نکات مهم خرید اینترنتی قطعات موبایل اصلی و اورجینال

گوشی‌های هوشمند طی سالیان اخیر تبدیل به عضوی جدایی‌ناپذیر از زندگی ما شده‌اند. کار با تلفن همراه دیگر صرفا به برقراری تماس صوتی یا ارسال پیامک خلاصه نمی‌شود. مردم امروزه از گوشی‌های هوشمند خود برای خرید اینترنتی، کنترل کسب‌وکار، بازی کردن، فیلم‌ دیدن و … استفاده می‌کنند. تمامی تلفن‌های همراه با گذشت زمان دچار مشکل می‌شوند و شما مجبورید حداقل برای یک بار هم که شده آن‌ها را نزد یک تعمیرکار ببرید. مشکل اکثر گوشی‌ها با تعویض قطعه برطرف می‌شود؛ بنابراین جهت خرید قطعات موبایل باید به نکات مهمی توجه کنید تا بار دیگر آن قطعه دچار مشکل نشود. در ادامه قصد داریم ضمن شرح این نکات مهم، شما را در خرید قطعه مورد نظر راهنمایی کنیم.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

چرا باید قطعه خراب موبایل را در اسرع وقت تعویض کنیم؟

اگر یک قطعه از گوشی شما دچار مشکل شد، سعی کنید در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به تعویض آن اقدام کنید. شاید در ابتدا این تصور را داشته باشید که مشکل یک قطعه یا دو قطعه تا زمانی که گوشی کاملا از کار نیفتد، ایرادی ندارد؛ اما در عمل باید در اسرع وقت با خرید قطعات موبایل موردنظر مشکل را برطرف کنید. توجه داشته باشید که ایجاد ایراد در قطعه‌ای از موبایل ممکن است در خرابی قطعات دیگر نیز تاثیرگذار باشد؛ به‌طور مثال تصور کنید که یک گوشی سامسونگ دارید و باتری این محصول بعد از گذشت مدتی شروع به داغ شدن کرد. داغ کردن باتری با گذر زمان باعث آسیب به برد و حتی ایجاد مشکل در تاچ ال سی دی می‌شود. قیمت تاچ ال سی دی گوشی سامسونگ با توجه به عدم ثبات بازار ارز کمی بالاست؛ اما نکته حائز اهمیت این است که شما تنها با پرداخت قیمت تاچ ال سی دی گوشی نمی‌توانید مشکل خود را برطرف کنید، بلکه باید هم باتری و هم برد را نیز تعمیر کنید.

با توجه به تمام چیزهایی که گفته شد، اگر شما از همان ابتدا نسبت به تعمیر باتری گوشی خود اقدام می‌کردید، دیگر مجبور نبودید که هزینه‌های گزافی برای برد و یا تاچ ال سی دی بپردازید. دقیقا به همین دلیل است که ذکر کردیم اگر قطعه‌ای در تلفن همراه‌تان دچار مشکل شد، حتما در سریع‌ترین زمان ممکن آن را تعویض کنید. شاید حتی مشکل گوشی شما با یک تعمیر ساده برطرف شود و نیاز به خرید قطعات موبایل نباشد. دقیقا در همین موارد است که مثال معروف «پیشگیری بهتر از درمان است» به کار می‌آید.

لوازم جانبی مصرفی گوشی

پیش از آنکه به نکات دیگر خرید قطعات موبایل اشاره کنیم، بهتر است تا کمی راجع‌ به لوازم جانبی گوشی‌های هوشمند حرف بزنیم. لوازم جانبی وسایلی هستند که مالک گوشی آن را خریداری می‌کند تا از تلفن همراه خود در مقابل آسیب‌های مختلف دفاع کند. ازجمله این لوازم جانبی می‌توان به قاب گوشی، محافظ صفحه‌ نمایش و … اشاره کرد. توجه داشته باشید که این لوازم نیز در کیفیت‌های مختلف به بازار عرضه می‌شوند. هرچه این لوازم باکیفیت‌تر باشند، عمر بیشتری کرده و بهتر می‌توانند از تلفن همراه‌تان در مقابل خطرات گوناگون دفاع کنند.

