معتبرترین بروکر فارکس که حتما باید تجربه کنید

امروزه یکی از اصلی ترین مشکلاتی که پیش روی فعالان بازارهای مالی است انتخاب بروکر فارکس مناسب با کشور محل اقامت آنهاست. در این مقاله تصمیم داریم تا شما را با بهترین بروکر فارکس مناسب کاربران ایرانی آشنا کنیم تا دیگر نگران انتخاب یا کارکردن در بروکر های بدون اعتبار فارکس نباشید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

ما برای انتخاب یک بروکر فارکس دارای اعتبار فاکتورهای متعددی را مورد بررسی قرار داده ایم مانند اینکه آیا بروکر فارکس مورد نظر ما تا بحال تخلفی داشته است یا خیر یا اینکه آیا شکایتی در سطح بین الملل برای آن بروکر ثبت شده است یا نه .

ما حتی اسپرد و لوریج و شرایط واریز و برداشت و در کل هر آنچه شما برای انتخاب یک بروکر فارکس نیاز دارید را بررسی کرده ایم.

معیار های یک بروکر فارکس معتبر

معیار و ملاکهای مورد بررسی ما برای انتخاب یک بروکر فارکس دارای اعتبار بسیار پیچیده و دقیق است اما بصورت اجمالی به برخی از آنها اشاره میکنیم.

1: بررسی سابقه بروکر مورد نظر در سطوح بین المللی : ما در سایت های بین الملل و انگلیسی زبان مختلف جستجو میکنیم تا ببینیم آیا  بروکر مورد نظر ما در میان ساکنین دیگر کشورها آیا شکایتی در خصوص فعالیت یا خدمات این بروکر به دست می آید یا خیر.

2: بررسی اسپرد و لوریج در انواع حساب های ارائه شده در این بروکر تا ببینیم وضعیت لوریج ارائه شده و اسپرد ارائه شده در این حساب به چه شکل نرمال و قابل قبول هست یان ه.

3: بررسی رگوله ها و ریجستر ها : همچنین ما بررسی میکنیم که آیا بروکر مورد نظر ما رگوله و ریجستر های قابل قبولی در سطح بین المللی دارد یا خیر.

4: بررسی خدمات و پشتیبانی فارسی در بروکر مورد نظر : ما بررسی می کنیم که آیا بروکر مورد نظر ما از پشتیبانی فارسی زبان برخوردار است یا خیر. همچنین ما بررسی می کنیم که آیا بخش فارسی از کیفیت خوبی برخوردار است یا نه .

5 : بررسی شیوه های واریز و برداشت محلی : مثلا بررسی میکنیم که آیا این بروکر فارکس از نظر واریز و برداشت برای ساکنین کشور ایران شیوه ریالی را پشتیبانی میکند یا خیر یا مثلا برای ساکنان کشور ترکیه شیوه  مناسبی دارد یا خیر. 

علاوه بر موارد گفته شده ما موارد دیگری را هم بررسی می کنیم ولی این موارد مهمترین مسائلی هستند که باید مورد بررسی دقیق قرار بگیرند. البته ما نظرات کاربران ایرانی و حسن خدمات به مشتریان ایرانی را نیز یک ملاک میدانیم. همچنین بررسی اینکه آیا این بروکر فارکس در زمان تحریم های بین المللی آیا همچنان خدمات به مشتریان ایرانی را ادامه داده است یا اینکه با توجه به شرایط زمانی خدمات دهی به ایرانیان را متوقف کرده است و موارد بسیار دیگر.

بر اساس تحقیق های ما بروکر آمارکتس تمامی شرایط لازم را برای اینکه به عنوان بهترین بروکر فارکس مناسب ایرانیان انتخاب شود را داراست.

بروکر آمارکتس

بروکر آمارکتس بروکری است که در سال های اخیر توانسته است بین مشتریان ایرانی محبوب شود و برای بسیاری از معامله گران قدیمی جای بروکرهایی که از بازار ایران خارج شده اند را پر کند.ارائه گسترده نمادهای معاملاتی از جمله فارکس ، کالا ، سهام ، شاخص ها ، فلزات ، اوراق قرضه ، ارزهای دیجیتال ارائه حساب های معاملاتی با حداقل واریز 100 دلاری و اسپرد های رقابتی در پلتفرم های محبوب متاتریدر 4 و 5 و پلتفرم تحت وب ، روش های واریز و برداشت ریالی و غیر ریالی سریع و کارآمد و ارائه خدماتی اتوچارت لیست ، حساب کپی تریدینگ ، بونوس های قابل ترید ،اجرای سریع دستورات معاملاتی در 30 میلی ثانیه بدون ریکوت و تغییر قیمت از دلایلی است که بیش از 500 هزار مشتری از سراسر دنیا جذب این بروکر شده اند.

