اپلیکیشن جاباما بهترین اپ اجاره ویلا و رزرو هتل

سایت تخصصی جاباما معتبرترین برند اجاره آنلاین انواع اقامتگاه در ایران است. جاباما در سال‌های اخیر تمام اقامتگاه‌های مناطق مختلف ایران را شناسایی کرده، آنها را به تفکیک قیمت، نوع اقامتگاه، سرویس‌های خدماتی و … در سایت و اپلیکیشن جاباما دسته بندی کرده است. کاربران جاباما در اولین رزرو اقامتگاه در اپلیکیشن از تخفیف پنجاه هزار تومانی استفاده می‌کنند.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

اپلیکیشن جاباما بهترین اپ اجاره ویلا و رزرو هتل

افرادی که به نحوی با سفر کردن در ارتباط هستند، نام جاباما را به عنوان مرجع رزرو و اجاره آنلاین ا اقامتگاه‌ در نقاط مختلف ایران می‌شناسند. در فهرست اقامتگاه‌های جاباما از هتل و ویلای لوکس گرفته تا هاستل ارزان ولی تمیز را همراه با تصاویر می‌بینید. برای تسریع روند اجاره آنلاین اقامتگاه، می‌توانید از فیلترهای مختلف سایت و اپلیکیشن جاباما کمک بگیرید. به عنوان مثال اگر بودجه بین 200 هزار تا 300 هزار تومان را برای یک شب اقامت مد نظر دارید، می‌توانید روی فیلتر قیمت برای هر شب کلیک کرده و بازه قیمتی را خودتان تعیین کنید. با این شیوه، گزینه‌هایی که اختلاف زیادی با بودجه شما دارند از فهرست اقامتگاه‌های مقصدتان حذف می‌شوند.

فیلتر پر کاربرد دیگری که کاربران جاباما از آن استقبال می‌کنند، نوع محل اقامت است. ویلا، هتل، مسافرخانه، سوئیت، کلبه چوبی، آپارتمان مبله و … انواع محل اقامت هستند که شما می‌توانید خودتان انواع آن را در این فیلتر انتخاب کنید. به این ترتیب اگر قصد اقامت در ویلا را دارید، فقط گزینه ویلا را تیک بزنید تا انواع دیگر اقامتگاه از فهرست اختصاصی شما حذف شوند.

 اجاره ویلا و هتل در جاباما

ویلا و هتل دو نوع از محبوب‌ترین اقامتگاه‌ها هستند. سفرهای شما اغلب به اقامت در ویلاهای ساحلی یا جنگلی ختم می‌شود. ممکن است همین حالا بوی کباب روی باربیکیو مشامتان را پر کرده باشد. تصور ویلا آن هم در شمال کشور، خاطرات شیرین جمع‌های دوستی یا خانوادگی را در ذهن آدم زنده می‌کند. با توجه به نوع سفری که پیش رو دارید، می‌توانید ویلای مناسب را در جاباما پیدا کنید و بعد از دیدن تصاویر و خواندن جزییات، هر موردی که انتخاب شماست را به صورت آنلاین اجاره کنید. رزرو و اجاره‌ای که در جاباما انجام می‌شود، به هیچ عنوان کنسل نخواهد شد. این قطعیت در مورد محل اقامت، برنامه ریزی سفر را برای شما و همسفرانتان آسان می‌کند. 

روند اجاره ویلا در اپلیکیشن جاباما سرعت بیشتری دارد. جاباما به همین دلیل از کاربران خود می‌خواهد که کار با اپلیکیشن جاباما را تجربه کنند تا در وقت و انرژی خود جهت پیدا کردن ویلا صرفه جویی کنند. وقتی خیال مسافران بابت جای خواب و محل استقرارشان راحت است، می‌توانند به لذت‌های خود در مسافرت بپردازند و قدر هر لحظه‌اش را بدانند.

خوشبختانه جاباما موفق شده اغلب اقامتگاه‌های مناطق مختلف ایران را شناسایی کند. به هر گوشه از ایران که قصد سفر دارید، کافی است نام مقصدتان را در اپلیکیشن جاباما وارد کنید. به عنوان مثال اگر برای تعطیلات آخر هفته برنامه سفری یک روزه به کردان را دارید، کلمه ” کردان ” یا “ویلا کردان” را در کادر مربوط به نام مقصد در اپ جاباما بنویسید. حالا فهرست ویلاهای کردان را مشاهده می‌کنید. اگر نوع خاصی از ویلا مثلا ویلای استخردار را مد نظر دارید، در جاباما جستجو کنید تا فهرست تمام ویلاهای استخر دار کردان را ببینید. روی هر مورد که کلیک کنید تصاویر و شرح جزییات و امکانات ویلا را مشاهده می‌کنید. گزینه مورد نظرتان را در فهرست علاقه‌مندی‌های خود در اپ جاباما قرار دهید و آنها را همسفرانتان به اشتراک بگذارید تا همراه با هم بهترین ویلا را در جاباما اجاره کنید.

اجاره هتل در جاباما نیز مانند اجاره ویلا مسیر ساده و سریعی دارد. در کادر جستجو نام مقصد را در کنار نام هتل بنویسید تا فهرست هتل‌های مختلف برای شما باز شود. حالا به امتیاز هتل‌ها که کاربران جاباما به هتل داده‌اند دقت کنید. هتل‌های با امتیاز بالا اغلب محبوب ترین هتل‌های مقصد شما هستند. با این حال گاهی هتلی مزیتی دارد که برای شما از امتیاز آن اهمیت بیشتری دارد. انتخاب محل اقامت برای افراد با سلیقه‌ها و اولویت بندی‌های گوناگون به عوامل متفاوتی بستگی دارد. به عنوان مثال بعضی گردشگرهای کیش برایشان اهمیت زیادی دارد که نزدیک به دریا اقامت داشته باشند. برای بعضی مسافران کیفیت غذای رستوران اهمیت بیشتری نسبت به فاصله‌اش تا دریا دارد. پس با توجه به اولویت‌های خود در سفر، بهترین گزینه خودتان را در اپلیکیشن جاباما رزرو کنید.

گردشگرهایی که در این دو سال به دلیل شیوع اپیدمی از سفر دور مانده بودند، با جاباما به میدان زندگی برگشتند. چرا که جاباما به منظور آرامش خاطر مسافران، سرویسی به نام جاباما پلاس را در اختیار کاربران قرار داده است. اقامتگاه‌های که با این سرویس رزرو می‌شوند پیش از ورود مهمانانش تحت نظارت نماینده جاباما کاملا ضد عفونی می‌شوند. تیم پشتیبانی جاباما نیز شبانه روزی در دسترس کاربران است تا هیچ نگرانی و خدشه‌ای به آرامش سفرشان وارد نشود.

هر نقطه‌ای از ایران را که به عنوان مقصد سفر در نظر دارید، مطمئن باشید در جاباما گزینه‌های متنوعی را برای اقامت پیش رو خواهید داشت. کافی است با تمام وجود بخواهید سفر کنید، جاباما همه چیز را پیش از رسیدن شما مرتب می‌کند. نیرو و انگیزه سفر از شما، جاباما!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.