از سیر تا پیاز چسب سیلیکون

 چسب سیلیکون از جمله چسب هاییست که در دسته چسب های پلیمری قرار دارد و به دلیل مقاوم بودن در برابر نفوذ آب و رطوبت به چسب های آکواریوم درزگیر نیز شناخته شده است ، این نوع چسب های سیلیکون در برابر دمای بالا و پایین با دوام می باشد.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

از چسب سیلیکون برای درزگیری درب و پنجره ، شیشه های ساختمان ، کاشی های سرویس بهداشتی و… استفاده می شود.

 کاربرد چسب سیلیکون

چسب های سیلیکون بر اساس رنگ بندی کاربردهای متفاوتی برای اتصال دادن و درزگیری دارند در این اینجا انواع چسب های سیلیکونی و کاربردهای آن را به شما معرفی خواهیم کرد.

چسب سیلیکونی بی رنگ

چسب سیلیکونی نسوز(چسب سیلیکون  حرارتی )

چسب سیلیکون مشکی 

چسب سیلیکون سفید

چسب درزگیر سیلیکون ماستیک

 چسب سیلیکون بی رنگ

چسب سیلیکون بی رنگ و یا همان چسب سیلیکون شفاف از دسته چسب هاییست که به دلیل بی رنگ بودن برای چسباندن شیشه های آکواریوم ، آینه های سرویس بهداشتی و حمام استفاده می شود و هیچ آثاری از چسب بر روی قطعه چسبانده شده به جا نمی ماند .برای خرید بهترین چسب سیلیکون برای شیشه حتما به نوع رنگ چسب سیلیکون و برند آن توجه کنید .

چسب های سیلیکونی مخصوص آینه و شیشه ، در برابر عوامل محیطی مانند تابش مستقیم نور خورشید ، رطوبت بسیار با دوام هستند و برای درزگیری بر روی سینک ظرفشویی نیز قابل استفاده است . از ویژگی های چسب سیلیکونی شفاف می توان به  تغییر نکردن رنگ چسب ، با تابش مستقیم نور خورشید اشاره نمود و به همین دلیل برای اتصالات لوله در ساختمان سازی چسب سیلیکون بی رنگ کاربرد فراوانی دارد.چسب سیلیکونی شفاف به شکل ژله ای می باشد و در قوطی های استوانه ای شکل بسته بندی و عرضه بازار می شوند.

با خرید چسب سیلیکونی بی رنگ دیگر نگران دیده شدن چسب بر روی قطعه نباشید و با خیالی آسوده از این چسب برای درزگیری و اتصالات قطعاتی همچون شیشه و آینه استفاده کنید.

بسیاری از شرکت ها چسب سیلیکون بی رنگ را در برندهای مختلف به فروش می رسانند و نمایندگی های چسب سیلیکون ، باکیفیت ترین چسب سیلیکون را با قیمت مناسب عرصه بازار می کند . فروشگاه اینترنتی ابزارمیهن ، انواع چسب سیلیکون مانند چسب سیلیکون غفاری ghaffari مدل multipurpose که از برندهای شناخته شده شرکت غفاری است را با قیمت مناسب به فروش می رساند.

 چسب سیلیکون حرارتی

انواع چسب سیلیکون حرارتی با برندهای متفاوت در بازار قابل مشاهده است .اما سوال اینجاست که آیا می دانید چسب سیلیکون حرارتی و یا همان چسب سیلیکون نسوز چیست و چه ویژگی هایی از این چسب باعث شده تا فروش چسب سیلیکون نسوز در بازار افزایش یابد و مورد استقبال قرار بگیرد؟

چسب سیلیکون نسوز از کاربردی ترین چسب حرارتی محسوب می شود و به چسب واشرساز نیز معروف است. چسب سیلیکون حرارتی تک جزیی می باشد و به دلیل قابلیت تحمل دما تا 350 درجه سانتی گراد به چسب سیلیکون حرارتی شناخته شده اند. از چسب سیلیکون حرارتی به دلیل تحمل دمای زیاد در کوره ها ؛ موتورخانه ها بسیار استفاده می شود.

