وضعیت کسب و کار در اینستاگرام چگونه است؟

با گسترش و پیشرفت فناوری ارتباطات، اینترنت و همچنین رشد روزافزون شبکه‌های اجتماعی سبب شد که بسیاری از افراد برای انجام فعالیت‌های خود پا به این عرصه بگذارند که این خود سبب پیدایش و گسترش انواع کسب و کارهای اینترنتی که می‌توان به:

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

و بسیاری از موارد دیگر که حال می‌خواهیم در این مقاله در مورد کسب درآمد از اینستاگرام باهم آشنا شویم.

اینستاگرام امروزه به عنوان یک شبکه اجتماعی قدرتمند در عرصه کسب و کار اینترنتی، فضای گسترده‌ای را برای تمام افراد با هر شرایط و ویژگی فراهم کرده است.

بیشترین درآمد در اینستاگرام متعلق به کیست؟

به طور کلی افراد بسیار زیادی هستند که در اینستاگرام به کسب و کار پرسودی می‌پردازند که در این میان به نقل از سایت گاسی وب بسیاری از افراد مشهور دنیا با تولید ویدیوهای اختصاصی در زمینه‌هایی که تخصص و مهارت‌های بالایی دارند و انتشار آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام، توانسته‌اند به درآمدهای هنگفتی از این شبکه‌های اجتماعی دست یابند.

در این میان یکی از افرادی که توانسته علاوه بر پول درآوردن از اینستاگرام به عنوان یکی از شاخص‌ترین و مشهورترین افراد اینستاگرام به درآمدهای میلیاردی دست یابد، بازیکن مطرح فوتبال کریستین رونالدو است.

همچنین به نقل از سایت گاسی وب میانگین درآمد افراد ایرانی که بالاترین درآمد را دارند از ۱ تا ۳ میلیارد تومان است که بیشترین درآمد متعلق به حسن ریوندی است.

کسب درآمد از اینستاگرام بدون سرمایه امکان پذیر است؟

در اولین برخورد بسیاری از افرادی که کسب و کار سنتی دارند و یا کسب و کارهای کوچک اینترنتی دارند، بر این باور هستند که نمی‌توان بدون داشتن سرمایه اولیه شروع به فعالیت و کسب درآمدهای پرسودی در این عرصه داشت؛ اما باید بدانید که از جمله ویژگی‌های کسب و کار اینترنتی با موبایل که اینستاگرام به عنوان جزئی از این شبکه اجتماعی اینترنتی محسوب می‌شود آن است که:

  1. عدم محدودیت زمانی
  2. عدم محدودیت مکانی
  3. سرمایه اولیه کم و یا عدم سرمایه اولیه است.

شاید برایتان سؤال مطرح شود که چگونه بدون سرمایه اولیه می‌توان در اینستاگرام کسب درآمد کرد؟ برای مثال افرادی هستند در اینستاگرام که تنها با راه اندازی پیج و با ارائه ویدیوهای آموزشی از توانایی و مهارت‌های شخصی که دارند و یا حتی بسیاری از بلاگرها که در پیج خود با گذاشتن ویدیوهای از روزمرگی‌های خود و با افزایش فالوور توانسته‌اند سفارش تبلیغات از برندهای معتبر را دریافت کنند. با تبلیغ آن‌ها در پیج خود توانسته‌اند درآمدهای مناسبی داشته باشند که حسن ریوندی یکی از افرادی است که با گذاشتن ویدیوهای طنز در پیج خود و دریافت تبلیغات از سایر برندها توانسته است به عنوان یکی از افراد مشهور اینستاگرام کسب درآمدهای میلیاردی ماهیانه داشته باشد.

4 کار اینترنتی در منزل با حقوق روزانه در اینستاگرام

همان طور که می‌دانید، یکی از ویژگی‌های کسب و کار اینترنتی آن است که فرد می‌تواند با انجام کار در منزل و در کنار خانواده خود از این شبکه‌های اجتماعی کسب درآمدهای مطلوبی داشته باشد.

در این میان افرادی هم یافت می‌شوند که به دنبال کسب درآمدهای روزانه از این شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام می‌باشند. حال می‌خواهیم شما با انواع از کسب و کارهای اینستاگرامی که فرد می‌تواند از آن‌ها درآمدهای روزانه‌ای داشته باشد آشنا سازیم که عبارت‌اند از:

  • راه اندازی فروشگاه در اینستاگرام
  • همکاری در فروش
  • درآمدزایی از طریق آموزش
  • کسب درآمد از تبلیغات

و بسیاری از موارد دیگر که ادامه مقاله به توضیح جامع در هر کدام می‌پردازیم.

