چگونه خرید و فروش تتر را انجام دهیم؟

با گسترش بازار ارزهای دیجیتال پلتفرم‌های مختلفی برای خرید و فروش این ارزها به وجود آمده‌اند. برای افرادی که داخل ایران هستند ممکن است برخی از دسترسی‌ها آسان نبوده باشد. بنابراین باید از سایت‌های ایرانی که درگاه‌های لازم را فراهم می‌کنند استفاده کنید. در بین تمام ارزهای دیجیتال برخی خرید و فروش راحت‌تر و مطمئن‌تری دارند. یکی از این ارزهای دیجیتال مطمئن تتر بوده که پشتوانه‌ آن دلار آمریکا است. شما می‌توانید برای خرید تتر به وب سایت‌های معتبر در این زمینه مراجعه کنید. تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا بیشتر با این ارز دیجیتال و راه‌های خرید و فروش آن آشنا شوید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

تتر چیست؟

برای خرید و فروش تتر شما ابتدا باید با این ارز دیجیتال و کاربردهای آن آشنا شوید. تتر یک ارز دیجیتال مبتنی بر بلاک چین بوده که توکن‌های در گردش آن به واسطه دلار آمریکا پشتیبانی می‌شود. این واحد ارز دیجیتال یک Stablecoin‌ است. استیبل کوین‌ها عموما توسط شرکت‌های بزرگ ساخته شده و هدف آن‌ها راحت‌تر کردن مبادلات مالی است. به طور کلی کریپتو کارنسی‌ها بازار را دچار نوسان می‌کنند، بنابراین استیبل کوین‌ها طراحی شده‌اند تا این نوسان را به حداقل برسانند. توکن‌های تتر توسط صرافی رمز ارز BitFinex توسعه پیدا کرده و توکن‌های بومی شبکه تتر هستند. در اکتبر سال 2021 تتر پنجمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار شد که ارزشی برابر با 68 میلیارد دلار دارد.

ویژگی خاص این ارز دیجیتال این بوده که توسط ارز‌های سنتی‌ مانند دلار، یورو و ین مورد حمایت قرار می‌گیرند. به زبان ساده‌تر در حین خرید و فروش تتر این ارز توسط دلار پشتیبانی می‌شود. تتر به طور خاص به منظور ایجاد ارتباطی بین ارزهای سنتی یا همان فیات (دلار و یورو) و ارزهای دیجیتال طراحی شده ‌اند بنابراین بیشترین میزان شفافیت و حداقل کارمزد تراکنش را دارند. در حال حاضر قیمت تتر نسبت 1 به 1 با قیمت دلار آمریکا دارد اما این به آن معنا نبوده که می‌توانید تترها را دلار آمریکا مبادله کنید. براساس مطالعاتی که توسط Crypto Compare‌ صورت گرفته در فوریه 2021، 57 درصد از کل معاملات بین کوین به واسطه تتر صورت گرفته است، بنابراین خرید و فروش تتر منبع اصلی نقدینگی برای بازار ارزهای دیجیتال است. 

ارز دیجیتال تتر برای چه مواردی استفاده می‌شود؟

خرید تتر برای سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال مفید بوده زیرا راهی برای جلوگیری از نوسانات شدید سایر ارزهای دیجیتال است. علاوه بر این داستن ارز دیجیتال تتر در مقایسه با دلار آمریکا هزینه‌های تراکنش و تاخیرهایی را که مانع اجرای معامله در بازار کریپتو می‌شود، حذف می‌کند. ایده پشت ساخت تتر این است که پول نقد خود را به یک ارز دیجیتال پایدار تبدیل کنید. شاید از خود بپرسید که باتوجه به اینکه تتر پتانسیل سودهای کلان مانند دیگر ارزهای دیجیتال را نداشته پس فایده خرید و فروش تتر چیست؟ در ادامه چندین کاربرد رایج این ارز را برای شما بیان می‌کنیم:

