اگر اتاق خواب کوچکی داری خواندن این مطلب رو از دست نده !

با توجه به تغییر در سبک زندگی افراد و کوچک شدن منازل به دلیل گرانی ها و تورم، دیزاین اتاق خواب یکی از دغدغه های مردم خصوصا بانوان خانه دار می باشد. تقریبا همه ما تمایل به استفاده از تخت خواب در اتاق خوابمان را داریم اما مشکلی که وجود دارد عدم وجود فضای کافی در اتاق برای استفاده از آن می باشد. حال شما یک خانواده 4 نفره را تصور کنید که در یک منزل 80 متری دو خوابه زندگی می کنند. قطعا یک خواب برای والدین و خواب دیگر برای دو فرزند می باشد. اما نکته اینجاست که آیا در اتاق خواب یک منزل 80 متری جای قرارگیری دو تخت یک نفره واقعا وجود دارد؟

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

این مشکلی است که در دهه های اخیر ذهن بسیاری از افراد را درگیر کرده است. مجموعه ها و شرکت های مختلفی برای حل این موضوع چاره های گوناگونی اندیشیده اند و ایده های گوناگونی ارائه کرده اند. در نهایت برای حل این مشکل محصولی به نام تخت تاشو تولید گردید که در بین مردم به تخت تاشو دیواری نیز معروف است. این مدل از تخت خواب با توجه به مکانیزمی که دارد این امکان را فراهم می کند تا در مواقعی که به آن نیاز نداریم بتوانیم تخت را جمع کرده و از فضای اتاق خواب حداکثر استفاده را داشته باشیم.

یکی از باورهای غلط و اشتباهی که ممکن است در بین مردم مطرح شده باشد کیفیت و استقامت این نوع از تخت خواب است. همانطور که می دانید اگر شما قصد خرید سرویس خواب داشته باشید، در صورتی که در خرید خود به مواردی مانند جنس چوب، متریال های استفاده شده و… توجه نکنید، تخت خوابی بی کیفیت با عمر کوتاه خریداری نموده اید. این موضوع در خصوص تخت خواب تاشو نیز صدق می کند. پس اگر در انتخاب خود دقت لازم را داشته باشید قطعا خریدی بسیار هدفمند با کیفیت بسیار بالا خواهید داشت. در همین خصوص پیشنهاد می کنیم حتما از فروشگاه هایی خرید خود را انجام دهید که بصورت کاملا تخصصی فقط بر روی تولید این محصولات فعالیت دارند.

به نقل از چیکاو تاشوسازان یکی از مجموعه های بسیار حرفه ای در زمینه تولید این نوع از تخت خواب می باشد. این مجموعه از سال 1382 بصورت کاملا تخصصی بر روی تولید این محصول فعالیت می کند و جزو دو شرکتی است که قفل ایمنی بر روی تخت های تاشو خود نصب می کنند. تمامی مدل های تخت تاشو تاشوسازان مجهز به سیستم قفل ایمنی می باشد.

انواع تخت خواب تاشو

تخت خواب تاشو به دو دسته اصلی تخت تاشو یک نفره و تخت تاشو دونفره تقسیم بندی می شود و هر کدام نیز به دو دسته افقی و عمودی تقسیم بندی می گردند. در صورتی که خانواده پر جمعیت هستید احتمالا منزل شما به اندازه ی تعداد افراد خانواده دارای اتاق خواب نیست و اتاق ها نیز دارای فضای کافی برای قرار گرفتن تخت یک نفره به تعداد افراد خانواده نمی باشند. در اینجا به شما پیشنهاد می کنیم تا حتما مدل های تخت تاشو یک نفره تاشوسازان را مشاهده نمایید. این مدل ها با سبک های بسیار مدرن و زیبا این امکان را برای فرزندانتان فراهم می نماید تا بتوانند هرکدام از تخت خواب اختصاصی خود استفاده نمایند. در ضمن در این نوع سبک ها امکان استفاده از تخت تاشو دو طبقه نیز فراهم می باشد.

تخت تاشو یک نفره - چیکاو

در صورتی که برای خودتان قصد خرید تخت کمجا دونفره را دارید و یا حتی زوج جوان (عروس و داماد) هستید و به دنبال سرویس خواب کمجا برای جهاز عروسی خود می باشید نیز پیشنهاد می کنیم محصولات تخت تاشو دونفره تاشوسازان را از دست ندهید. این مدل ها از تخت کمجا علاوه بر زیبایی که دارند باعث می شوند بتوانید از فضای موجود در اتاق خوابتان نهایت استفاده را داشته باشید. مدل های بسیار زیبایی در این مجموعه تولید می گردد. خصوصا مدل نارسیس که تولید اختصاصی این شرکت است و در هیچ فروشگاهی در ایران پیدا نمی شود. ویژگی مهم و بارز این محصول این است که در صورت باز بودن تخت به هیچ وجه مشخص نمی گردد که این یک تخت تاشو است و کاملا مانند یک سرویس خواب معمولی می باشد.

تخت تاشو دو نفره - چیکاو

جهت بررسی مدل های تخت تاشو تاشوسازان می توانید به سایت آن ها به نشانی TASHOSAZAN.IR مراجعه نمایید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.