قبرس شمالی بهترین مقصد گردشگری

یکی از بهترین راهکارهای که می تواند ما را برای مدتی از خستگی و مشغله های مختلف زندگی بدور کند، سفر و گردش می باشد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید یکی از جذاب ترین و ارزان ترین مقاصد گردشگری، قبرس شمالی است که در بین کشورهای دیگر کمتر نام آن شنیده می شود.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

قبرس کشوری است که با دریا و آفتاب گرم شناخته می شود و دارای دو بخش قبرس شمالی و قبرس جنوبی می باشد. آب و هوای مدیترانه ای در قبرس موجب شده تا مقصد گردشگران زیادی در طول سال باشد. اگر عاشق طبیعت های بکر هستید و می خواهید در یک محیط آرام به تفریح بپردازید حتما یک بار هم که شده، برای رفتن به قبرس شمالی برنامه ریزی کنید و این سفر بی نظیر را تجربه نمایید.

شهر های دیدنی و تاریخی در قبرس شمالی

قبرس شمالی با دارا بودن آب و هوای مدیترانه ای تنها یک جزیره در دریای مدیترانه نیست و در کنار آن فضای تاریخی و کهن می باشد که این دو در کنار یکدیگر قبرس شمالی را منحصر به فرد کرده اند.

در قبرس شمالی شهرهای دیدنی و تاریخی متعددی به همراه جاذبه های گردشگری زیادی وجود دارد که از اصلی ترین آنها می توان به بندر گیرنه، ساحل لاک پشت ها، قلعه گیرنه، کلیسای بلاپایس، قلعه بوفاونتو، قلعه سنت هیلاریون، شبه جزیره کار پاس و کلیسای آندریاس، قلعه کانتارا، ساحل گلپسیدس، شهر باستانی

سالامیس، شهر باستانی سولی، کلیسای جامع سنت سوفیا، مسجد سلیمیه، کلیسای جامع سنت نیکولاس، مسجد لالا مصطفی پاشا، کلیسای سنت بارناباس، شهر فاماگوستا و ساحل گلپسیدس و…. اشاره نمود.

مثلاً شما در سفر به قبرس شمالی و بازدید از شهر سالامیس میتوانید یک تجربه تاریخی عالی را برای خود به وجود بیاورید. در ساحل شرقی جزیره، این شهر باستانی واقع شده و تاسیس آن به قرن دوازدهم پیش از میلاد می رسد و تاکنون پیشرفت های زیادی را تجربه کرده است. شهر سالامیس به صورت کلی در جزر و مد و زلزله قرن هفتم و حمله اعراب دچار خرابی های گسترده شده و قدمت آن حدود ۳۱ قرن است و می‌توان بناهای تاریخی و مجسمه های فراوانی را در آن مشاهده کرد.

از نظر موقعیت مکانی دقیق شهر سالامیس در نزدیکی شبه جزیره کارپاس قرار داشته است.

چرا مهاجرت به قبرس شمالی؟

شاید این سوال برای شما به وجود بیاید که چرا در بین مقاصد مختلف قبرس شمالی را برای مهاجرت انتخاب کنیم؟

مهاجرت به قبرس شمالی مزیت های متعددی دارد و به عنوان سومین جزیره بزرگ در دریای مدیترانه محسوب میشود. افراد زیادی به منظور سرمایه گذاری و خرید ملک در قبرس شمالی توانسته‌اند به سود خوبی برسند چرا که میتوان آن را به عنوان یکی از سریعترین، راحت ترین و امن ترین انواع مهاجرت به قبرس شمالی دانست.

با وجود اینکه قبرس شمالی جزء کشورهای کوچک دنیا است اما در سال های اخیر به عنوان امن ترین کشور معرفی شده و زندگی در این جزیره زیبا در کنار آب و هوای مدیترانه ای آن بسیار آرامش بخش و تقریباً راحت است.

