فشار چشم دیجیتال؛ معضل زندگی دیجیتالی ما

فشار چشم دیجیتال مشکلی است که امروزه کاربران به دلیل استفاده طولانی مدت از کامپیوتر، تبلت و تلفن همراه آن را تجربه می کنند. در واقع خیره شدن به صفحه نمایش دستگاه های دیجیتال برای مدت زمان طولانی به علت ساطع کردن نور آبی می تواند تاثیرات نامطلوبی بر چشم ها داشته باشد.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

هنگام کار با وسایل دیجیتال، چشم های ما در معرض مقادیر زیادی از نور آبی قرار می گیرد و از آنجایی که این مسئله امری غیرعادی و مضر برای چشم ها محسوب می شود، خستگی چشم، اختلال در نظم خواب و همچنین سردرد را به دنبال دارد.

نور آبی مضر است یا مفید؟

اگرچه در طول شبانه روز بخشی از نور آبی برای چشم ها حیاتی است، اما با این حال اگر چشم انسان در معرض مقدار زیادی از نور آبی برای طولانی مدت قرار گیرد، اختلالاتی در عملکرد چشم ایجاد می شود و به دنبال آن سلول های حساس به نور در شبکیه چشم، آسیب می بینند. نتیجه این امر ممکن است حتی به از دست دادن بینایی منجر شود.

راه‌حل محافظت از چشم ها در برابر نور آبی چیست؟

  • تنظیم روشنایی صفحه نمایش مانیتور
  • تنظیم زاویه صحیح صفحه نمایش
  • تنظیم فاصله مناسب
  • استراحت مدام چشم
  • خرید عینک فیلتر نور آبی یا مسدود کننده نور آبی

با عینک مخصوص کار با گوشی، لپ تاپ و کامپیوتر با فشار چشم دیجیتال خداحافظی کنید!

برای مقابله با معضل فشار چشم دیجیتال که امروزه همه با آن درگیر هستند، بهترین راه‌حل خرید عینک مخصوص کار با گوشی، لپ تاپ یا کامپیوتر است که می تواند از سلامت چشم ها هنگام کار با وسایل دیجیتالی محافظت کند. عینک بلوبلاکر با فیلتر بخشی از نور آبی مضر که از نمایشگرهای دیجیتال ساطع می شود، به عنوان محافظ چشم ها عمل کرده و مشکلات سوزش و خستگی چشم ها را هنگام کار با گوشی و یا لپ تاپ را از بین می برند.

کاندیدای خرید عینک مطالعه گوشی و عینک مخصوص کار با لپ تاپ چه کسانی هستند؟

همه افرادی که به طور دائم و پیوسته با نمایشگرهای دیجیتالی از جمله کامپیوتر، تبلت، گوشی یا تلویزیون سر و کار دارند باید به فکر خرید عینک فیلتر نوری یا مسدود کننده نور آبی باشند. در واقع افرادی چون برنامه نویس ها، گرافیست ها و کارمندهای بانک و اداره ها از آنجایی که مدت زمان زیادی در طول روز با کامپیوتر کار می کنند برای جلوگیری از مشکلات بینایی بهتر است اقدام به خرید عینک مسدودکننده نور آبی کنند. زیرا با استفاده از عینک مخصوص کار با لپ تاپ و کامپیوتر، دیگر چشم ها دچار خستگی و سوزش نمی شوند و کاربران می توانند تاثیرات قابل وضوح آن را روی چشمان خود احساس کنند.

عینک مخصوص کار با لپ تاپ - چیکاو

حال سوالی که پیش می آید در مورد میزان استفاده از این عینک ها می باشد. در ادامه به این موضوع می پردازیم.

آیا استفاده دائمی از عینک مخصوص کار با گوشی ضروری است؟

اکنون که عینک های مخصوص کار با گوشی و کامپیوتر به عنوان اکسسوری ضروری در دنیای مدرن معرفی شد، ممکن است از خود بپرسید به چه میزان و چند وقت یکبار می توانید از عینک های ضد بلولایت استفاده کنید.

استفاده از این عینک‌ها برای استفاده در تمام روز، مانعی ندارد و در واقع این عینک ها ایمن می باشند، اما ضرورتی برای استفاده دائمی از آنها وجود ندارد. در اصل نور آبی ذاتا مضر نبوده و به میزان متعادل برای سلامتی نیز لازم است. در واقع نور آبی چرخه ی سیستم خواب و بیداری بدن را تنظیم می کند و هوشیاری و حافظه را نیز افزایش می دهد.

پس با اینکه استفاده از عینک های بلوبلاکر یا بلوپروتکت در تمام طول روز خوب است و مانعی در این مورد وجود ندارد، اما ضرورتی به استفاده از آنها در تمام طول روز وجود ندارد. در واقع فقط هنگام تماشای نمایشگرهای دیجیتالی استفاده از آنها ضرورت دارد.

خرید عینک بلوپروتکت

از آنجایی که نور آبی همه جا یافت می شود، هیچ راهی برای فرار از نور آبی وجود ندارد. ساعت های طولانی نشستن پشت کامپیوتر، استفاده مدام از گوشی های هوشمند و تبلت ها و تماشای تلویزیون امری غیر قابل انکار است که ناگزیر ما را مجبور به خرید عینک بلوپروتکت می کند.

فروشگاه مطرح بلو بای بای با در نظر گرفتن معضلات زندگی دیجیتالی گام مهمی در حل این مشکلات برداشته است. در واقع فروشگاه بلو بای بای با در اختیار گذاشتن طیف وسیعی از عینک های بلوپروتکت، بلوکنترل و بلوکات، فرصت زندگی دیجیتالی بی دغدغه را فراهم می کند. همچنین این فروشگاه با ارائه انواع عینک های مخصوص کار با لپ تاپ و کامپیوتر، با برداشتن گامی حیاتی در محافظت از چشم ها، زندگی بهتر و سالم تری را در آینده برای هر فرد تضمین می کند.

تشخیص عینک مخصوص کار با گوشی اصل

قبل از اقدام به خرید اینترنتی با کسب اطلاعات بیشتر درمورد اصالت عینک لپ تاپ و کامپیوتر مورد نظر می توانید انتخاب آگاهانه داشته باشید. بنابراین، اولین قدم انتخاب سایت فروشگاهی مطرح قابل اعتماد است. بدین منظور می توانید با تیم‌ خدمات مشتریان بلو بای بای تماس بگیرید یا با مطالعه وب‌ سایت‌ بلو بای بای درمورد اصالت کالاها، گارانتی و همچنین خدمات پس از فروش اطلاعات کسب کنید.

علاوه براین، اصل احترام برای انتخاب مشتریان، از جمله اصول فروشگاه بلو بای بای می باشد. به همین منظور در صورت عدم رضایت از عینک خریداری شده، ضمانت بازگشت 10 روزه برای مشتریان فراهم شده است. در واقع این فروشگاه، رضایت مشتریان را در هر شرایط از جمله اصول کاری خود قرار داده است.

قدم بعدی آگاهی از نحوه تشخیص عینک کامپیوتر اصل است. استفاده از دستگاه اسپکترافتومتر، بهترین راهی است که می توان برای تشخیص یک عینک کار با لپ تاپ و گوشی اصل از آن بهره‌مند شد. همچنین، لیزرهای ساطع کننده نور آبی نیز راه‌حل دیگری است که می توان در این مورد، به آن توجه کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.