چرا سایت وردپرسی بهترین انتخاب برای کسب و کارهای آنلاین است؟

این روزها تکنولوژی به صورت چشمگیر پیشرفت کرده است و کسب و کارها به سمت فضای مجازی سوق پیدا کرده اند. توجه داشته باشید که درآمد در فضای مجازی بسیار زیاد است و شما می‌توانید به راحت‌ترین شکل ممکن کسب و کار خود را به فضای مجازی منتقل کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که پلتفرم‌های زیادی مانند اینستاگرام، تلگرام و غیره وجود دارند که شما می‌توانید از طریق آنها کسب درآمد کنید اما همانطور که میدانید احتمال فیلتر شدن هر یک از آن ها وجود دارد. به همین دلیل بهتر است با یکی از بهترین پلتفرم‌های اشنا شوید. در واقع بهترین گزینه برای شما وب‌سایت می‌باشد، زیرا وب‌سایت به صورت اختصاصی برای شما طراحی می‌شود و به هیچ وجه شما با مشکل فیلتر مواجه نخواهید شد. لازم به ذکر است بدانید که ما در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی کاملی در مورد مزایای سایت وردپرسی در اختیار شما قرار دهیم به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

مزایای سایت وردپرسی چیست؟

اگر به نبال کسب درآمد در فضای مجازی هستید باید تمام تلاش خود را بکنید تا یک انتخاب درست انجام دهید. وردپرس یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای راه‌اندازی کسب و کار است زیرا دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشد. اگر دوست دارید از مزایا این cms مطلع شوید بهتر است در ادامه مسیر با ما همراه باشید. چون ما قصد داریم در این قسمت از محتوا برخی از مزایای وردپرس، همچون هزینه پایین، سرعت راه‌اندازی، عدم وابستگی به افراد یا گروه طراح را مورد بررسی قرار دهیم در این صورت شما می‌توانید با آگاهی کامل برای طراحی سایت وردپرسی اقدام کنید.

بررسی هزینه طراحی سایت وردپرسی

در این مقاله قصد داریم اطلاعات نسبت به هزینه طراحی سایت وردپرسی در اختیار شما قرار دهیم زیرا بسیاری از افراد بر این باور هستند که هزینه طراحی سایت وردپرسی بسیار زیاد است اما اصلاً این‌گونه نیست. در گام اول بهتر است بدانید که css وردپرس به صورت کاملاً رایگان اجازه می‌دهد تا شما یک وب‌سایت برای خود بسازید، در نتیجه شما نیاز نیست برای ساخت سایت در وردپرس هزینه دلاری پرداخت کنید. اما هزینه‌های جانبی مانند خرید دامنه، خرید هاست، قالب، افزونه، گرافیست و اجرت کار خواهید داشت که بسیار هزینه کمی هستند و به همین دلیل تمام افراد جامعه می‌توانند با کمترین هزینه صاحب یک وب‌سایت شوند.

بررسی سرعت راه‌اندازی سایت وردپرسی

در این مقاله قصد داریم شما را با سرعت راه‌اندازی سایت وردپرسی آشنا کنیم، شایان ذکر است بدانید که این کار در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود، البته سرعت راه‌اندازی سایت وردپرسی به موارد مختلفی بستگی دارد، در واقع اگر شما بخواهید از قالب و افزونه آماده استفاده کنید سرعت راه‌اندازی بسیار زیاد می‌شود و شما می‌توانید در کمترین زمان یک سایت وردپرسی طراحی کنید. اما زمانی که به فکر طراحی قالب و افزونه باشید مطمئناً زمان بیشتری برای راه‌اندازی سایت وردپرسی نیاز دارید. البته در بهتر است ذکر کنیم که در مجموع سرعت راه‌اندازی سایت وردپرسی بسیار بالا است.

عدم وابستگی به فرد یا گروه طراح

یکی از مهمترین موارد در طراحی سایت وردپرسی وابسته نبودن به تیم طراح و متخصص است. توجه داشته باشید محیط این cms بسیار ساده است و شما می‌توانید به راحت‌ترین شکل ممکن وب‌سایت خود را مدیریت کنید. در واقع به همین دلیل است که وردپرس در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین سی ام اس های موجود در جهان محسوب می‌شود.