  •       پرداخت‌ها: یکی از مزایای ارز دیجیتال این است که مردم در هر نقطه از جهان می‌توانند به سرعت و با هزینه کم برای یکدیگر پول ارسال کنند. از سوی دیگر نقل و انتقالات بین المللی پول اغلب گران و کند بوده و زیر نظر دولت‌ها انجام می‌شود. بنابراین اگر کشورهای بزرگ با برخی دیگر از کشورهای در حال توسعه به مشکل بخورند به راحتی می‌توانند شریان‌های حیاتی آن کشور را با مسدود کردن نقل و انتقال پول ببندند. با این حال در مورد اکثر ارزهای دیجیتال ارزش چیزی که ارسال می‌کنید ممکن است زمانی که به دست گیرنده می‌رسد تغییر کند. این مشکل را تتر حل کرده است زیرا دارای قیمت ثابتی است.
  •       تجارت: استفاده از پول نقد برای تراکنش‌های رمز نگاری هزینه دارد و ممکن است چند روزی نیز زمان ببرد. یک گزینه ساده‌تر این بوده که با خرید و فروش تتر برای تجارت ارزهای دیجیتال استفاده کنید. می‌توانید تتر را خریداری کرده تا در حساب صرافی خود داشته باشید. سپس هر زمان که بخواهید می‌توانید آن را با ارز دیجیتال معامله کنید. اگر ارز دیجیتالی دارید که می‌خواهید آن را فعلا به پول نقد تبدیل کنید می‌توانید آن را به جای فروش با تتر معامله کنید.
  •       وام دهی: بسیاری از پلتفرم‌های کریپتو به شما این امکان را می‌دهند که توکن‌های خود را به دیگران قرض دهید. شما می‌توانید این کار را با هر ارز دیجیتال از جمله استیبل کوین‌ها انجام دهید. نرخ بهره می‌تواند بالا باشد زیرا برخی از افراد از طریق وام دادن اقدام به دریافت 25 درصد سود می‌کنند. مزیت انجام این وام دادن با استیل کوین‌هایی از جمله تتر این بوده که نیازی به نگرانی در مورد کاهش قیمت ندارید.

مزایای خرید و فروش تتر چیست؟

تتر مانند دیگر ارزهای دیجیتال دارای مزایایی بوده که شما را ترغیب به خرید می‌کند. در ادامه مزایای خرید و فروش تتر را با هم مرور می کنیم که می‌توانید در سایت تتر بند نیز این خدمات را دریافت کنید:

  1. شفافیت: یکی از مهم‌ترین مزایای خرید و فروش تتر این بوده که شفافیت کاملی دارد. اغلب مردم به دلیل مشکل شفافیت از سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال اجتناب می‌کنند. با این حال توکن تتر این مزیت را داشته که به دلیل پشتیبانی دلار امریکا، دارای شفافیت بسیار زیادی است. این موضوع هر گونه شک و تردیدی را در ذهن خریدار از بین می‌برد. خریدار به خوبی می‌تواند از هزینه‌های این سکه آگاه بوده و قیمت آن را بداند. علاوه بر این تتر قول داده تا هر چند وقت یکبار ذخیره توکن‌ها را کنترل و مدیریت کرده و باعث افزایش شفافیت نیز شود. خرید و فروش تتر به ارزهای جهان واقعی گره خورده بنابراین یا نوسان ندارد یا در برابر نوسانات محافظت می‌شود.
  2. ارز فیات: برخلاف سایر توکن‌های کریپتو که در برای خرید و فروش در دنیای آنلاین استفاده می‌شود، تتر به نوعی یک ارز فیات محسوب می‌شود و در عین حال می‌توانید از آن به صورت الکترونیکی استفاده کنید. یکی دیگر از مزایای خرید و فروش تتر این بوده که به جای استفاده از یک پلتفرم جدید توسعه یافته، از یک شبکه بلاک چین بیت کوین استفاده کرده که قبلا مورد آزمایش قرار گرفته است. تتر به کاربران احساس امنیت داده که پول‌ آن‌ها در جایی مطمئن قرار دارد.
  3. عدم وجود نوسان قیمتی: احتمالا تا کنون درباره اینکه بسیاری بعد از سرمایه گذاری پول خود در بازار ارزهای دیجیتال نگرانی دارند، شنیده‌اید. از آن جایی که این صنعت هنوز هم تا حدود ناشناخته بوده این موضوع کاملا طبیعی است. با این حال در مورد خرید و فروش تتر نیازی به وجود نگرانی ندارید زیرا تتر بند این موقعیت را فراهم کرده تا بتوانید با اطمینان این ارز را خریداری کنید. قیمت این ارز در حال حاضر ثابت بوده و برابر با 1 دلار آمریکا است. تنها هدف تتر این بوده که ارزش آن برای خرید توکن‌های دیگر ثابت باشد.
  4. خدمات مشتری: وب سایت تتر بند با احراز هویت خدمات خرید و فروش را انجام داده و از طریق پنل پشتیبانی سوالات شما را پاسخ می‌دهد.

سخن آخر

شما می‌توانید با کمترین هزینه و البته به صورت کاملا مطمئن در وبسایت تتربند اقدام به خرید و فروش تتر کنید. تتر را هم می‌توانید به عنوان ذخیره استفاده کرده و هم برای پرداخت‌های دیگر خود در شبکه کریپتو کارنسی‌ها مورد استفاده قرار دهید. در حال حاضر معاملات تتر فقط بر بستر شبکه ترون انجام می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.