اجاره ویلا لاکچری در شمال

اکثر مردم ایران برای گذراندن تعطیلات، طبیعت زیبا و منحصر به فرد شمال ایران را انتخاب می‌کنند‌. شهرهای شمالی به حدی بکر، زیبا و چشم‌نواز هستند که در آرامش روح و روان مسافران تاثیر بسزایی دارند. زیبایی و دلنشینی طبیعت شمال سبب شده است که هر ساله علاوه بر مسافران داخلی، تعداد زیادی توریست‌ و گردشگر خارجی برای بازدید از این مناطق به ایران سفر کنند. از بین شهرهای شمالی، رامسر، چالوس، کلاردشت و نمک آبرود طرفداران بیشتری دارند. یکی از چیزهای مهمی که در برنامه‌ریزی سفر به شمال گنجانده می‌شود، اجاره ویلا لاکچری در شمال است. امروزه با پیشرفت و گسترش اینترنت، رزرو و اجاره ویلا لاکچری در شمال به صورت آنلاین انجام می‌شود. در این مقاله قصد داریم درباره مزایای اجاره ویلای لوکس و لاکچری در شهرهای شمال کشور صحبت کنیم.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

چرا مسافران شمال به اجاره ویلا لاکچری علاقه بیشتری دارند؟‌

افرادی که به شهرهای شمالی کشور مسافرت می‌کنند، به دلایل مختلفی ترجیح می‌دهد که در ویلاهای لاکچری اقامت داشته باشند‌. در ویلاهای لاکچری امکانات کامل و بسیار پیشرفته‌ای در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. در اجاره ویلا لاکچری بهترین امکانات سرمایشی در فصول گرم سال و امکانات گرمایشی در فصول سرد سال، مبلمان و تخت‌های راحت، آشپزخانه مجهز، تفریح و سرگرمی، استخر، جکوزی، سالن بیلیارد و غیره به مسافران ارائه می‌شود‌. یکی دیگر از دلایل محبوبیت ویلاهای لاکچری موقعیت مکانی بسیار مناسب آن‌هاست‌.

این ویلاها به مراکز تجاری، جنگل، ساحل و فروشگاه‌های معروف نزدیک هستند و مسافران به راحتی می‌توانند به محل مورد نظر بروند و به تفریح و خرید بپردازند. برای اقامت در ویلای لاکچری و لوکس هیچ محدودیتی برای مسافران از طرف صاحب ویلا وجود ندارد. مسافران می‌توانند حیوان خانگی خود را وارد محیط داخلی ویلا کنند. به راحتی مهمانی یا جشن‌های خود را برگزار نمایند و از این بابت هیچ نگرانی نداشته باشند. امنیت ویلاهای لوکس و لاکچری با به کارگیری دوربین‌های مداربسته و ساخت دیوارهای مرتفع تامین شده است. متریال‌های به کار رفته برای ساخت ویلاهای لاکچری شمال از بهترین مصالح ساختمانی و شیرآلات انتخاب شده‌اند.

اجاره ویلا لاکچری چه مزایایی دارد؟

  • امکان استفاده از استخرهای روباز و بزرگ

بسیاری از افراد علاقه زیادی به ورزش‌های آبی دارند و به عنوان یک تفریح و سرگرمی از آن‌ها لذت می‌برند. تمام ویلاهای لاکچری شمال مجهز به جکوزی،‌ سونا و استخر هستند تا مسافرانی که برای چند روز در ویلا اقامت دارند، از این مزایا و امکانات جذاب استفاده کنند.

  • وجود آبنمای شیشه‌ای در ویلای لاکچری

ویلاهای لاکچری ساخته شده در شهرهای شمالی ایران دارای آپشن بسیار جذابی به نام آبنمای شیشه‌ای هستند. آبنماهای شیشه‌ای طرفداران بسیار زیادی دارند و روز به روز طراحی آن‌ها متنوع‌تر می‌شوند. در بعضی از ویلاها آبنمای شیشه‌ای در داخل اتاق خواب نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. آبنماهای شیشه‌ای دارای مدل‌های پرتابل یا قابل جابه جا شدن و مدل‌های موزیکال هستند.

  • محوطه‌سازی‌ و نورپردازی بسیار زیبا

یکی دیگر از مزایای اجاره ویلا لاکچری استفاده از محوطه‌سازی برای زیباتر کردن فضای ویلاست. محوطه‌سازی ویلاهای لاکچری آنقدر زیباست که توجه همه مسافران را به خود جلب می‌کند. استفاده از نورپردازی‌های زیبا در کنار محوطه‌سازی، زیبا شدن ویلاهای لوکس و لاکچری را دو چندان کرده است.

  • وجود روف گاردن‌ها به جای تراس و بالکن

در اکثر ویلاهای لاکچری شمال به جای استفاده از تراس و بالکن در طراحی ویلا، روف گاردن‌ها را جایگزین کرده‌اند. روف گاردن‌ها به طور کامل به همه محوطه ویلا اشراف دارند و این ویژگی به عنوان یک آپشن بسیار مهیج در ویلاهای لاکچری شمال به شمار می‌روند.

  • امکان استفاده از حمام اسپا در ویلا

در ویلاهای لاکچری به جای حمام معمولی، حمام اسپا را جایگزین کرده‌اند. استحمام کردن در این نوع حمام در واقع یک نوع آب درمانی است. در ساخت این حمام فلز مس کاربرد دارد. یک وان کف ساز را در داخل حمام قرار می‌دهند و یک مکان مخصوص نیز برای انجام ماساژ ساخته شده است.