از نظر شرایط کار بر اساس آمارهایی که اعلام شده، نرخ بیکاری در قبرس شمالی تقریباً اندک بوده است و نگرانی هایی که در خصوص پیدا کردن کار در قبرس شمالی مطرح می شود به واسطه حمایت دولت از کارآفرینان و شروع کار استارتاپ ها و همچنین افزایش نرخ سرمایه گذاری خارجی در قبرس شمالی برطرف شده است.

در یک نگاه کلی باید اینگونه گفت که در خصوص هزینه های مرتبط با خرید خودرو یا ملک و زمین در قبرس شمالی پوند انگلیس می باشد و هزینه هایی مثل خرید سوپرمارکتی و خوراک به لیر ترکیه است و در زمان اجاره خانه در حین قرارداد کل مبلغ برای یک سال پرداخت میشود.

در میان روش‌های متعددی که برای مهاجرت به قبرس شمالی مطرح می‌شود خرید ملک در قبرس شمالی به عنوان یکی از آسان‌ترین راه ها می باشد که شما می‌توانید با خریدن ملک علاوه بر اینکه به اقامت این کشور دسترسی داشته باشید بلکه در یکی از کشورهای امن دنیا برای خود سرمایه‌گذاری نمایید و آینده بهتر فرزندانتان را به این واسطه نیز تضمین کنید.

هزینه های پایین زندگی در قبرس شمالی، امنیت بسیار بالا و راحتی زندگی، بهره‌مندی از اقتصادی رو به رشد، هزینه تحصیل برای فرزندان تا مقطع ۱۲ به صورت رایگان، اجازه زندگی و مشغول به کار شدن در هر کجای کشور قبرس شمالی و دارا بودن شرایط آب و هوای مناسب مدیترانه‌ای همه در کنار هم موجب شده تا قبرس شمالی محل مناسبی برای اقامت باشد و همچنین اخذ ویزاهای کشورهای اروپایی- کانادا و آمریکا بدون ریجکت و هزینه درمان و بهداشت در بیمارستانهای دولتی به صورت رایگان( به استثناء چشم پزشکی و دندانپزشکی) از دیگر مزیت‌های اقامت قبرس شمالی می باشد که نباید آن‌ها را نادیده گرفت.

روش های مختلف دریافت اقامت در قبرس شمالی

قبرس شمالی جزء کشورهای مهاجر پذیر بوده و روش‌های متعددی وجود دارد که شما می توانید به واسطه های آنها اقامت این کشور را دریافت کنید و از اصلی‌ترین آنها مهاجرت به قبرس شمالی به واسطه ازدواج، اقامت قبرس شمالی به واسطه ثبت شرکت، اقامت قبرس با خرید ملک، انجام سرمایه گذاری در این کشور، مهاجرت تحصیلی و مهاجرت کاری به قبرس شمالی است.

برای انتخاب هر کدام از این روش ها شرایط مختلفی وجود دارد که شما می توانید از شرکت‌های سرمایه‌گذاری در این رابطه مشاوره های لازم را دریافت کنید و اقدامات ضروری را انجام بدهید.

سرمایه گذاری بازرگان

اگر تا این قسمت مطلب را مطالعه کرده اید و تمایل دارید تا به هدف گردشگری یا حتی سرمایه گذاری به قبرس شمالی سفر کنید و نیاز به دریافت مشاوره و راهنمایی دارید کافیست که از شرکت سرمایه گذاری بازرگان استفاده کنید.

این مجموعه معتبر می تواند به شما کمک کند تا به صورت قانونی به کشور قبرس شمالی سفر کنید و خدمات مختلفی را در این حوزه به شما عزیزان ارائه می نماید. سرمایه گذاری بازرگان تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند در پروسه مهاجرت خدمات با کیفیت را در اختیار شما قرار بدهند؛ شما می‌توانید در هر ساعت و زمانی به صورت ۲۴ ساعته به منظور دریافت مشاوره های رایگان در حوزه ثبت شرکت، مهاجرت، اقامت، سرمایه گذاری، خرید خانه با سرمایه گذاری بازرگان در تماس باشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.