طراح سایت چه ویژگی هایی دارد؟ - چیکاو

طراح سایت باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

زمانی که قصد دارید برای طراحی سایت اقدام کنید باید به ویژگی‌های طراح سایت توجه کنید. لازم به ذکر است بدانید که در این بخش از مقاله قصد داریم تمام ویژگی‌های طراح سایت را به شما معرفی کنیم. در گام اول بهتر است بدانید افرادی که به صورت حرفه‌ای کار طراحی سایت را انجام می‌دهند دارای نمونه کار هستند و شما می‌توانید با مشاهده نمونه کار از سطح کار طراح سایت مطلع شوید، این نکته را در نظر داشته باشید برخی از آنها تنها نمونه کار داخلی دارند اما برخی دیگر دارای نمونه کار داخلی و خارجی هستند. دومین ویژگی که طراح سایت باید داشته باشد دادن ضمانت نامه بازگشت وجه به کارفرما است، توجه داشته باشید که احتمال دارد به هر دلیلی طراح  نتواند خواسته‌های شما را اجرایی کند یا وب‌سایتی که طراحی کرده است مطابق خواسته شما نباشد. به همین منظور یک طراح حرفه‌ای باید ضمانت بازگشت وجه در اختیار کارفرما قرار دهد تا در این مواقع کارفرما به دلیل تخصص ضعیف طراح متضرر نشود.

مبحث بعد مربوط تحویل پروژه می‌باشد. در نظر داشته باشید که در قرارداد مدت زمان مشخص برای تحویل پروژه مشخص می‌شود در نتیجه یکی از ویژگی‌های طراح این است که پروژه را در زمان مقرر به کارفرما تحویل دهد. بهتر است بدانید قیمت در حال حاضر یکی از ویژگی‌های طراح سایت محسوب می‌شود. البته نباید به هیچ وجه کیفیت را فدای قیمت کرد در واقع شما باید با طراح سایتی کار کنید که در عین طراحی سایت خاص و حرفه‌ای، قیمت مناسبی دریافت کند. پشتیبانی سایت یکی دیگر از ویژگی‌های طراح سایت محسوب می‌شود. توجه داشته باشید که اکثر طراحان سایت بعد از اتمام پروژه مدتی را به عنوان پشتیبان به کارفرما خدمات می‌دهند، این نکته را در نظر داشته باشید که مبحث پشتیبانی سایت و مدت زمان آن باید در قرارداد قید شود، البته این امکان برای کارفرما وجود دارد که با پرداخت مبلغ بیشتر و توافق با طراحی سایت مدت زمان پشتیبانی سایت را افزایش دهد. آخرین گزینه آموزش رایگان است که اکثر طراحان سایت سعی می‌کنند این خدمات را به کارفرما ارائه ندهند اما بعضی از شرکت‌ها و طراحان سایت مثل وحید امیرپور بعد از طراحی سایت و اتمام پروژه، آموزش رایگان کار کردن با سایت را در اختیار کارفرما قرار می‌دهد.

برای فروشگاه اینترنتی سایت وردپرسی کافیست - چیکاو

نتیجه گیری

در این مقاله اطلاعات دقیقی نسبت به طراحی سایت در اختیار شما قرار داده شد و در حال حاضر شما می‌دانید که چگونه می‌توان یک سایت راه‌اندازی کرد. این نکته را در نظر داشته باشید که تمام مزایای سایت‌های وردپرسی را مورد بررسی قرار داده‌ایم. شایان ذکر است بدانید که در ادامه به تمام ویژگی‌هایی که یک طراح سایت باید داشته باشد هم اشاره کردیم، در نهایت امیدواریم با استفاده از این محتوا بتوانید با دید باز و آگاهی کامل با یک طراح حرفه‌ای قرارداد ببندید و پروژه طراحی سایت وردپرسی خود را هرچه سریع‌تر استارت بزنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.