نرم افزار CRM املاک در موفقیت مشاورین املاک چه تاثیری دارد؟

عملکرد هر کسب و کار در ارتباط با مشتری معنا و مفهوم می‌یابد و تداوم ارتباط با مشتری به تداوم کسب و کار می انجامد. مشاور املاک جزء آن دسته از مشاغلی است که بقای آن به شدت به حفظ ارتباط با مشتری وابسته است.

یک مشاور موفق املاک به خوبی می‌تواند ارتباط خود را با مشتریان حفظ کند. در شغل مشاور املاک مشغله‌ها و به دنبال آن تنش‌های بسیاری دیده می‌شود. هر مشاور روزانه با تعداد زیادی از مشتری در تماس است و باید قرار‌ها و بازدید‌های بسیاری را هماهنگ سازد.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

به این ترتیب مدیریت امور در شغل‌های مرتبط با املاک و مستغلات کار سخت و چالش برانگیزی است. نرم‌ افزار مشاورین املاک ابزاری است که مشاورین املاک می‌توانند با استفاده از آن امور خود را مدیریت کرده و مشتریان خود را حفظ کنند. این روز‌ها اهمیت استفاده از نرم  افزار CRM املاک بر هیچ یک از مشاوران املاک پوشیده نیست.

معرفی نرم افزار CRM املاک

قبل از این که راجع به تأثیر ‏CRM مشاور املاک در موفقیت کارفرمایان این شغل صحبت کنیم، بهتر است نرم‌ افزار سی آر‌ام را بهتر بشناسید. همان‌طور که می‌دانید رشد، موفقیت و تداوم هر کسب و کار به فروش آن بستگی دارد. بر این اساس بازاریابی مفهوم خود را در کسب و کار‌های مختلف یافته و ابزار‌های مختلفی برای این منظور مورد استفاده قرار می‌گیرند.

نرم‌ افزار CRM به نرم‌ افزار مدیریت ارتباط با مشتری در فرایند بازاریابی معروف است. این نرم‌ افزار انواع مختلفی دارد که هرکدام متناسب با نوع کسب و کار سفارشی‌سازی شده‌اند. به این ترتیب می‌توان گفت نرم افزار CRM املاک همان نرم‌ افزار مدیریت ارتباط با مشتری املاک است و ویژگی‌های این نرم‌ افزار متناسب با شغل مشاور املاک بهینه‌سازی شده است.

این نرم‌ افزار امکانات فوق‌العاده‌ای را در اختیار مشاورین املاک قرار می‌دهد که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

اهمیت  اتوماسیون مشاور املاک در افزایش فروش

مشاورین املاک روزانه وظایف متعددی را برعهده دارند. کارفرمایان در این حوزه باید به صورت مستمر لیست مناطق مختلف را بررسی کرده و مشتریان جدید پیدا کنند، اسناد زیادی را پردازش کنند، بر معاملات مختلف نظارت کنند، مشتری را به سمت املاک هدایت کرده و از طریق سرنخ‌ها مشتریان بالفعل را به مشتریان بالقوه تبدیل سازند.

مدیریت تمامی امور کار دشواری خواهد بود؛ به همین دلیل مشاور املاک با چالش‌های بسیاری مواجه است. مشاورین املاک برای این که بتوانند تمام امور روزانه خود را مدیریت کرده و چالش‌ها را پشت سر بگذارند، باید از نرم افزار مشاورین املاک استفاده کنند. این نرم‌ افزار با مدیریت و یکپارچه‌سازی تمام امور مربوط به املاک، زمان را برای سرمایه‌گذاری بر روی کار‌های مهم‌تر آزاد می‌سازد. مشاور املاک به کمک این نرم‌ افزار می‌تواند ارتباط با مشتریان خود را مدیریت کرده و به خوبی پاسخگوی نیاز تمام مشتریان باشد.

نتیجه این امر رضایت‌مندی مشتریان بوده و به رشد و توسعه مشاور املاک منجر می‌شود. بهتر است اهمیت این نرم‌ افزار مدیریت ارتباط مشتری املاک را اینگونه بیان کنیم، آژانس‌های مسافرتی املاک فرایند‌های تجاری خود را بر اساس اطلاعاتی که از مشتری و فایل‌های املاک به دست می‌آورند، دنبال می‌کنند. طبیعتا جمع‌آوری این حجم از اطلاعات، سرنخ‌ها و تبدیل سرنخ‌ها به مشتری در یک مکان متمرکز و همچنین کنترل تمام فرآیند‌های کسب و کار مشاورین املاک کار چندان ساده‌ای نخواهد بود. این در حالی است که نرم‌افزار CRM املاک تمام وظایف مشاور املاک را مدیریت می‌کند. آژانس‌های املاک با استفاده از این نرم‌ افزار یک بانک اطلاعاتی متمرکز خواهند داشت.