راه اندازی فروشگاه در اینستاگرام

یکی از جمله روش‌های کسب درآمد روزانه از اینستاگرام با راه اندازی فروشگاه اینترنتی است. امروزه اینستاگرام این امکان را برای کاربران اینستاگرامی خود ایجاد کرده که تا در اکانت بیزینسی خود، مجموعه‌ای از کاتالوگ‌ها را برای محصولات مختلف ایجاد کنند. به این ترتیب افراد با می‌توانند در پست‌ها و استوری ها، محصولات خود را تبلیغ و به فروش برسانند.

جالب است که راه اندازی فروشگاه اینترنتی کار بسیار ساده‌ای است و کافی است در درجه اول وقت بگذارید و مراحل راه اندازی آن را انجام دهید.

همکاری در فروش

سیستم همکاری فروش به این صورت است که فرد برای کسب درآمد از اینترنت با بازاریابی محصولات و خدمات مختلف و تولید محتوای مناسب، اقدام به فعالیت در این عرصه می‌کند، اما این روش در اینستاگرام به این صورت است که مثلاً فردی با راه اندازی پیج شخصی برای خود و با گذاشتن روزمرگی‌ها و آموزش مهارت‌های که دارد مثل آشپزی و خیاطی به صورت رایگان در پیج خود، سبب جذب بیشتر فالوور می‌شود. همین عامل باعث می‌شود که بسیاری از برند‌ها برای تبلیغ محصولات خود از آن‌ها دعوت به همکاری کنند و در مقابل پورسانتی هم بابت فروش محصولات آن‌ها دریافت کنند. همین امر به معنی مشارکت افراد در سیستم همکاری در فروش و کسب درآمدهای بالا است.

درآمدزایی از طریق آموزش

امروزه افراد زیادی را در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام مشاهده می‌کنید که در پیج خود، بدون آنکه سرمایه‌ی اولیه‌ای را برای کسب درآمد از اینستاگرام وارد کنند، توانسته‌اند تنها با استفاده از مهارت‌های که دارند از اینستاگرام درآمد کسب کنند.

درآمدزایی از اینستاگرام به این صورت است که فرد تنها با اشتراک گذاشتن قسمتی از مهارت‌های خود در پیج شخصی باعث جذب کاربران خواهان آن مهارت می‌شوند. برای مثال فردی در خیاطی مهارت دارد و با گذاشتن قسمت‌هایی از دوخت لباس باعث می‌شود که بسیاری از کاربران علاقه‌مند به خیاطی برای آموزش و دیدن بقیه فیلم با پرداخت مبلغی به صاحب پیج آموزش‌های لازم را دریافت کنند.

کسب درآمد از تبلیغات

یکی از جمله روش‌های کسب درآمد از اینستاگرام مارکتینگ، تبلیغات است که افراد بدون سرمایه گذاری اولیه می‌توانند تنها از طریق گذاشتن محصولات سایر برندهها و شرکت‌ها در استوری و پست صفحات شخصی خود، سبب جذب مشتری شوند و تبلیغ آن محصول کنند. امروزه افراد بسیار معروف اینستاگرام و بلاگرها توانسته‌اند از این روش درآمدهای بالایی کسب کنند؛ اما باید بدانید که تنها قانون این روش کسب درآمد از اینستاگرام بر روی مدت زمان گذاشتن پست و یا میزان بازدید پست و یا استوری محاسبه می‌شود و در مقابل هم باید بدانید که برای کسب درآمدهای میلیاردی از تبلیغات از اینستاگرام لازم است با مهارت‌های افزایش رشد یک پیج اینستاگرامی و بازاریابی آشنایی کامل داشته باشید.

جمع بندی

همان طور که در این مقاله خواندید ما سعی کردیم شما را انواع کسب و کارهای اینترنتی موجود در اینستاگرام و روش‌های دست یابی به آن‌ها آشنا سازیم؛ اما باید بدانید که تنها نکته مشترک در کسب و کارهای اینترنتی به خصوص در اینستاگرام آن است که فرد کافی است با توجه به آگاهی از مهارت‌ها و توانایی‌های خود در هر کدام از کسب و کارهای که می‌تواند فعالیت داشته باشد تا بتواند به کسب درآمدهای بالایی برسد. در این شبکه اجتماعی به علت تنوع بیشمار کسب و کارها، محدوده انتخاب برای افراد باز می گذارد.

امیدواریم که این مقاله شما را در انتخاب بهترین روش کسب درآمد از اینستاگرام یاری کرده باشد.

منبع: گاسی وب

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.