قطعات اصلی بخرید

دوستان هیچ‌گاه کیفیت را فدای قیمت نکنید. در بازار پرهیاهو و گسترده گوشی‌های هوشمند قطعات مختلفی وجود دارند که ممکن است بسیاری از آن‌ها تقلبی باشند. اگر هنگام خرید قطعات موبایل به بازار رجوع کنید، شاهد آن خواهید بود که فروشندگان برای هر قطعه‌ای حداقل دو مدل به شما معرفی می‌کنند که یکی از آن‌ها قیمت پایین‌تری دارد. شک نکنید که این قیمت پایین یکی از دلایل اصلی تقلبی بودن آن قطعه محسوب می‌شود. به‌هیچ‌عنوان نسبت به خرید قطعه تقلبی اقدام نکنید. این قطعات کیفیت ساخت بسیار پایینی داشته و خیلی زود خراب می‌شوند. پس از خرابی این قطعه مجبورید بار دیگر به بازار مراجعه کرده و آن را تعویض کنید. به‌ جای هزینه دوباره جهت تعویض قطعه تقلبی در مدت زمان کوتاه، بهتراست از همان ابتدا قطعه اصلی و با کیفیت را خریداری کنید تا دچار مشکل نشوید.

توجه داشته باشید که قطعات تقلبی حتی اگر در مدت زمان کوتاه دچار خرابی نشوند، می‌توانند باعث بروز مشکل در قطعات دیگر شده و آثار ویران‌باری بر تلفن همراه‌تان داشته باشند. با توجه چیزهایی که گفته شد، جهت خرید قطعات موبایل حتما نسخه اصلی را تهیه‌ کنید. ازجمله قطعاتی که هنگام خرید باید به اصل بودن آن توجه داشته باشید، می‌توان به تاچ ال سی دی، باتری، برد، آی سی و کانکتورها اشاره کرد.

جهت خرید قطعات موبایل خود به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید

بازارهای گوشی‌های هوشمند و قطعات آن بسیار داغ است. هر بازاری که رونق زیادی داشته باشد، طبیعتا توجه بسیاری از سودجویان را به سمت خود جلب می‌کند. اگر در این بازار عظیم جهت خرید قطعات موبایل یا تعمیر گوشی خود به فروشگاه و مرکزی غیرمعتبر مراجعه کنید، ممکن است ضرر زیادی ببینید. سودجویان به طرق گوناگونی دست به کلاهبرداری می‌زنند. این فروشگاه‌های غیرمعتبر قطعه اصلی موبایل را با قیمتی بسیار بالاتر از حد معمول به مشتریان می‌فروشند و یا قطعات تقلبی را به جای قطعات اصلی به مراجعه‌کنندگان می‌دهند. جهت جلوگیری از بروز چنین مشکلی حتما به مراکزی مراجعه کنید که اعتبار بالایی دارند و نامشان شناخته‌شده است.

خرید قطعات موبایل خود را از طریق فروشگاه‌های اینترنتی انجام دهید

با توجه به تعداد زیاد فروشگاه‌های حضوری و تعداد زیاد سودجویان در بازار تلفن‌های همراه، بهتر است که خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید. فروشگاه‌های اینترنتی معتبر زیادی وجود دارند که سعی می‌کنند با ارائه محصولاتی باکیفیت توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کنند. فروشگاه اینترنتی ایران سرویس پک به آدرس https://iranservicepack.com یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی در زمینه فروش قطعات موبایل است که می‌تواند انتخاب محشری برای شما باشد. ممکن است این سوال در ذهن‌تان ایجاد شود که در میان تمام فروشگاه‌های اینترنتی چرا باید به ایران سرویس پک اعتماد کنیم؟ یک اینکه این مجموعه به طور تخصصی روی فروش قطعات موبایل تمرکز دارد و دو اینکه قطعات موبایل ایران سرویس پک دارای بهترین کیفیت بوده و در مناسب‌ترین قیمت به مشتریان ارائه می‌شود. با مراجعه به آدرس اینترنتی این مجموعه می‌توانید تاچ ال سی دی گوشی سامسونگ را به شکل تک یا عمده با بهترین قیمت خریداری کنید. مجموعه ایران سرویس پک تضمین داده که با رعایت سه اصل کیفیت، قیمت و پشتیبانی همواره از مشتریان خود حمایت خواهد کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.