نگاهی به خرید پیجر و دوربین اتاق نوزاد

اگر طی 10 سال اخیر فرزند دار شده باشید و تجربه خرید سیسمونی را داشته باشید احتمالا در پروسه تهیه وسایل اسم پیجر و دوربین کودک به گوشتان خورده است البته پیجر سابقه طولانی تری برای حضور در میان وسایل نوزاد دارد اما هرکدام این دو وسیله نظارتی مراقبتی بچه ها ، طی چند سال اخیر همراه با رشد و پررنگ شدن حضور وسایل تکنولوژیک در میان زندگیهای ما پای خود را میان وسایل کودکان نیز باز کرده اند .

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

البته هنوز هم با اینکه انواع مختلفی دوربین و پیجر مخصوص بچه ها در بازار موجود است اما این دو وسیله جز کالاهای لاکچری لیست سیسمونی محسوب می شوند و شما در میان خانواده های خیلی کمی استفاده از آنها را مشاهده می کنید که طبیعتا از میان طبقه مرفه جامعه هستند چون سایر افراد وسایل خیلی متعدد مهمتری را برای نوزادشان باید بخرند و شاید اگر هم تمایل داشته باشند بودجه به این دست کالا نرسد . البته یک موضوع دیگر هم هست که کاملا” به خرید وسایلی چون پیجر کودک برمیگردد متراژ منازلی هست که این روزها ما در آن ساکنیم بخصوص در مناطق شهری .  شما وقتی خانه کوچکی داشته باشید احتمالا کوچولو همیشه خیلی نزدیک به شماست و دوربین اتاق نوزاد برای خانه هایی ست که متراژ بالایی دارند و ممکن است حتی در خانه فاصله کودک و مادر در زمانهایی زیاد باشد و نیاز به مراقبت را از راه دور ایجاد نماید .

البته نسل جدید دوربینهای مخصوص کودکان یک ویژگی متمایز دارند که در پیجر های جدید البته بکار نرفته و بیشتر مختص مراقبت تصویری هست و آن هم ارتباط اینترنتی آنهاست یعنی از حالت لوکال و خانگی به نظارتی بدون محدودیت مکانی تبدیل شده اند که یعنی شما می توانید در هر نقطه ای از جهان که باشید بصورت زنده فرزندتان را تماشا کنید مثل دوربین هایی که قبلتر برای مراقبت اماکن بکار می بردیم . یعنی زمان هایی که پدر سرکار هستند یا مادران شاغلی نیز که فرزندشان را به خانواده یا پرستار می سپارند می توانند با این نسل جدید دوربین اتاق نوزاد هر لحظه از راه دور کودک خود را تماشا کنند و بشوند و حتی با او مکالمه کنند . پس حالا این دسته بندی برای خرید سیسمونی ها جذابتر شده و افراد بیشتری ممکن است گرایش بدان پیدا کنند .

باید گفت البته که هنوز هم پیجر و دوربین هایی که از دو تکه یعنی بخش بالاسر کودک و دستگاه سمت والدین (برای شنیدن و دیدن) تشکیل شده است فروش و استقبال بیشتری دارند چراکه استفاده راحتتری دارند . چون نسل جدید اینترنتی بواسطه نیازمند بودن به اینترنت و بالا و پایین بودن سرعت آن در مناطق مختلف چالش برانگیز برای استفاده بوده و از سوی دیگر بواسطه نیازمند بودن به اپلیکیشن های اختصاصی سازندگان که اغلب خوب یعنی کاربرپسند طراحی نشده ، زیاد مورد رضایت آنچنانی هم از سوی خریداران نبوده است که میتوانید از نظرات منتشر شده در استورهای دانلود این اپ ها بدان پی برد پس شاید کمی دیگر باید برای بلوغ دوربین اتاق نوزاد که اینترنتی هستند صبر کنیم .

ما بالاتر گفتیم که این دو وسیله مدرن بازار سیسمونی که امروز درباره آنها صحبت می کنیم گران هستند و از دسترس بودجه ای خیلی از خانواده ها بدور هستند اما می خواهیم بگوئیم که اگر شما از والدین مدرن امروزی هستید و تمایل دارید محصولات نوزاد بروزی را خرید کنید آنچنان هم دور غیر ممکن برایتان نیست مثلا پیجر ها خوب مشخص هست که ارزانتر از دوربین ها هستند . ما شرکتهای خوبی در جهان داریم که این وسایل را با قیمت مناسبی ساخته اند که افراد بیشتری بتوانند از مزایای استفاده از آنها لذت ببرند . بعنوان نمونه برند VTech یکی از سازندگان پیجر خوش ساخت با قیمت اقتصادی هست که از 20 دلار هم محصول دارد که واقعا قیمت مناسبی هست . یا مثلا ما خیلی دوربین اتاق نوزاد خوب داریم که زیر 50 دلار هستند . پس اگر علاقه مند به تهیه اینها برای سیسمونی نوزاد خود دارید می توانید با کمی تحقیق در سایتهای جهانی مدلهای خوب و خوش قیمتی را برای خود پیدا کنید.

اگر بخواهیم مارکهای خوبی نیز برایتان نام ببریم خوب در خصوص پیجر سامر و وی تکی که بالاتر اشاره کردیم سازندگان خوبی هستند که دوربین هم می زنند و کلا” در این زمینه وسایل مراقبتی کودک باتجربه هستند . مثالی اگر بخواهیم بزنیم وی تک یک دوربین اتاق نوزاد خیلی خوب با قیمت 55 دلار دارد که کمی بالاتر برایتان تصویرش را آورده ایم . یعنی اگر بتوانید به قیمت صحیح خریدش را داشته باشید با این قیمت ارز در زمان این نوشته که کمتر از سی هزار تومان هست قیمت محصول برایتان حدود یک و نیم میلیون تومان خواهد شد که قیمت اصلا بالایی نیست در قیاس با دیگر وسایل سیسمونی همچون کالسکه .

برای دوربین اتاق نوزاد هم می توان به برندهای infant optic یا hellobaby اشاره کرد که کلی مدل با ویژگی های متنوع در رنج های قیمتی مختلف دارند و اکثر محصولاتشان بواسطه تجربه و تسلط خوبی که در این خصوص پیدا کرده اند مورد رضایت خریداران بوده است .

امیدواریم از این مطلب استفاده برده باشید و توانسته باشیم کمی شما را با ورود تکنولوژی به همه جنبه های زندگی ما من جمله بازار جذاب وسایل کودک آشنا کرده باشیم .

چنانچه شما هم اطلاعات مفیدی در این خصوص دارید خوشحال می شویم آنرا با ما به اشتراک بگذارید .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.