بهترین آهنگ محسن ابراهیم زاده 1400

محسن ابراهیم زاده یکی از خواننده‌ها و هنرمندهای پر تلاش کشور است که طی سال‌های گذشته با تلاش و کوشش خود توانسته تعداد بیشماری طرفدار کسب کند. او یکی از محبوب‌ترین خواننده‌های فعلی کشور است. او دارای یک صدای خاص است و این صدا را در موزیک‌های پاپ بکار برده است.  

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

او در زمینه موسیقی کارهایش را به درستی انجام می‌دهد و همین موضوع باعث شده تا محبوبیت بالایی را در بین طرفداران موسیقی پاپ داشته باشد. 

هواداران و دوستداران این خواننده محبوب همیشه در پی کسب اخبار و حواشی مربوط به این هنرمند هستند. شما در ادامه این مقاله می‌توانید به یک شناخت خوب از محسن ابراهیم زاده دست پیدا کنید.

  • محسن ابراهیم زاده از تربت حیدریه تا تهران

این خواننده در تاریخ 17 شهریور 1366 شمسی در تربت حیدریه چشم به جهان گشود. بعد از مدتی او همراه با خانواده خود به کرج مهاجرت کردند و بعد از آن ساکن تهران شدند. او در دوران جوانی یعنی در سال 1380 وقتی که فقط 14 سال سن داشت با قرائت قرآن مجید به صدای زیبا و دلنشین خود پی برد.

بعد از این اتفاق بود که او وارد عرصه موسیقی شد و کار در این حوزه او را تشویق کرد تا به یادگیری و انتشار موزیک ویدئوهای خود بپردازد. در حال حاضر محسن ابراهیم زاده در حال همکاری با مهدی کرد است. باید به این موضوع مهم اعتراف کرد که محسن ابراهیم زاده بعد از مرتضی پاشایی یکی از بهترین خواننده‌های حال حاضر کشور است.

جدیدترین آهنگ این خواننده محبوب به نام پانتومیم به تازگی منتشر شده است. محسن ابراهیم زاده در 28 سالگی (1394 شمسی) با تولید و انتشار آهنگ هنوزم توانست به شهرت و محبوبیت بالایی در بین دوستداران موسیقی دست پیدا کند.

 محسن ابراهیم زاده از طریق شبکه‌های اجتماعی با مهدی کرد آشنا شد و همکاری این دو فراتر از یک همکاری ساده پیش رفت و شرایط به گونه‌ای مهیا شد تا مهدی کرد بتواند مدیر برنامه‌های محسن ابراهیم زاده شود.  

محسن ابراهیم زاده در طول سالیان فعالیت هنری خود دارای رکوردهایی است که در ادامه به آنها پرداخته‌ایم. یکی از این رکوردها مربوط به فروش بلیت کنسرتش بود که برای اولین بار در کرج شکسته شد. سپس برای دومین بار این رکورد در سال 96 و در برج میلاد شکسته شد. در این سال تمامی بلیت‌های کنسرت او در عرض کمتر از 6 ساعت به فروش رفت و این موضوع باعث شد تا سانس کنسرت او تمدید شود.  

آخرین رکورد او اجرای زنده برای هشتاد هزار تا از طرفداران تیم پرسپولیس تهران بود. این اجرا در استایوم آزادی و مسابقه فینال باشگاه‌های آسیا انجام شد.

  • آلبوم محسن ابراهیم زاده

متاسفانه محسن ابراهیم زاده با این که مدت زمان زیادی در عرصه موسیقی فعالیت دارد اما تاکنون آلبوم خاصی را منتشر نکرده است اما طرفداران این خواننده محبوب همچنان منتظر این اتفاق هستند.

  • چهارتا از محبوب ترین آهنگ‌های محسن ابراهیم زاده

محسن ابراهیم زاده هم مانند سایر خواننده‌های محبوب دارای آهنگ‌های دوست داشتنی است که شنیدن آنها می‌تواند باعث به وجود آمدن خاطرات زیبا برای شنونده شود. ما در ادامه 4 تا از آهنگ‌های محبوب این خواننده را معرفی می‌کنیم:

  • دلم ازت شکسته

آهنگ دلم ازت شکسته محسن ابراهیم زاده یکی از آهنگ‌های احساسی و آرام او است که می‌تواند باعث به وجود آمدن آرامش در شنونده شود.  تنظیم این آهنگ توسط شهاب اکبری صورت گرفته است.  

  • عاشق شدن

این آهنگ را می‌توان یکی از شنیدنی‌ترین آهنگ‌های محسن ابراهیم زاده معرفی کرد. این آهنگ دارای یک موسیقی ریتمیک و احساسی است که می‌تواند برای برگزاری مراسم‌های مختلف مورد انتخاب قرار بگیرد. کار آهنگ‌سازی و ترانه سرایی این آهنگ را خوش انجام داده است و معین راهبر کار تنظیم این آهنگ را انجام داده است.

  • بهونه پره

این آهنگ برای افرادی مناسب است که در دوران عاشقی به سر می برند تا بتوانند با شنیدن بعضی از صحبت های زیبای این آهنگ رابطه خودشان را بهبود بخشند. کار ترانه سرایی و آهنگ‌سازی این کار هم مانند دو کار قبلی بر عهده خوش بوده اما این بار کار تنظیم را مصطفی مومنی بر عهده داشته است.  

  • دونه دونه

می‌توان به جرات بیان کرد که آهنگ دونه دونه این خواننده در واقع محبوب ترین و پر مخاطب ترین آهنگ او است. این آهنگ به قدری زیبا و ریتمیک است که در مراسم‌های مناسبتی (مانند عروسی‌، جشن تولد و ….) به خوبی جای خود را باز کرده است. تهیه کنندگی این آهنگ بر عهده مهدی کرد بود و تنظیم آن بر عهده معین راهبر بوده است. نکته جالب توجه این است که ترانه سرایی و آهنگ‌سازی این آهنگ هم مانند 3 تا آهنگ قبلی توسط خود محسن ابراهیم زاده انجام شده است.  

در انتها باید بگویم که شما طرفداران موسیقی و این خواننده محبوب می‌توانید آهنگ‌های محسن ابراهیم زاده را از سایت دانلود آهنگ به راحتی دانلود کنید و از شنیدن آهنگ‌های مورد نظرتان نهایت لذت را ببرید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.