چسب سیلیکون واشرسازحرارتی ویکتوررینز victor reinz و چسب مزدا غفاری اورجینال 85 گرمی ghaffari از چسب های حرارتی بسیار باکیفیت و قیمت مناسب است که در صنعت خودروسازی ، کوره های حرارتی مورد استفاده قرار می گیرد.

برای خرید چسب سیلیکون حرارتی به ویژگی های چسب حتما توجه کنید و بهترین چسب سیلیکونی حرارتی را بر اساس نیاز کارخریداری نمایید. در صورت نیاز به خرید انواع چسب سیلیکون بر روی این لینک کلیک کنید.

 چسب سیلیکون مشکی

چسب سیلیکون مشکی که به چسب آکواریوم مشکی نیز معروف است ، برای نصب شیشه چراغ خودرو ، نصب ایته خودرو بیشترین کاربرد را دارد و برای درزگیری و آب بندی های شیشه های دوجداره هم استفاده می شود. فروش چسب سیلیکون مشکی به دلیل کاربرد و ویژگی های منحصرش رو به افزایش است و مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است.

 چسب سیلیکون سفید

چسب درزگیر سیلیکونی سفید ، از دیگر چسب سیلیکون پرفروش در بازار است که از رنگ سفید برخوردار است و در وان حمام ، سرویس بهداشتی و همه سطوح سفید مانند چینی بسیار استفاده می شود.قیمت چسب سیلیکون سفید با توجه به برندشان در بازار متفاوت است اما فروشگاه ابزارمیهن به شما کاربران گرامی بهترین چسب سیلیکون درزگیر سفید رنگ را معرفی می کند. چسب سیلیکون سفید آکواریوم کاسپین caspian ، درزگیر عالی برای پر کردن فضاهای خالی مانند کاشی ، سرامیک ، سرویس های بهداشتی می باشد و از رشد قارچ و باکتری در محیط های مرطوب جلوگیری می کند.انعطاف پذیری و خاصیت رنگ پذیری از دیگر ویژگی های منحصر چسب سیلیکون سفید کاسپین است و به دلیل کیفیت عالی و قیمت مقرون به صرفه اش فروش چسب سیلیکون کاسپین که یک چسب سیلیکون درزگیر ایرانی ارزان قیمت است رواج یابد.

 چسب درزگیر سیلیکون ماستیک

ماستیک متریالی است که برای آب بندی کاشی ، سرامیک ، آجر و…استفاده می شود و امروزه انواع چسب سیلیکون ماستیک با کاربردی متفاوت در بازار به فروش می رسند. برخی از ماستیک ها برای آب بندی کانال های آب و فاضلاب مناسب اند و برخی برای درزگیری و آب بندی درب و پنجره مورد استفاده قرار می گیرند .

 انواع چسب سیلیکون ماستیک

پلی سولفاید : این نوع ماستیک با ترکیب رزین پلی سولفاید و پلیمر ساخته شده و دوجزئی می باشد و قدرت چسبانندگی بالایی  دارد.

پلی یورتان : پلی یورتان از مواد آلاستیک ساخته می شود که تک جزئی بوده و برای پر کردن درزهای سازه های بتنی بسیار کاربرد دارد.اسپری فوم پلی یورتان سیستا ترکیه Sista ، بهترین اسپری فوم برای درزگیری و شکاف ساختمان ها می باشد.

سیلیکونی : چسب درزگیر سیلیکون ماستیک ، مناسب برای درزگیری و آب بندی می باشد و علاوه بر قدرت چسبانندگی بالا از رشد قارچ و باکتری در محیط های مرطوب جلوگیری می کند و در برابر فشار و گرما بسیار با دوام است. ترک نخوردن چسب ماستیک از دیگر ویژگی چسب سیلیکون ماستیک محسوب می شود.

قیمت چسب سیلیکون ماستیک با برندهای مختلف بازار متفاوت است اما کارایی این محصول موجب افزایش فروش چسب سیلیکون ماستیک در بازار شده است.

منبع : https://abzarmihan.com/list/290/silicone-adhesive

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.