وبسایت دانلود آهنگ گلسارموزیک از قالب جدید خود رونمایی کرد

قالب جدید وبسایت دانلود آهنگ گلسارموزیک سبب می شود تا شما بهتر  بتوانید آهنگ های مدنظر خود را از هنرمندان کشور دانلود کنید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

امروزه حجم عظیمی از کاربران برای سرگرمی و تفریح به سایت های دانلود فیلم و سریال و همچنین  سایت های پخش آنلاین و دانلود آهنگ ایرانی مراجعه می‌ کنند. در واقع سایت های دانلود آهنگ ایرانی را می توان جزو پر بازدید ترین سایت ها دانست. یکی از بهترین و برترین و  البته قدیمی ترین سایت های دانلود ایرانی سایت گلسارموزیک است. این سایت توانسته با ارائه حجم عظیمی از آهنگ های هنرمندان ایرانی در سبک های مختلف موسیقی، تمام نیاز کاربران برای دانلود آهنگ ایرانی را برطرف کند.

وبسایت دانلود آهنگ گلسارموزیک از قالب جدید خود رونمایی کرد - چیکاو 

ویژگی های سایت گلسارموزیک

در واقع شما با مراجعه به این سایت تمام آنچه که از یک سایت برتر دانلود آهنگ ایرانی می خواهید را می توانید با ویژگی های بسیار جالب و جذاب داشته باشید. گلسارموزیک در یکی از خلاقانه ترین فعالیت های خود قالب جدیدی به سایت خود اضافه کرده است. قالب زیبا و جذابی که با استفاده از آن، کاربران سرعت لود بسیار بهتری را تجربه خواهند کرد. همچنین این قالب می‌ تواند باعث بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو شود و شما حتی اگر نام آهنگ و یا نام خواننده را نمیدانستید، می توانید به راحتی آن را در سایت گلسارموزیک با کیفیتی عالی دانلود کنید.

همانطور که می دانید موتورهای جستجو برای پیمایش بهتر سایت ها نیاز دارند که قالب یک سایت را نیز مورد بررسی قرار دهند. هر چه که  یک سایت،  سئو و بهینه سازی قالب بهتری داشته باشد، موتورهای جستجو بهتر آن را می ‌توانند در نتایج گوگل نمایش دهند. از این رو نیاز به تغییر قالب و ایجاد تجربه جدید در گلسارموزیک احساس می شد.

ویژگی های قالب جدید گلسارموزیک

 در این قالب جدید از کدنویسی استاندارد استفاده  شده است. کد نویسی استاندارد باعث می‌ شود تا تجربه کاربری برای مراجعه کنندگان به سایت، تجربه بهتر و ساده تری باشد. همانطور که می دانید امروزه اغلب کاربران با استفاده از گوشی‌ های تلفن همراه به وبگردی می پردازند. از این رو لازم است که سایت های اینترنتی از نسخه موبایل اختصاصی و حرفه‌ای استفاده کنند. این قالب باعث شده است تا کاربران بتوانند به راحتی از گلسارموزیک استفاده کرده و برترین و بهترین آهنگ های ایرانی را با کیفیت های بالا دانلود کنند.

در این قالب، طراحی گرافیکی به گونه ای است که باکس دانلود مناسب برای هر موزیک ایجاد شده است و منوی ثابت نسخه موبایل در بالا باعث می شود تا یک کاربر در کمترین زمان ممکن به آهنگ مورد نظر خود دسترسی داشته باشد و بتواند آن را دانلود کند یا به صورت آنلاین گوش دهد.

یکی از اصلی ترین ویژگی هایی که باعث شده قالب جدید گلسارموزیک بتواند یک تجربه جذاب از جستجوی آهنگ را به مخاطب خود ارائه بدهد، تغییراتی است که در کدنویسی این قالب ایجاد شده است. تیم برنامه نویسی گلسارموزیک در کدنویسی این قالب از شیوه جدیدی به نام flex استفاده کرده ایم. Flex کدنویسی جدیدی است که یک منوی کاملاً ریسپانسیو  را به کاربران ارائه می دهد. اگر بخواهیم کمی تخصصی تر بگوییم با استفاده از فلکس باکس، شما می‌توانید یک منوی جذاب و واکنش گرا و ستون بندی شده را ایجاد کنید تا در دفعات بعدی نیز بتوانید به راحتی به آهنگ های مد نظر خود دسترسی داشته باشید. در واقع با استفاده از این نوع کدنویسی شما همیشه یک زیر منوی آماده و تخصصی برای خود دارید و به همین دلیل بهتر می توانید آهنگ های خوانندگان مورد علاقه خود را گوش دهید.

