قیمت اتریوم در سال 2022

در چند سال اخیر خرید ارز دیجیتال توسط مردم رشد زیادی داشته است. با همه‌گیری کرونا و افزایش تورم، بسیاری از مردم با خرید ارز دیجیتال به دنبال افزایش سرمایه خود هستند. ارز‌های دیجیتال زیادی وجود دارند اما تعدادی از این ارز‌ها بازار بزرگ‌تری نسبت به ارز‌های دیگر دارند. یکی از بزرگ‌ترین ارز‌های دیجیتال از نظر ارزش که در رتبه دوم جهان قرار دارد، اتریوم یا به صورت مختصر اتر است. بحث‌های زیادی راجع به ارزش اتریوم در آینده وجود دارد و به عقیده بسیاری این ارز به باارزش‌ترین ارز جهان تبدیل خواهد شد. به همین دلیل خرید اتریوم نیز رشد روزافزونی داشته است. در این مقاله به خرید اتریوم و قیمت اتریوم در 2022 پرداخته شده است.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

اتریوم چیست؟

اتریوم پس از بیت کوین به عنوان بزرگ‌ترین رمز ارز جهان شناخته می‌شود که ارزش بازار آن نزدیک به نیم میلیارد دلار است. این رمز ارز به عقیده بسیاری از افراد آینده‌ای بسیار درخشان دارد و حتی از بیت کوین نیز عبور خواهد کرد. به همین دلیل خرید اتریوم توسط مردم نیز روز به روز بیشتر می‌شود. اتریوم یک ارز دیجیتال از نسل دوم فناوری بلاکچین است. این ارز برای حل مشکلاتی که استفاده از بیت کوین می‌تواند داشته باشد، طراحی شده است. به همین دلیل نیز در زمان کوتاهی تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین ارز‌های بازار شد.

اتریوم 2

افزایش خرید اتریوم توسط مردم باعث شد تا طراحان این رمز ارز به فکر آپدیت کردن اتریوم و رشد بیشتر آن باشند. به همین دلیل اتریوم 2 در آینده وارد بازار خواهد شد. اتریوم2 یک به‌روزرسانی بزرگ برای اتریوم است. با این آپدیت تغییرات زیادی در شبکه اتریوم و شبکه انتقال آن به وجود خواهد آمد. آپدیت اتریوم به اتریوم 2 در حداقل سه فاز انجام می‌شود که فاز ابتدایی آن در اواخر سال 2022 شروع شده است. آخرین فاز این بروزرسانی بزرگ در تابستان سال 2022 است. در واقع در ماه‌های آینده شاهد ورود اتریوم 2 به بازار رمزارز‌ها خواهیم بود. اتریوم 2 دارای تغییرات زیادی است و امکاناتی مانند شاردینگ یا اثبات سهام به این رمزارز اضافه خواهد شد. با ورود اتریوم 2 به بازار رمز ارز‌ها، سرعت تراکنش‌ها به شدت افزایش خواهد یافت و همچنین کارمزد‌ها نیز سیر نزولی خواهند گرفت. این موضوع می‌تواند تأثیر زیادی روی خرید اتریوم توسط مردم بگذارد. به همین دلیل بسیاری از کارشناسان آینده اتریوم در 2022 را بسیار درخشان می‌دانند.

شبکه‌های اتریوم

اتریوم با رشد زیادی که طی سال‌های اخیر داشته است تبدیل به یکی از اصلی‌ترین رقیب‌های بیت کوین شده و با آن رقابت می‌کند. هدف این دو رمز ارز کاملاً با یکدیگر متفاوت است. هدف اتریوم سرعت دادن به انتقال ارز‌ها و تراکنش‌ها و در واقع حل مشکل مقیاس‌پذیری در بیت کوین بود. به همین دلیل به عنوان نسل دوم بلاکچین عرضه شد. با این حال خرید اتریوم بسیار بالا بود و این رمز ارز رشد زیادی کرد. با معرفی نسل سوم بلاکچین‌ها، رقابتی که بین بیت کوین و اتریوم در میان مردم بود، بیشتر شد. به همین دلیل شبکه‌های پرداخت رمز ارز‌ها نیز گسترش یافتند. شبکه پرداخت اتریوم نیز دارای ویژگی‌های خاصی است. یکی از شبکه‌های اتریوم ERC20 است که به عنوان یک استاندارد و قانون در نظر گرفته می‌شود. در این شبکه توکن‌های مختلف در بلاکچین مخصوص اتریوم خرید و فروش می‌شوند. شبکه اتریوم با برنامه‌های غیرمتمرکز نیز سازگار است. به همین دلیل تعامل مردم با توکن‌ها و اتریوم را بسیار راحت‌تر می‌کند. از این رو خرید اتریوم نیز روز به روز افزایش می‌یابد. شبکه اتریوم سرعت خرید و فروش را بسیار بالاتر برده و تعامل مردم با ارز دیجیتال را راحت‌تر کرده است.

