تعداد فالوور فیک رونالدو توسط برتر فالوور لو رفت!

شبکه اجتماعی اینستاگرام از جمله برنامه‌های ارتباطی است که کاربران زیادی شیفته‌ی استفاده از آن هستند و اکثر افرادی که در این شبکه فعالیت می‌کنند، به دنبال فالوور بیشتر بوده و برای این منظور دست به استفاده از روش‌های مختلف مانند خرید فالوور فیک می‌کنند. حتی شخصیت‌های بزرگ دنیا مانند رونالدو نیز از چنین ترفندی برای افزایش فالوورهای خود استفاده کرده است. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم درباره‌ی خرید بازدید پست، خرید ویو استوری و خرید ویو IGTV صحبت کنیم و درباره‌ی مزایای استفاده از آنها مطالب مهمی را با شما عزیزان در میان بگذاریم. پر واضح است که همه‌ی این موارد در راستای خرید فالوور فیک در نظر گرفته می‌شود.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

چرا باید فالوور فیک خریداری کنیم

شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که اصلاً به چه دلیل باید فالوور فیک اینستاگرام خریداری کنیم که در پاسخ باید عرض کنیم که عمده دلیل آن اعتماد سازی بهتر میان کاربران است. در واقع فرض کنید که وارد پیچ اینستاگرام شده‌اید که دارای فالوورهای اندکی است. در نگاه اول آیا می‌توانید به مطالب و حتی استوری‌های پیج اعتماد کنید و پیج را فالوو نمایید؟ به طور حتم پاسخ منفی است چرا که وجود فالوورهای زیاد یکی از دلایل اعتمادسازی خواهد بود. به همین دلیل خرید فالوور فیک به همه‌ی مدیران اینستاگرام توصیه می‌شود تا راه اعتمادسازی هموارتر شود. ضمناً وجود فالوورهای بیشتر در پیج دیگر کاربران را به محض ورود به پیج‌تان ترغیب به دنبال کردن پیج‌تان خواهد کرد. در واقع هیچ کاربری در پیجی که فالوور ندارد نخواهند ماند.

خرید بازدید پست اینستاگرام

وقتی به خرید فالوور فیک اقدام می‌کنید باید در نظر داشته باشید که در این صورت فقط تعداد فالوورهایتان افزوده می‌شود و خبری از افزایش لایک و یا دریافت کامنت نخواهد بود. شاید از جمله معایب خرید فالوور همین موارد باشد که البته قابل حل است. در واقع برای رفع این مشکل فقط کافی است که به خرید بازدید پست اینستاگرام نیز بپردازید تا به همراه افزایش تعداد فالوورها، بازدید پست‌هایتان نیز بیشتر شود. ضمناً وقتی به صورت پکیجی بازدید خریداری می‌کنید، احتمال اینکه کاربران بیشتری را ترغیب به مشاهده پست‌تان کنید نیز افزایش می‌یابد و از این رو امکان ارسال پست‌ به اکسپلور هم بیشتر خواهد شد. همانطور که می‌دانید وقتی یک پست در قسمت ذره‌بین اینستاگرام قرار بگیرد، بازدید کنندگان بیشتری به پیج‌تان وارد خواهند شد.

آیا خرید ویو استوری اینستاگرام منطقی است

همانطور که در خلال این مقاله عنوان کردیم، خرید فالوور فیک فقط به تعداد فالوورها می‌افزاید که این موضوع نشان می‌دهد ویو استوری یا حتی ویو IGTV را افزایش نمی‌دهد. بنابراین باید متذکر شویم که به جهت بالا بردن ویوهای استوری و پست‌های IGTV نیز می‌توانید اقدام به خرید ویو کنید. این کار چند مزیت دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت:

نمایش استوری و IGTV در اکسپلور

پرواضح است که هر چه تعداد ویو استوری و IGTV بیشتر باشد، ربات‌های اینستاگرام اهمیت بیشتری به پست ارسال شده می‌دهند و چه بسا آن را در بخش اکسپلور ظاهر کنند که در این صورت به خوبی می‌توانید بازدید کننده جذب کنید. این کار در نهایت منجر به افزایش فالوور نیز خواهد شد که شما را از خرید فالوور فیک بی‌نیاز خواهد کرد.

  • افزایش جلب توجه

افزایش ویو استوری و IGTV کاربران تازه‌ای را که به پیج وارد می‌شوند را ترغیب به مشاهده استوری و پست خواهد کرد. بنابراین وقتی اقدام به خرید ویو استوری اینستاگرام می‌کنید، باید منتظر واکنش بازدید کنندگان باشید.

  • افزایش تبلیغات

هر پیجی از جمله اهدافی که در سر دارد، دریافت تبلیغات است. به طور حتم وقتی تعداد فالوورهایتان زیاد باشد یا ویو استوری و IGTV پیج‌تان مناسب به نظر برسد، این شانس را خواهید داشت که تبلیغات بیشتری دریافت کنید که در نتیجه سودآوری خوبی خواهید داشت.

بایدها و نبایدهای خرید فالوور فیک

اگر قصد خرید فالوور دارید، باید به یک‌سری موارد ریز و درشت توجه کنید تا در نهایت منجر به  بهترین نتایج شود. حال ما در ادامه به بایدها و نبایدهایی اشاره خواهیم کرد که تجربه‌ی سال‌ها کار در این زمینه است:

  • حتماً توجه داشته باشید که خرید فالوور یا ویو فیک نباید بیش از اندازه باشد چرا که ممکن است پیج‌تان توسط اینستاگرام مسدود شود.
  • در نظر داشته باشید که در کنار خرید فالوور فیک از روش‌های دیگری نیز به جذب فالوور بپردازید تا تعادل حفظ شود. این روش‌ها می‌تواند ارسال پست جذاب یا استوری مناسب و حتی تبلیغات باشد.
  • پرواضح است که باید از سایت‌هایی درخواست چنین خدماتی داشته باشید که از کیفیت فالوور و ویوهای ارسالی مطمئن هستید.
  • توصیه می‌کنیم که خرید فالوور و ویو فیک را حد الامکان به صورت ماهانه در نظر بگیرید تا نتایج بهتری را شاهد باشید.

خرید فالوور فیک از سایت برتر فالوور

حال با توجه به موارد عنوان شده در این مقاله، چنانچه نیاز به خرید بازدید پست اینستاگرام، خرید ویو استوری اینستاگرام و یا خرید ویو IGTV دارید، کافی است که با استفاده از یک بستر مناسب اقدام به خرید کنید. گفتنی است که در حال حاضر سایت‌های زیادی چنین خدماتی را ارائه می‌دهند که باید بهترین و با کیفیت‌ترین آن را در نظر بگیرید. برای این منظور پیشنهاد می‌کنیم که از خدمات سایت برتر فالوور بهره ببرید چرا که این سایت بهترین پکیج‌های خرید فالوور فیک را با قیمت‌های جذاب برای ادمین پیج‌ها در نظر گرفته است. لذا برای هر گونه ارتباط با تیم تخصصی برتر فالوور می‌توانید از راه‌های ارتباطی در نظر گرفته شده استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات به وب سایت برتر فالوور www.bartarfollower.ir مراجعه نمایید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.