بهترین دوره آموزش سئو را از کجا پیدا کنم؟

همه ما پس از خرید محصول یا خدمات بارها طعم تلخ شکست را چشیده ایم. اینکه محصول کیفیت مناسبی نداشت، خدماتی که دریافت کردیم ارزش آن چیزی را که برای آن پرداخت کردیم نداشت و ده ها موضوع دیگر که باعث شد همه ما در خرید مجدد دقت بیشتری داشته باشیم.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

این که شما در حال مطالعه این مقاله هستید به این معنی است که دوست دارید یک دوره جامع سئو را بگذرانید، اما اینکه ما چنین محتوایی را آماده کردیم به این معنی است که قصد داریم بهترین دوره آموزشی سئو را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

توجه داشته باشید که بیش از ده ها دوره حرفه ای آموزش سئو وب سایت وجود دارد. با این حال، در این مقاله قصد داریم شما را به دوره‌ای آشنا کنیم که تمام مراحل را به صورت آموزش عملی سئو پیش می‌برد و بعد از اتمام آن شما قادر خواهید بود به صورت یک متخصص حرفه‌ای در حوزه دیجیتال و بهینه سازی سایت فعالیت کنید همانطور که 95 درصد شرکت کنندگان دوره آموزش پروژه محور سئو شرکت سئولب اکنون در مجموعه های بزرگی در حال فعالیت هستند.

همچنین یکی از معیارهای اصلی انتخاب بهترین دوره سئو، کامل و جامع بودن محتوای آن است. یعنی سعی کردیم در این مقاله شما را با یک دوره کامل، حرفه ای و ارازن قیمت با تضمین استخدامی آشنا کنیم تا بی نیاز از هر آموزش دیگری باشید.

چرا باید سئو یاد بگیریم؟

انجام فرایند بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو برای مدیران وب سایت ها و شرکت ها بدون شک مهم ترین و موثرترین عامل برای پیشرفت است و یادگیری کامل آن نیاز به تلاش ویژه ای دارد، شاید به همین دلیل است که سئو سومین شغل پردرآمد دیجیتال مارکتینگ در جهان است.

سئو فقط به معنای بهینه سازی وب سایت برای گوگل نیست بلکه همه موتورهای جستجو را شامل می‌شود، اما در ایران از گوگل بسیار بیشتر از سایر موتورهای جستجو استفاده می شود، بنابراین تمام تمرکز ما باید روی نکات سئو برای گوگل باشد.

یا در تعریف دیگری باید عرض کنیم که معنای واقعی سئو این است که شما سایت را باید برای کاربران بهینه کنید و اولویت اصلی شما کاربر باشد چرا که خود گوگل بر روی همین مورد تمرکز دارد و در پی آن نیز رتبه های خوبی را در نتایج خواهید داشت.

دوره آموزش SEO موسسه سئو لب

سئولب یک آزمایشگاه تخصصی سئو است که صفر تا صد نیازهای یادگیری سئوی شما را پوشش می‌دهد و به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید به رتبه های بالاتر در گوگل برسید. این آژانس با سال ها تجربه درخشان علاوه بر تضمین پیشرفت سایت ها افراد تازه کار را نیز مورد حمایت قرار می‌دهد به طوری که اکثر کسانی که به صورت رایگان و با بورسیه وارد سئولب شدن و بعد از اتمام دوره شون به صورت عملی روی پروژه های سئو کار کردن و درآمد خوبی هم پیدا کردن. همچنین تیم سئو لب به شهرهای مختلف رفته‌اند مانند: یزد و شیراز و در ادامه به شهرهای دیگر هم خواهند رفت تا این تخصص رو به بقیه نیز یاد دهند.

رویدادهای سئو در این شرکت به صورت ماهانه و فصلی با حضور کارشناسان این حوزه برگزار می‌شود. این رویدادها با هدف انتقال تجربه از افراد ماهر و با هدف انتشار دانش ایجاد می‌شود که یکی از مهم‌ترین وظایفی است که سئو لب همواره سعی در حفظ و نگهداری نحوه انتقال این دانش داشته است.

اگر می‌خواهید در مورد این رشته فوق العاده بیشتر بدانید، شرکت در دوره های آموزش سئو توسط این شرکت می‌تواند محیط خوبی را برای جمع آوری اطلاعات در این زمینه فراهم می‌کند. در ادامه با ما همراه باشید تا برخی از دوره های مهم آموزش سئو را شرح دهیم.

آموزش مقدماتی سئو (سئو بیس)

این دوره برای افرادی در نظر گرفته شده است که در درجه اول به سئو علاقه مند هستند، این افراد می‌توانند افرادی باشند که می‌خواهند به صورت حرفه ای به انجام فرایند سئو بپردازند یا افرادی که دوست دارند به عنوان یک مدیر یا به عنوان صاحب کسب و کار دارای دید سئو خوبی باشند. و در ادامه با جلسه های مشاور سئو بتوانند رتبه های خود را بهبود بخشند.

مزایای شرکت در دوره سئو بیس سئولب

در این دوره، مدرس بر آموزش بهینه سازی موتور جستجو (SEO) برای مدیران بازاریابی دیجیتال تمرکز می‌کند. یک مدیر بازاریابی دیجیتال لازم نیست به جزئیات کامل سئو مسلط باشد، بلکه باید فرآیند را به طور کامل بداند و بتواند به طور مداوم عملکرد تیم سئو، کیفیت و تأثیر فعالیت آن‌ها را از طریق معیارهای کلیدی عملکرد ارزیابی کند.

آموزش پیشرفته سئو (سئو پرو)

برای موفقیت در ارتقای وب سایت باید با تکنیک ها و استانداردهای مرتبط با این حوزه آشنا باشیم. در حال حاضر شرکت های زیادی هستند که به آموزش و انجام سئو می‌پردازند و به شما کمک می‌کنند تا جایگاه سایت خود را در نتایج جستجو ارتقا دهید. اما آیا برون سپاری سئو کار درستی است؟

در مواقعی که شما از سابقه شرکت مورد نظر آگاه هستید و می‌دانید که رتبه های خوبی در انواع حوزه ها را دارند پس برون سپاری سئو سایت می‌تواند برای شما سود هایی داشته باشد.

ولی در غیر این صورت علاوه بر هدر رفت زمان و هزینه هایی که کرده‌اید شما ضرر های دیگری از جمله وخیم شدن وضعیت سایت را نیز متحمل خواهید شد، پس چرا نباید در دوره آموزش پیشرفته SEO سایت سئولب شرکت نکنید تا خودتان بتوانید با تکنیک های اصولی و راهکار های مهم برای بهینه سازی سایت آشناییت کامل داشته باشید.

نتیجه گیری و سخن آخر

مزیت اصلی سئو نسبت به دیگر روش های بازاریابی در کم هزینه و ماندگاری بلند مدت آن نسبت به تمامی روش های دیگر مشتری یابی و برند سازی است. در دوره مقدماتی آموزش سئو وب سایت (SEO Base) با مفاهیم و اصول اولیه بهینه سازی وب سایت آشنا می‌شوید. اگر دانش شما بیشتر است و نیاز به پیدا کردن تکنیک های ناگفته در تمامی دوره ها را دارید بهتر است تا یک متخصص سئو حرفه‌ای شوید به سراغ ثبت نام در دوره آموزش سئو پیشرفته(SEO PRO) بروید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.