درخواست معلم خصوصی آنلاین و 10 بهترین برنامه و اپلیکیشن تدریس خصوصی

در این مقاله در رابطه با نحوه درخواست معلم خصوصی آنلاین از سایت ایران مدرس توضیحاتی ارائه شده و در ادامه 10 بهترین برنامه، نرم افزار و اپلیکیشن تدریس خصوصی برای برگزاری کلاس های آنلاین و مجازی معرفی می گردد.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

مزیت استفاده از تدریس خصوصی آنلاین و نحوه انتخاب معلم خصوصی

همانطور که می دانید، در یکی دو سال اخیر به علت شیوع کرونا درخواست معلم خصوصی آنلاین برای یادگیری ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی، زیست، عربی، ادبیات، دروس دانشگاهی و کنکوری، دروس مهم مقطع دانشگاه مانند مدار، استاتیک، ریاضی مهندسی، سیالات و … افزایش بسیار چشمگیری داشته است. قبل از این، اکثر کلاس ها به صورت حضوری برگزار می شود و بسیاری از مدرسین و اساتید برای برگزاری کلاس مجازی مقاومت زیادی داشتند و حتی بلد نبودند چگونه کلاس خصوصی مجازی یا آنلاین را برگزار نمایند. با شیوع کرونا، همه ی اساتید، دانش آموزان و دانشجویان مجبور شدند خودشان را با شرایط وفق دهند و استفاده از کلاس های مجازی از طریق سایت هایی مانند اسکای روم www.skyroom.online و … با استقبال زیادی مواجه شد. البته استفاده از کلاس های خصوصی و گروهی آنلاین مزیت های زیادی هم دارد. در کلاس آنلاین وقت استاد در مسیر رسیدن به کلاس تلف نمی شود. در ضمن، این کلاس ها به نسبت تدریس خصوصی در منزل ارزان تر برگزار می گردد و انعطاف بسیار بیشتری هم دارد. دانش آموز یا دانشجویی که شب امتحان برای رفع اشکال به کلاس خصوصی نیاز دارد، در چنین شرایطی برگزاری کلاس مجازی به نسبت کلاس حضوری بسیار راحت تر است و هم استاد و هم شاگرد از مزیت های آن برخوردار می گردد. در سایت تدریس خصوصی ایران مدرس www.IranModares.com می توانید لیست کامل معلم های خصوصی آنلاین را مشاهده نمائید.

کلیک کنید: مشاهده لیست کامل مدرسان خصوصی آنلاین تهران و کل ایران

دلایل استقبال بالا از کلاس های خصوصی مجازی در تهران و کل ایران

همانطور که گفته شد، برگزاری کلاس های آنلاین و مجازی بسیار مفید است. البته بازدهی این کلاس ها به اندازه کلاس های حضوری نیست اما در هر صورت، مزیت های زیادی هم دارد. همانطور که همیشه گفته شده است، کلاس های مجازی و اینترنتی محدودیت زمانی و مکانی را از میان برداشته است. قبلا دانش آموز یا دانشجویی که در یک شهر کوچک ساکن بود برای تمامی دروس فقط به اساتید شهر خودش دسترسی داشت و ممکن بود به آموزش نرم افزار یا درسی احتیاج داشته باشد که در شهر محل سکونت خودش برای آن درس استاد وجود نداشته باشد یا استاد خوب نباشد.

با همه گیر شدن استفاده از کلاس های مجازی از هر جای ایران و جهان می توان به بهترین مدرسین تمام درس در تهران، کرج، اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، ارومیه، همدان، قزوین و … دسترسی داشت و این مزیت بسیار بزرگی است. حتی بسیاری از دانشجویان که برای ادامه تحصیل به خارج از کشور رفته اند برای دروس خودشان از سایت تدریس خصوصی ایران مدرس https://teaching.iranmodares.com معلم خصوصی انلاین در زمینه تدریس دروس دانشگاهی انتخاب می کنند و با نرخ بسیار مناسب از کلاس های خصوصی استفاده می نمایند. بنابراین با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از کلاس های آنلاین هم شاگرد به تمامی اساتید دسترسی دارد و می تواند از کلاس های ایشان استفاده نماید و هم اساتید می توانند از کل شهرهای جهان شاگرد بگیرند و عدالت آموزشی بیشتری ایجاد شده است. قبلا بازار تدریس خصوصی فقط برای تهران و شهرهای بزرگ رونق داشت اما در حال حاضر هر استادی اگر خوب کار کند می تواند حتی اگر ساکن شهر کوچکی باشد از کل شهرهای ایران و جهان شاگرد بگیرد و به درآمد های بالا برسد. برای کسب اطلاعات بیشتر فیلم آموزشی نحوه انتخاب آنلاین معلم خصوصی را ببینید.