وبسایت دانلود آهنگ گلسارموزیک از قالب جدید خود رونمایی کرد - چیکاو

استفاده از فایل های SVG به جای PNG برای تجربه بهتر کاربران در گلسار موزیک

از طرف دیگر سعی شده است در این قالب از شیوه جدید کدنویسی  css Sprites استفاده شود.  ما در این قالب توسط فایل های SVG دیتا را در اختیار کاربر قرار می دهیم نه به صورت PNG. به عبارت دیگر چندین فایل SVG در یک فایل  از همین فرمت جمع شده اند و در محل هایی از قالب فراخوانی می ‌شوند. با استفاده از این روش خواهید دید که سرعت لود و  بهینه سازی سایت چقدر می تواند بالاتر رود. در  کدنویسی سنتی و حالت قبلی فقط از فایل های PNG استفاده می ‌شد.  از این رو پیمایش سایت باید  روی تک تک فایل های PNG اتفاق  می افتاد.  به همین دلیل معمولا سرعت لود کل صفحه  کمی پایین بود.

همانطور که می دانید اگر قرار باشد است تصاویر به صورت png و  jpg توسط آیکون ها نمایش داده شوند،  در این صورت حجم تصاویر بسیار زیاد خواهد شد و  از لحاظ بصری کیفیت خود را از دست خواهند داد. به همین دلیل در هنگام لود شدن کل صفحه سایت، مخاطب به مشکل می‌ خورد و زمان زیادی را از او گرفته می شود. اما امروزه با استفاده از روش های بسیار زیادی مانند استفاده از روش SVG شما به راحتی می توانید با اضافه کردن کدهای SVG به سند html در واقع نوعی شخصی سازی را در قالب سایت ایجاد کنید و از این رو تجربه کاربری بسیار بهتر خواهد شد.

وبسایت دانلود آهنگ گلسارموزیک از قالب جدید خود رونمایی کرد - چیکاو

مزیت استفاده از فایل های  SVG در قالب سایت

به عبارت دیگر با استفاده از فایلهای SVG و کدهایی که درون قسمت کد اصلی قرار می گیرند، شما می توانید حجم کمتری برای فایلهای خود  مصرف کنید. به علاوه عملکرد و سرعت پیمایش سایت نیز افزایش قابل توجهی می کند. چراکه قسمت Cache سایت تقریبا از بین می رود.  از این رو انعطاف ‌پذیری فایل ها و فرمت ها بسیار زیاد خواهد شد و از همه مهمتر با استفاده از این نوع کدنویسی، تمام مرورگرها از محتوای سایت پشتیبانی خوبی خواهند داشت. چرا که رابط گرافیکی کم حجم تر می شود.

دو ویژگی مهم در قالب های سایت یعنی مقیاس پذیری و دسترسی پذیری نیز با استفاده از این نوع کدنویسی بسیار زیاد خواهد بود. از این رو با تغییر قالب سایت گلسارموزیک به شیوه جدید، یک کار خلاقانه و جذاب در حوزه حمایت از محتوای فرهنگی و هنرمندان عزیز کشور انجام شده است.

وبسایت دانلود آهنگ گلسارموزیک

هدف گلسارموزیک این است که شما بتوانید به راحتی آهنگ های مورد نظر خود را از هنرمندان ایرانی دانلود کنید و گوش دهید.

یکی از مشکلات که اغلب علاقه ‌مندان به دنیای موزیک و موسیقی با آن مواجه بودند این بود که وقتی به یک سایت دانلود مراجعه می‌ کردند، به راحتی نمی توانستند آهنگ مورد نظر خود را پیدا کنند. چرا که به سرعت لود سایت بسیار کم بود و باید زمان زیادی برای دانلود یک آهنگ صرف می کردند. خیلی از سایت ها نیز به خاطر داشتن پاپ آپ ها و تبلیغات منزجر کننده! مخاطب را اذیت می ‌کردند. به همین دلیل مخاطب باید حجم زیادی از اینترنت خود را صرف می کرد  و تبلیغات بسیار زیادی را متحمل می شد تا به آهنگ مورد نظر خود می رسید. اما در گلسارموزیک تمام این مشکلات را برطرف کرده و تجربه کاربری خوبی را در قالب جدید به کاربران ارائه می دهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. الهه فارسی می گوید

    سایت دانلود آهنگ گلسارموزیک یه رسانه عالی واسه دانلود آهنگ جدیده