بنابراین دیگر نیازی به ورود چندین سیستم مختلف ندارند. مشاورین املاک با کمک این نرم افزار می توانند اطلاعات مشتریان خود را از منابع مختلف جمع‌آوری کرده و با آن‌ها تماس برقرار کنند. در صورت لزوم نیز مشتری را به مشاورها ارجاع دهند. علاوه بر آن مشاورین می‌توانند جلسات خود را با مشتری مدیریت کرده و تعاملات مشتری را در یک پلتفرم واحد تحلیل، پیگیری و مدیریت کنند.

راهکار اتوماسیون مشاورین املاک

این روزها در پی پیشرفت تکنولوژی و توسعه اینترنت شکل و شمایل مشاغل مختلف تغییر کرده و کسب و کارها به سمت اینترنت کشیده شده‌اند. آژانس‌های املاک نیز از این قاعده مستثنا نبوده و فعالیت‌های تجاری خود را در بستر اینترنت دنبال می‌کنند. مشتریان می‌توانند از طریق سامانه املاک خدمات مربوط به اجاره، رهن، خرید ملک، تمدید قرارداد و خدمات دیگر را دریافت کنند. یکی از مهم‌ترین مزایای نرم افزار CRM املاک، اتوماسیون املاک است. اتوماسیون املاک در واقع به معنی خودکارسازی فرایندهای مربوط به مشاوره املاک است. این راهکار عملکرد تمام فرایندهای کسب و کار آژانس‌های مشاور املاک را بهبود بخشیده و افزایش کیفیت عملیات مربوط به این حوزه را تضمین می‌کند. اتوماسیون املاک در جریان فرایندهای تجاری آنلاین املاک معنا و مفهوم می‌یابد.

  • ویژگی‌ها و امکانات نرم افزار مشاور املاک

    • با استفاده از این نرم افزار می‌توانید اطلاعات خریداران و فروشندگان ملک و همچنین تمام مشخصات مربوط به املاک را ثبت کنید.
    • شما می‌توانید به صورت دلخواه مشتریان خود را گروه بندی کرده و اسناد مربوط به هر مشتری را در پرونده او ضبط کنید.
    • با نرم افزار سی آر ام می‌توانید جلسات و قرارهای ملاقات با مشتری را مدیریت کنید.
    • یکی از راه‌های موثر در جذب مشتری و برقراری ارتباط با او ارسال پیامک‌ها و ایمیل‌ها است که جنبه تبلیغات دارند. ارسال پیامک، فکس و ایمیل جهت اطلاع‌رسانی و یادآوری قرارهای ملاقات از دیگر قابلیت‌های این نرم افزار است.
    • مشاورین باتجربه املاک برای مشتریان خود به دنبال ملک نیستند؛ بلکه تلاش می‌کنند برای ملک‌های خود مشتری مناسبی پیدا کنند. آژانس‌های املاک می‌توانند با استفاده از نرم افزار CRM املاک اطلاعات جامعی از ملک را ثبت کرده و با ایجاد و دسته‌بندی فایل‌های ملک، دسترسی راحت و منظمی برای مشتریان خود فراهم سازند.
    • این پلتفرم به صورت تحت وب و تحت شبکه کار می‌کند و کاربران می‌توانند داده‌های خود را در آن جمع‌آوری و ذخیره کرده و در شرایط آنلاین و آفلاین به داده‌های خود دسترسی داشته باشند.

معرفی بهترین نرم افزار CRM املاک

نرم افزار CRM املاک دانا یک پلتفرم نرم افزاری پیشرفته است که نرم افزارهای بسیاری از جمله نرم افزار مشاور املاک بر روی آن توسعه یافته است. نرم افزار مشاورین املاک دانا یک نرم افزار جامع است و به خوبی می‌تواند تمام نیازهای آژانس‌های املاک را برآورده سازد.این نرم افزار با اتوماسیون‌سازی سیستم مشاورین املاک، تمام کارهایی را که یک مشاور در طول روز انجام می‌دهد، به صورت هوشمند و خودکار انجام داده و به این ترتیب به تمام کارها نظم و سرعت می‌بخشد. دانا تمام رویدادها و قرارها را به صورت هوشمند قبل از موعد یادآوری می‌کند. سامانه املاک دانا تمام اطلاعات ملک‌های تحت پوشش و مشتریان را به صورت یکجا دسته‌ بندی، ثبت و نگهداری می‌کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.