10 سایت و برنامه عالی برای تدریس خصوصی آنلاین

در ادامه تعدادی از نرم افزارها و سایت های خوب برای تدریس آنلاین معرفی می شود. بسیاری از نرم افزارها و اپلیکیشن هایی که در ادامه معرفی می شوند در ایران هم مورد استفاده قرار می گیرند و برخی دیگر هنوز وارد ایران نشده اند.

1- نرم افزار Zoom : از جمله بهترین نرم افزار های آموزش مجازی و پیشرو در زمینه کلاس مجازی است. در طول همه گیری COVID-19 ، استفاده از Zoom برای کار از راه دور، آموزش از راه دور، تدریس آنلاین و آموزش مجازی و روابط اجتماعی آنلاین افزایش چشمگیری یافت.

2- نرم افزار Adobe Connect: این برنامه قدرتمند و پایدار است و محدودیت ها و عدم توسعه پذیری که در دیگر ابزارهای کلاس مجازی دیده می‌شود را ندارد. برای دانلود این نرم افزار قدرتمند بر روی این لینک کلیک کنید.

3- نرم افزار Schoology Learning: این نرم افزار هم کیفیت و دسترسی را در حد بالایی فراهم می‌کند و معلمین و دانش آموزان و دانشجویان به راحتی در آن با هم به آموزش و یادگیری می‌پردازند.

4- برنامه نرم افزار WizIQ بری تدریس معلمان: یکی از بزرگترین پلتفرم های مبتنی بر کلود در زمینه نرم افزار کلاس مجازی است و بیش از چهارصد هزار دانش آموخته از آن استفاده کرده‌اند تا از سرویس های مختلف در زمینه یادگیری بهره برند. منبع: فالنیک

5- نرم افزار تدریس هوشمند Projeqt: ابزاری است که به شما امکان می دهد ارائه های چندرسانه ای ایجاد کنید با اسلایدهای پویا که در آن می توانید نقشه های تعاملی، لینک ها، آزمون های آنلاین، جدول زمانی های توییتر و فیلم ها را از بین گزینه های دیگر قرار دهید.

6- نرم افزار کمکی تدریس Storybird: در این ابزار معلمان می توانند کتاب های تعاملی و هنری را از طریق یک رابط کاربری ساده و آسان برای استفاده آنلاین ایجاد کنند.

7- ابزار آنلاین معلم ها رایگان Kahoot!: یک بستر آموزشی است که مبتنی بر بازی ها و سوالات می باشد. از طریق این ابزار معلمان می توانند پرسشنامه، بحث و یا نظرسنجی ایجاد کنند که مکمل دروس باشد.

8- کلاس درس مجازی Google Classroom: این برنامه و اپلیکیشن به معلم ها و دانش آموزان در برقراری ارتباط، صرفه جویی در وقت و سازماندهی کمک می کند.

9- نرم افزار معلم یار: اپلیکیشن معلم یار برای کمک به فرآیند یادگیری و ایجاد ارتباط موثر بین معلمین، دانش آموزان و اولیا طراحی شده است. منبع: anzalweb.ir

10- نرم افزار تدریس Moodle: این اپلیکیشن یک برنامه متن باز یا منبع باز (open source) و اپلیکیشن تحت وب PHP است که عمدتا برای ارائه و برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین در اینترنت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مقایسه قیمت کلاس خصوصی آنلاین با تدریس خصوصی حضوری در منزل

کلاس های خصوصی آنلاین و مجازی به صورت کلی نرخ پایین تری دارد. حتی می توانید به نسبت کلاس خصوصی در منزل، برای کلاس های آنلاین تا 50 درصد تخفیف بگیرید. البته همه اساتید در این حد تخفیف نمی دهند ولی تا 50 درصد هم بعضا تخفیف داده می شود. طبیعی است که نرخ کلاس های مجازی کمتر باشد. برای حضور در کلاس، در حالت تدریس خصوصی در منزل استاد زمان زیادی را در مسیر از دست می دهد. در بسیاری از مواقع اساتید به اندازه زمانی که تدریس می کنند باید در مسیر رسیدن به کلاس وقت از دست بدهند. کلاس های مجازی این مشکل را ندارد و برای اساتید بسیار راحت تر است. در نتیجه ایشان موافقت می کنند با هزینه کمتری تدریس را انجام دهند.

منبع: ایران مدرس (مرجع تخصصی تدریس خصوصی و انتخاب آنلاین معلم خصوصی خوب و با تجربه)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.