برگه مشخصات دقیق گوشی هوشمند ریلمی ۹ پرو قبل از عرضه منتشر شد

ترکیب مشخصات گوشی هوشمند ریلمی ۹ پرو ( Realme 9 Pro) آینده موضوع بحث این روزهای علاقمندان این برند در فضای مجازی است. پیش از این، قیمت این سری مشخص شده بود، بعداً مشخصات گوشی ریلمی ۹ پرو پلاس ( Realme 9 Pro+) را مورد مشاهده قرار گرفت. اکنون، یک برگه مشخصات دقیق از مشخصات گوشی ریلمی ۹ پرو در اینترنت ظاهر شده است که نشان دهنده این موضوع است که به احتمال زیاد داریم به زمان معرفی این گوشی هوشمند ریلمی نزدیک‌تر می شویم. همراه چیکاو باشید.

برگه مشخصات که توسط PassionateGeekz به اشتراک گذاشته شده است، این موضوع را نشان می دهد که این گوشی هوشمند دارای بدنه پلاستیکی با طراحی براق است. این گوشی دارای صفحه نمایشی به قطر ۶.۶ اینچی خواهد بود که وضوح فول اچ دی پلاس و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل را ارائه می دهد. این صفحه نمایش از نوع سوپر آمولد خواهد بود که نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد. این یک پنل Super AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز، تراکم پیکسلی 399 PPI و پشتیبانی از HDR10 است.

در مورد دوربین ها نیز گفته شده که این گوشی هوشمند در پنل پشتی دارای سیستم دوربین سه گانه خواهد بود. در این ماژول از یک حسگر ۶۴ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی استفاده خواهد شد که این لنز دارای  دیافراگم f/1.8 است. یک لنز 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.3 نیز به عنوان حسگر اولترا واید قرار می گیرد و در آخر هم یک سنسور 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 با دو حسگر دیگر همراه خواهد شد که به احتمال زیاد برای تشخیص عمق میدان تصاویر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

ماژول دوربین اصلی گوشی هوشمند ریلمی ۹ پرو - چیکاو

دوربین پشتی می‌تواند ویدیوهای با کیفیت حداکثر تا 4k را فیلمبرداری کند و همچنین از دیگر قابلیت های آن می توان به ضبط فیلم‌های اسلوموشن با سرعت 960 فریم بر ثانیه اشاره کرد. در قسمت پنل جلویی نیز در بالای صفحه نمایش این گوشی یک لنز 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.5 در داخل حفره هول پانچ این گوشی قرار خواهد گرفت که ازجمله قابلیت های آن می توان به فیلمبرداری فول اچ دی اشاره کرد.

در بخش سخت‌افزار نیز این گوشی هوشمند ریلمی در داخل بدنه از یک تراشه میان رده جدید اسنپدراگون ۶۹۵ کوالکام پلتفرم موبایل ( Qualcomm Snapdragon 695 5G) قدرت می گیرد که این پردازنده می تواند از سرعت نهایتا تا فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز پشتیبانی کند. گوشی هوشمند ریلمی ۹ پرو با استفاده از 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی از نوع پر سرعت UFS 2.2 در بازار عرضه خواهد شد. این گوشی هوشمند در بطن خد برای تامین انرژی مورد نیاز از یک باتری بزرگ با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد و همچنین قادر است تا از شارژ سریع تا سرعت ۳۳ واتی نیز پشتیبانی کند.

این دستگاه با بهر گیری از سیستم عامل اندروید 11 به صورت پیش فرض در بازار عرضه خواهد شد. گوشی ریلمی ۹ پرو از نظر اتصالات نیز با پشتیبانی از وای‌فای ۶، بلوتوث نسخه ۵.۰ و NFC به همراه برخی دیگر از اتصالات ضروری در دسترس علاقه مندان و خریداران قرار خواهد گرفت. یکی از قابلیت ها و ویژگی های مهم و قابل توجه این گوشی میان رده پشتیبانی از شبکه ارتباطات نسل پنجم موبایل یعنی ۵ جی است که کمتر گوشی هوشمندی میان رده و مقرون به صرفه ای در این این رده قیمتی این قابلیت بسیار ضروری را عرضه می کند.

گوشی هوشمند ریلمی ۹ پرو - چیکاو

گوشی هوشمند ریلمی ۹ پرو همچنین دارای درگاه USB Type-C برای اتصال کابل شارژر و خروجی صدای هدفون بوده و علاوه بر این مورد همچنین از خروجی جک ۳.۵ میلی متری خروجی صدای هدفون نیز پشتیبانی خواهد کرد که در حال حاضر این ویژگی نیز آرام آرام از روی گوشی های میان رده نیز در حال حذف شدن است.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.