران را در تهران، خیابان رضوان غربی، نبش خیابان آیت، مجتمع سون سنتر، طبقه 5 را به خاطر بسپارید و برای تماس با شماره 02177900066 ارتباط برقرار کنید.

فست فود پیانو

اگر به دنبال فست فودی که قیمت مناسب تری داشته باشد، هستید به فست فود پیانو به آدرس میدان هفت حوض، ضلع شمال غربی میدان، پلاک 6 بیاید که از ساعت 11.30 تا 11.30 شب آماده ارائه سرویس می باشند. این فست فود در مقابل سرو بهترین غذاها، قیمت بسیار مناسبی را در نظر گرفته است که همه می توانند به راحتی ساعاتی را در آن به خوردن و نوشیدن بگذرانند.  شماره تماس  این رستوران 09035285631 می باشد.

سفره خانه حیاط خلوت

سفره خانه حیاط خلوت اگر پنج شنبه و جمعه از راه رسیده و دستانتان  به آشپزی نمی رود و خواهان غذاهای چلو کباب و دیزی هستید، این رستوران را از دست ندهید و حتی یک نوشیدنی در کنار دوست و همسرتان بنوشید. برای لذت بردن از فضای این رستوران و سرو غذای لذیذ بهتر است یک سری به آدرس تهران، نارمک، خیابان پدرثانی، خیابان طاهری، پلاک120 بزنید. بهتر است بدانید که این رستوران به علت بالا بودن کیفیت، قیمت های بالایی دارد. شماره تماس 02177924510 برای رزرو یک شب رویایی آماده پاسخ به شماست.

فست فود سیب360

فست فود سیب360 مکانیست که پیر و جوان را به سمت خود آورده و با ارائه انواع پیتزاهای ایتالیایی و آمریکایی دل همه دوستداران فست فود را برده است. همچنین برای کسانی که حال بیرون آمدن از خانه را ندارند غذا را درب منزل تحویل می دهند. آدرس را یادداشت کنید تا این رستوران با غذاهای لذیذ را فراموش نکنید. نارمک، جانبازان شرقی، خیابان مصطفوی جنوبی، پلاک 42 و از ساعت 10.30 تا 11.30 شب باز است و پذیرای شما عزیزان می باشد. می توانید با شماره تماس 02171383 ارتباط برقرار کنید.

برترین رستوران منطقه نارمک

با توجه به سلیقه همه افراد ما گلچینی از رستوران ها، سفره خانه و حتی عاشقان غذاهای سریع را نام بردیم. اینکه کدام بهترین است به جیب مبارکتان و اینکه به خاطر خوردن چه غذایی به رستوران می روید بستگی دارد. اگر محیط دنج  و برای ریلکس کردن می خواهید به سفره خانه شفق و یا حیاط خلوت مراجعه کنید. اگر محیطی لاکچری و شیک مد نظرتان است رستوران پارک نادر گزینه خوبی می باشد. علاقه مندان  فست فود به فست فود 360 و ژیوان را امتحان کنند.

کلام آخر

 انسان ها برای اینکه به خودشان اهمیت می دهند یک تایمی را به خود و خانواده شان اختصاص می دهند. برای آنکه به دور از دغدغه های روزمره در کنار عزیزانشان وقت را سپری کنند، شادی و لبخند را به یکدیگر هدیه  دهند در اینجاست که پیشنهاد رفتن به رستوران بهترین گزینه ممکن می باشد. برخی از افراد بعضی از قراردادهای مهم را نیز در رستوران و یا سفره خانه ها به سرانجام می رسانند، به علت اینکه یک محیط  توام با آرامش را فراهم کنند.  

برای آشنایی بیشتر با  بهترین رستوران ها در نارمک می توانید به سایت کی برتره مراجعه کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.