  • اتاق خواب‌های راحت و لوکس

 یکی دیگر از مزایای بسیار کاربردی و مفید اجاره ویلا لاکچری، امکان استفاده از اتاق خواب‌های راحت و لوکس این ویلاها است. این اتاق‌ها نسبت به اتاق‌های معمولی ابعاد بزرگی دارند و پنجره‌های آن‌ها سرتاسری است. از طریق پنجره به راحتی می‌توان محوطه ویلا را تماشا کرد.

ویلا‌های لاکچری شمال به چند دسته تقسیم می‌شوند؟

  • ویلاهای ساحلی

یکی از انواع ویلاهای لاکچری پرطرفدار در شمال که توجه بسیاری از مسافران را به خود جلب کرده، ویلاهای ساحلی هستند. این ویلاها در بهترین مناطق سواحل دریای خزر و با درجه‌ یک‌ترین مصالح ساخته شده‌اند. محوطه ویلای ساحلی بسیار بزرگ است و از امنیت بالایی برخوردار است. برای اجاره ویلا لاکچری در رامسر می‌توان ویلاهای ساحلی را انتخاب کرد.

  • ویلاهای جنگلی

ویلاهای جنگلی از بهترین گزینه‌ها برای اجاره ویلا لاکچری کلاردشت، اجاره ویلا لاکچری نمک آبرود و اجاره ویلا لاکچری در چالوس به شمار می‌روند. این نوع ویلای لاکچری و لوکس درست در کنار جنگل‌های باشکوه و سرسبز شمال ساخته شده‌اند. دوری از فضای شهرنشینی و صدای پرندگان در کنار فضای آرامش بخش جنگل، محیطی بسیار زیبا برای مسافران مقیم در ویلاهای جنگلی ایجاد کرده است. این ویلاها از لحاظ امکانات رفاهی بسیار تکمیل هستند و اکثرا آلاچیق دارند.

آسان‌ترین روش اجاره ویلا لاکچری در شمال چیست؟

یکی از آسان‌ترین روش‌های اجاره ویلا لاکچری در شمال استفاده از سایت‌هایی است که برای اجاره یا رزرو آنلاین ویلا راه‌اندازی شده‌اند. در این سایت‌ها می‌توان نسبت به تمام امکانات، متراژ، میزان اجاره و قوانین ویلا اطلاع پیدا کرد. به راحتی می‌توان ویژگی‌ها و قیمت اجاره ویلاهای مختلف را مشاهده و مقایسه کرد. امکان مشاهده ویلاهای لاکچری شهرهای نمک آبرود، چالوس، رامسر و کلاردشت نیز در این سایت‌ها وجود دارد. از مزایای دیگر سایت‌های اجاره آنلاین ویلا می‌توان به اطلاع پیدا کردن از جاذبه‌های گردشگری اطراف ویلاهای لاکچری و امکان مشاهده نظرات مسافرانی که قبلا در این ویلاها اقامت داشته‌اند، اشاره کرد.

در زمان اجاره ویلا لاکچری به چه نکاتی باید توجه کرد؟

قبل از اجاره ویلا حتما به این نکته توجه داشته باشید که هزینه اجاره ویلاهای لاکچری نسبت به ویلاهای معمولی بیشتر است. این اختلاف قیمت به دلیل ارائه امکانات بسیار گسترده در این ویلاها است. قبل از اجاره به خوبی امکانات ویلا را مورد بررسی قرار دهید و اگر امکان داشت از نظرات مشتریان قبلی نیز آگاه شوید. با مشورت با همسفران خود تصمیم بگیرید از بین ویلاهای ساحلی و جنگلی به اقامت در کدام نوع ویلا علاقه‌مند هستید.

اجاره ویلا لاکچری بصورت آنلاین از سایت اسکان پلاس

مسافرانی که مناطق شمالی را برای سفر و گذراندن تعطیلات انتخاب می‌کنند، می‌توانند برای اجاره ویلا لاکچری در رامسر، اجاره ویلا لاکچری در کلاردشت، اجاره ویلا لاکچری در نمک آبرود و اجاره ویلا لاکچری در چالوس به صورت آنلاین به سایت اسکان پلاس به آدرس اینترنتی https://eskanplus.com مراجعه کنند. در این سایت علاوه بر اجاره ویلا، امکان رزرو آنلاین یا تلفنی سوئیت، هتل و آپارتمان نیز وجود دارد. کارشناسان سایت به خوبی به مسافران کمک می‌کنند تا ویلای مورد نظر خود را به صورت آنلاین اجاره کنند. پشتیبانی از مسافران تا لحظات آخر اقامت از ویژگی‌های دیگر اسکان پلاس به شمار می‌رود.

خوشبختانه همه افراد این روزها به اینترنت دسترسی دارند و به راحتی می‌توانند با مراجعه به این سایت و رزرو آنلاین ویلا لاکچری، یک تعطیلات به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند. هزینه اجاره از طریق سایت‌های معتبری مانند اسکان پلاس نسبت به اجاره حضوری پایین‌تر است. دیگر لازم نیست مدت‌ها در شهر به دنبال پیدا کردن ویلای لاکچری باشید؛ زیرا در این سایت اکثر ویلاهای لاکچری معرفی شده‌اند و به صرفه‌جویی در زمان مسافران کمک می‌کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.