بروکر آمارکتس با نام تجاری AMarkets که در ایران با نام هایی همچون ای مارکتس ، امارکتس و ای مارکت معروف است در سال 2007 در سنت وینسنت تاسیس شده است.

این بروکر دارای دفاتری در کشورهایی همچون انگلستان ، روسیه ، قبرس ، اوکراین ،ارمنستان ، ترکیه ، تایلند ، آفریقای جنوبی و چند کشور دیگر است.

بروکر آمارکتس توسط نهاد نظارتی FSA سنت وینسنت به شماره 22567 IBC 2015 رگوله شده است و عضو The Financial Commission می‌باشد که سرمایه مشتریان را تا سقف 20000 یورو بیمه می کند.

کیفیت اجرایی بروکر آمارکتس توسط توسط Verify My Trade(VMT) تایید شده است و صحت اجرای تمامی  معاملات به صورت ماهیانه توسط VMT بررسی می شوند و مشتریان در هر زمان که بخواهند میتوانند توسط این نهاد به حسابرسی معاملات خود دسترسی داشته باشند.

 

بروکر آمارکتس با توجه اختلاف سلیقه و استراتژی های متنوع مشتریان خود سه نوع حساب متفاوت ارائه می دهد.

  • FIXED:حساب با اسپرد ثابت
  • STANDARD:حساب با اسپرد شناور
  • ECN:حساب با کمیسیون

حداقل واریز در دو نوع حساب فیکس و استاندارد 100$ است و لوریج تا 1:1000 ارائه می شود و حداقل واریز در حساب ECN معادل 200$ است و لوریج 1:200 دارد.

حساب کپی تریدینگ RAAM بروکر آمارکتس یک سرویس سرمایه گذاری است که با دنبال کردن و کپی استراتژی معامله گران حرفه ای کسب درآمد کنید و از طرفی دیگر اگر استراتژی موفقی دارید میتوانید با به اشتراک گذاری استراتژی خود با دیگر معامله گران علاوه بر سود حساب خود درآمد بیشتری داشته باشید.

حساب کپی تریدینگ RAAM نیاز به هیچ تجربه و دانش خاصی ندارد و افتتاح حساب و سرمایه گذاری د آن بسیار راحت است از معامله گران مبتدی تا معامله گران حرفه ای میتوانید از حساب RAAM استفاده کنند.

حساب کپی تریدینگ RAAM آمارکتس دارای مزایای زیر است:

  • رابط کاربری قابل اعتماد و کاربر پسند
  • دقت مطلق در کپی برداری
  • محافظت از سرمایه در برابر افت غیرمنتظره سودآوری
  • طرح های پاداش منصفانه و شفاف

بروکر AMarkets یک بروکر جهانی با بیش 500 هزار مشتری از سراسر جهان است پس بدیهی است که از روش های واریز و برداشت متنوعی پشتیبانی کند تا هر مشتری از هر نقطه از جهان بتواند به راحتی نقل و انتقالات خود را انجام دهد.در بروکر آمارکتس میتوانید از سیستم های پرداخت متنوعی استفاده کنید.

مشتریان ایرانی به دلیل قرار داشتن در شرایط تحریم های جهانی امکان دسترسی به همه روش های واریز و برداشت را ندارند اما باز هم روش های متنوعی را می توانند استفاده کنند.

  • شارژ و برداشت از طریق رمز ارزهایی مانند تتر ، بیت کوین ، لایت کوین و اتریوم 
  • سیستم های پرداخت الکترونیکی مانند پرفکت مانی و وب مانی
  • و از همه مهمتر و راحت تر امکان شارژ و برداشت ریالی وی شارژ

تمامی هزینه ها و کارمزدهای شارژ و برداشت از طرف بروکر پرداخت خواهد شد و در اکثر روش ها بیشترین زمان شارژ و یا برداشت از حساب کمتر از 24 است اما در روش شارژ و برداشت ریالی میتوانید در کمترین زمان ممکن بین چند دقیقه تا 1 ساعت حساب خود را شارژ کنید یا از آن برداشت کنید و لازم نیست هیچ کارمزد یا کمیسیونی پرداخت کنید. 

اگر تمایل به فعالیت در بروکر آمارکتس دارید و یا دوست دارید تا در مورد آمارکتس اطلاعات بیشتری کسب کنید روی عبارت آمارکتس کلیک کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.