قیمت اتریوم در 2022

خرید اتریوم روز به روز افزایش می‌یابد و افراد بیشتری وارد این بلاکچین می‌شوند. با به‌روزرسانی اتریوم 2 نیز محبوبیت این رمزارز بیشتر از قبل خواهد شد. به همین دلیل کارشناسان زیادی باور دارند اتریوم در 2022 رشد بسیار زیادی خواهد داشت. بسیاری از کارشناسان بر این باورند که ارزش اتریوم چندین برابر افزایش خواهد یافت و قیمت اتریوم بیشتر خواهد شد. از این رو این افراد عقیده دارند که الان زمان مناسبی برای خرید اتریوم و ورود به دنیای این رمزارز است.

بررسی‌های زیادی روی اتریوم و رشد آن از سال‌ها پیش انجام شده است که نشان می‌دهد این رمزارز کاملاً مشابه بیت کوین بوده و نمودار رشد آن منطبق بر نمودار رشد بیت کوین است. در سال 2017 تحقیقات زیادی روی اتریوم انجام شد که نشان می‌داد در سال 2022 و پس از معرفی اتریوم 2، رشد اتریوم چند برابر خواهد شد. رشد اتریوم توسط افراد زیادی عنوان شده است، یکی از این افراد رائو پال یکی از موفق‌ترین کارآفرینان در دنیا است. این فرد در سال‌های پیش تحقیقات زیادی روی اتریوم انجام داده و باور دارد اتریوم در سال 2022، رشد چند برابری خواهد داشت. طبق باور این فرد، اتریوم می‌تواند نزدیک به 8 برابر رشد کند که مقدار بسیار قابل توجهی است.

یکی از دلایل رشد اتریوم، استیکینگ است. استیکینگ به معنی مسدود کردن رمز ارز در کیف پول است. در واقع بسیاری از افراد با گرفتن سود، قسمتی از ارز خود را در کیف پولشان مسدود می‌کنند. دلیل این کار، وارد کردن این ارز‌ها در آینده به بازار است. استیکینگ اتریوم بسیار زیاد است و کارشناسان باور دارند که در حال حاضر میزان اتریومی که مبادله می‌شود، کمتر از 20 درصد میزان کل اتریوم است. به همین دلیل بسیاری عقیده دارند اتریوم در 2022 رشد زیادی خواهد داشت.

خرید اتریوم

برای خرید اتریوم نیاز به یک بستر مناسب دارید. این بستر صرافی‌های مختلف هستند که امکان مبادله ارز دیجیتال و خرید و فروش آن را فراهم می‌کنند. صرافی‌ها در ازای این کار کارمزدی از مبلغ خرید کسر می‌کنند. صرافی‌های داخل ایران، مانند صرافی نوبیتکس نیز دارای ویژگی‌های منحصربفردی هستند و برخی از آن‌ها برای معامله ارز دیجیتال بهتر بوده و سرعت بیشتری دارند. همچنین کارمزدی که توسط صرافی‌ها کسر می‌شود، می‌تواند با توجه به صرافی متغیر باشد. به همین دلیل باید بهترین صرافی را برای خرید و فروش اتریوم پیدا کنید.

سایت توکن باز

در صورتی که می‌خواهید وارد دنیای رمزارز‌ها شوید و قصد افزایش سرمایه خود را دارید، بهتر است به سایت توکن باز مراجعه کنید. این سایت برای افرادی که در حال حاضر در زمینه ارز دیجیتال تجربه دارند نیز بسیار مناسب است. در این سایت انواع صرافی‌های مختلف با یکدیگر بررسی شده است. میزان کارمزد هر صرافی، حداقل مقدار خرید و قیمت خرید و فروش در صرافی‌ها در توکن باز مقایسه و بررسی شده است. در توکن باز می توانید بهترین مراجع در زمینه ارز دیجیتال و خرید اتریوم، و صرافی های معتبر این حوزه را بیابید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.