قابلیت های شگفت انگیز دوربین مداربسته استارلایت

در دنیای امروزی استفاده از دوربین های مداربسته یکی از مهترین راه ها برای تامین امنیت میباشد.دوربین های مداربسته تکنولوژِی های بی شماری دارند که از قابلیت های فراوانی برخوردار میباشد.یکی از بهترین تکنولوژی های دوربین مداربسته تکنولوژی استارلایت میباشد.برند های زیادی در بازار این تکنولوژِی را دارا میباشد که برند داهوا از برترین تولیدکنندگان تکنولوژِی استارلایت میباشد.برند دوربین داهوا با داشتن کیفیت بسیار بالا در ارئه تصاویر و قیمت مناسب آن محبوبیت زیادی را میان کاربران خود پیدا کرده است.در ادامه با ویژگی های این تکنولوژی بیشتر آشنا میشویم.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

دوربین مداربسته استارلایت چیست؟

فیلمبرداری در شب یکی از چالشهایی میباشد که همیشه با آن رو به رو هستیم.برای وضوح بهتر تصاویر در شب دوربین های مداربسته از مادون قرمز در ثبت تصاویر استفاده میکنند.هرچه وضوح تصویر بالاتر برود  منتشر کردن آن دشوار تر میشود.یکی از تکنولوژی هایی که این مشکل را برطرف کرده است استارلایت میباشد.این دوربین برای تصویر برداری در شب و محیط های کم نور تولید شده است و به راحتی میتواند مشکل ثبت تصاویر و فیلمبرداری در محیط های کم نور را برطرف کند.

دیافراگم این دوربین نسبت به دوربین های دیگر گشاد تر میباشد و همین امر باعث میشود تا لنز نور بیشتری را به سنسور آن منتقل کند و تصاویر با کیفیت تری را در شب ضبط کند.این دوربین تصاویر را در شب به صورت رنگی و واضح ارائه میدهد.

تنظیمات استارلایت در دوربین داهوا را میتوانید از طریق دستگاه تغییر دهید تا بتوانید دید رنگی در شب را داشته باشید.

مهم ترین ویژگی های دوربین مداربسته استارلایت

دوربین های استارلایت دارای سنسورهای فوق العاده حساس و لنزهای خاص هستند تا تصاویری با رزولوشن hd در طول شب ارائه میدهد و این امر باعث میشود که شما پلاک و صورت افراد را در فاصله های دور به صورت واضح در شب ببینید در حالی که دیگر دوربین ها جزئیات تصاویر را شناسایی نمیکنند.دوربین های استارلایت به صورت اتوماتیک در شرایط نوری بسیار پایین به حالت سیاه و سفید تغییر میکند.

از دیگر ویژگی ها این دوربین در مقایسه با دوربین های دارای ir  که وابسته به انعکاس نور مادون قرمز هستند تا تصاویر را ایجاد کنند.دوربین های استارلایت از نور طبیعی منعکس شده از اجسام دیگر استفاده میکند و تصاویر را با کیفیت بسیار بالا و به صورت رنگی به ما ارائه میدهد.

یکی از مهم ترین ویژگی های دوربین استارلایت در جمع آوری فیلم های با دامنه داینامیکی بالا است.سنسورهای این دوربین با نوردهی بالایی که دارد میتواند کمک شایانی به ضبط فیلم های با داینامیک بالا کند.همچنین مجموعه ای از فیلم های چند فریمی با سرعت شاتر را میتواند ضبط کند.

یکی از مزیت های استفاده از این دوربین ها میتواند به کاهش هزینه های جانبی مانند استفاده از پرژکتور و برق مصرفی اشاره کرد.شما با داشتن این دوربین ها میتوانید تا حد امکان هزینه های خود را کاهش دهید.

کاربرد دوربین های استارلایت(starlight)

بهترین کاربرد دوربین مداربسته استارلایت در پروژه های بزرگ میباشد مانند آزادراه ها و بزرگراه ها که با استفاده از این دوربین ها میتوان عکس برداری پلاک های خودروها را انجام داد.با پیشرفت تکنولوژِ دوربین های استارلایت را میتوان در محیط های عمومی هم نیز قرار داد تا کنترل بیشتری نسبت به دیگر دوربین ها داشته باشد.از دیگر کاربرد های آن استفاده در مکان هایی میباشد که نیاز به نگهبانی است با استفاده از این دوربین ها میتوانید کنترل بیشتری به محل کار خود داشته باشید و امنیت قابل توجهی را ایجاد کنید.

فناوری استارلایت یک پیشرفت چشم گیر در زمینه تجهیزات دوربین مداربسته محسوب میشود به همین خاطر این فناوری به شما این امکان را میدهد سراسر محیط مورد نظر خود را تحت پوشش قرار دهید و دید بسیار گستره با کیفیت تصاویر بالایی داشته باشید و به همین دلیل برای بسیاری از مکان ها مناسب میباشد.شما میتوانید از این دوربین ها در مناطق آزاد بخاطر دید کامل در شب و در فاصله های زیاد استفاده کنید.

مقایسه دوربین استارلایت و سوپراستارلایت

تا اینجا متوجه شده باشید که دوربین مداربسته استارلایت چه غولی در عرصه دوربین های مداربسته میباشد، اما داستان به اینجا ختم نمیشود و حال میخواهیم دوربین مداربسته سوپراستارلایت را به شما معرفی کنیم و در رابطه با تفاوت این دو بحث کنیم.

اولین تفاوت اساسی دوربین های مداربسته سوپراستارلایت با نوع معمولی آن در نویز کمتر است. دوربین سوپراستارلایت به گونه ای ساخته شده است که نویز کمتری را در فیلم ها و تصاویر نسبت به نوع معمولی خود ایجاد میکند، همچنین تصاویر واضح و شفاف تری را تولید مینماید.تفاوت دیگر این دوغول تصویر برداری در قیمت آنها میباشد. دوربین سوپراستارلایت همانگونه که از نامش پیداست گران قیمتتر از نوع معمولی خود میباشد.

اصلیترین تفاوتی که میتوانیم برای این دو غول فیلم برداری در نظر بگیریم، چراغ های متحرکی است که دوربین مداربسته سوپر استارلایت به خود اختصاص داده است. با استفاده از چراغ های متحرکی که دوربین سوپراستارلایت دارد اشیا و اجزاء را از هم تفکیک و جداسازی میکند که بسیار شگفت انگیز و حیرت آور میباشد.

جمع بندی

دوربین دید در شب استارلایت بخاطر قابلیت های فراوان طرفداران بسیار زیادی دارد که به عنوان دوربین مداربسته همه جانبه یاد میشود.در خرید دوربین مداربسته به قابلیت دید در شب آن توجه بسیاری داشته باشید چرا که یکی از بهترین قابلیت های در دوربین های مداربسته میباشد.قیمت این دوربین ها متنوع میباشد عواملی همچون سطح نور برای پردازش میتواند در قیمت آن تاثیرگذار باشد.

برندهای زیادی در بازار از این قابلیت برخوردار میباشد و نکته ای که مهم است این است که شما این دوربین را از مراکز معتبر تهیه نمایید.دیجی داهوا یکی از نمایندگی های معتبر برند داهوا میباشد که ارائه دهنده انواع دوربین های مداربسته و دستگاه های ضبط با کیفیت با قیمتی مناسب میباشد.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان این مجموعه با شماره 91006008-021 تماس حاصل فرمایید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.