تیزر رسمی گوشی های هوشمند سری ریلمی ۹ پرو انواع رنگ ‌های آبی و قرمز را نشان می ‌دهد

ریلمی در حال آماده شدن برای عرضه سری جدید گوشی های هوشمند ریلمی ۹ پر (Realme 9 Pro) برای عرضه در بازارهای جهانی است. اما قبل از معرفی این سری گوشی های هوشمند،  این شرکت به تازگی یک تیزر رسمی را به اشتراک گذاشته است که برخی از انواع رنگ های این سری از گوشی های هوشمند ریلمی را فاش کرده است. همراه چیکاو باشید.

در یک پست توییتری، معاون ریلمی، مدهاو شیث (Madhav Sheth)، نگاهی به دو نوع رنگ از این  گوشی‌های هوشمند آینده ی ریلمی داشته است که عبارتند از گوشی ریلمی ۹ پرو (Realme 9 Pro) و همچنین گوشی ریلمی ۹ پرو پلاس ( Realme 9 Pro Plus)که قرار است به زودی در بازار معرفی و عرضه شوند.

این مقام ارشد ریلمی با به اشتراک گذاشتن یک توییت از کاربران توییتر درخواست کرد در مورد ترجیحات رنگی خود برای گوش آینده ی ریلم (که به احتمال زیاد منظور وی گوشی های هوشمند ریلمی ۹ پرو و ریلمی ۹ پرو پلاس باشد) از بین این دو رنگ، که شامل آبی (Sunrise Blue) (به معنی آبی هنگام طلوع آفتاب) و همچنین قرمز (Glittery Red) (به معنی قرمز پر تلالو) می شود یکی را به سلیقه ی خود انتخاب و اعلام کنند.

صفحه نمایش و پنل پشتی گوشی های هوشمند ریلمی ۹ پرو پلاس - چیکاو

در حالی که مدیر اجرایی صراحتاً اعلام نمی‌کند که این رنگ‌ها برای گوشی های هوشمند سری ریلمی ۹  هستند، می‌توان با خیال راحت فرض کرد که این رنگ‌ها برای گوشی‌های هوشمند آینده است زیرا اخیراً گوشی ریلمی ۹ پرو در رنگ آبی (آبی هنگام طلوع خورشید یا Sunrise Blue)  توسط یک کریکت‌باز معروف هندی به نام  KL Rahul مشاهده شده است.

در حالی که عرضه هر دو گوشی هوشمند سری ریلمی ۹ نزدیک است، در حال حاضر برخی از مشخصات این دو گوشی هوشمند ریلمی سری ۹ در فضای مجازی فاش شده است. بر اساس خبرهایی که پیرامون این سری از گوشی های ریلمی به اشتراک گذاشته شده است، گفته شده که گوشی هوشمند ریلمی پرو ۹ نسخه ی پلاس این سری از پردازنده ی دایمنسیتی ۹۲۰ مدیاتک پلتفرم موبایل ( MediaTek Dimensity 920 SoC) که در بطن خود خواهد داشت قدرت می گیرد.

ضمن آن که در کنار این تراشه اصلی یک پردازنده  گرافیکی Mali G68 قرار می گیرد که وظیفه ی پردازش محتواهای تصویری این گوشی هوشمند را بر عهده خواهد داشت. از سوی دیگر، انتظار می‌رود که گوشی هوشمند ریلمی ۹ پلاس از پردازنده ی میان رده ی اسنپدراگون ۶۹۵ پلتفرم موبایل ( Qualcomm Snapdragon 695) قدرت خود را به دست می آورد که این پردازنده ی اصلی نیز با تراشه گرافیکی آدرنو ۶۱۹ ( Adreno 619) همرا می شود تا این تراشه ی قدرتمند گرافیکی بتواند پردازش محتواهای تصویری این گوشی هوشمند را به انجام برساند.

هدفون استریو کاملا بی سیم واقعی با نام ریلمی بادز ایز ۳ سفید - چیکاو

اکنون آقای مدهاو شیث معاون برند ریلمی این سوال را در میان کاربران توییتری طرفدار برند ریلمی مطرح کرده است که کدام رنگ را در گوشی هوشمند آینده ما ترجیح می دهید؟

  • رنگ آبی هنگام طلوع خورشید(Sunrise Blue)
  • رنگ قرمز پر تلالو (Glittery Red)

علاوه بر این، گزارش شده است که هر دو گوشی دارای صفحه نمایش هایی از نوع سوپر آمولد خواهند بود که از  نرخ تازه سازی بالاتر بهره می برند. این دستگاه ‌های جدید ریلمی قرار است تا در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۲۲ () در بازار موبایل هند عرضه شوند و این شرکت همچنین تصمیم دارد دو دستگاه از محصولات دیگر خود را نیز در این رویداد معرفی این گوشی های هوشمند نیز برای عرضه در بازار هند رونمایی کند.

ریلمی واچ ۱۰۰ مشکی - چیکاو

 که این دو محصول عبارتند از یک ساعت هوشمند با نام ریلمی واچ ۱۰۰ ( Watch S100) و علاوه بر آن یک دستگاه هدفون استریو کاملا بی سیم واقعی با نام ریلمی بادز ایز ۳ ( Buds Air 3)که این دو محصول نیز آن طور که گفته شده است، قرار است تا در اواخر این ماه یعنی فوریه در بازار هند عرضه شود و برای خرید در دسترس کاربران قرار گیرد. بنابراین برای اطلاع از خبرهای تکمیلی در مورد این محصولات با چیکاو همراه باشید زیرا به محض دریافت هرگونه خبری در این زمینه و همچنین رویداد اتی معرفی گوشی های سری ریلمی ۹ پرو را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. amir می گوید

    قیمتش چنده