شغل عجیب و پردرآمد این روز های دنیای تکنولوژی توسط آیتوک منتشر شد + معرفی مشاغل خانگی و دور کاری

شاید امروزه داشتن یک صفحه در شبکه های مجازی برای کسب و کار خود مهمترین اصل برای رشد دادن به آن باشد . اما باید اصول و راهکار های این امر مهم را بدانیم و طبق آن بهترین عملکرد را پیاده سازی کنیم . اگر یادتان باشد اهمیت پیدا کردن شبکه های اجتماعی برای کسب و کار ها از تلگرام شروع شد و هر شخضی که کسب و کاری داشت حتما یک کانال یا گروه در تلگرام برای کسب و کر خود راه اندازی میکرد ، و در آن نمونه محصولات و خدمات ، لیست قیمت ها ، اخبار و اطلعیه های مهم و هر مطلب و محتوایی که برای مخاطبین خود جذاب بود را بارگذاری می کرد ، این کار علاوه بر اینکه به شما کمک میکرد تا کسب و کار خود را ب صورت غیر حضوری و مجازی نیز داشه باشید ، باعث همراهی و همدلی با مخاطبین خود می شد . مثلا اگر اتفاقی در کشور رخ می داد شما با انتشار یک عکس یا یک متن به آن اتفاق واکنش نشان می دادید . همان روز های شیرین تلگرام را اگر به خاطر داشته باشید ، همه افراد فرصت کافی برای مدیریت کانال یا گروه تلگرامی خود نداشتند !! و بعضا شاید با تاخیر محصلات را در کانال به انتشار می رساندد و یا حتی با تاخیر های زیاد جواب مشتریانی که پیام ارسال کرده بودند را می دادند ! اما در صحبت با کارشناس گروه تبلیغات آیتوک در اصفهان شغل جدید این روز های تکنولوژی که اتفاقا کم درآمد هم نیست را جویا شدیم.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

شما خود را جای مشتری بگذارید که می خواهد از شما خرید کند ، محصول خود شما رو هم می خواهد خرید کند ! یعنی این که از کیفیت محصول و قیمت مطلع است و قصد خرید دارد ، به شما پیام می دهد و شما با تاخیر چند ساعته و بعضا چند روزه جواب می دهید ! خب ؟ شما اگر جای مشتری باشید یا از این کار ناراحت می شوید و یا اینکه دیگر قصد خرید آن محصول را ندارید …

یکی از مهمترین اصل های کار در حوزه دیجیتال مارکتینگ و کسب و کار های مجازی علاوه بر تولید محتوای حرفه ای احترام به مشتری و آنلاین بودن است !

یعنی محصولات شما همیشه آنلاین باشد ، قیمت محصولات همیشه آنلاین و در دسترس مشتری باشد ، جواب مشتری را در اسرع وقت بدهید و …. باید بداینم که در دنیای پر سرعت اینترنت مشتریان وقت کافی ندارند و همیشه خواهان با سرعت ترین خدمات هستند و به همین خاطر است که به گفته کارشناس آیتوک بحث های مدیریت اینستاگرام در شهر اصفهان بسیار با اهمیت بیشتر نسبت به گذشته دنبال می شود!

فرض کنید شما همان مشتری خودتان هستید که در بالا گفتیم ، و به شما دیر جواب داده شد ، قطعا شما بعد از این که تاخیر در پاسخ گویی ببینید اگر هنوز قصد خرید داشته باشید شاید به فروشنده دیگری رجوع کنید که چه بسا شاید کیفیت محصول آن از شما خیلی پایین تر باشد !!

همه این موارد را گفتیم تا به اهمیت داشتن یک ادمین برای فروشگاه مجازی خود بپردازیم ، داشتن ادمین علاوه بر اینکه به کار شما سرعت زیادی می بخشد ، اگر در کار خود حرفه ای نیز باشد باعث بیشتر شدن کیفیت مطالب انتشاری شما می شود ، که کیفیت مطالب و محتوا نیز برای خیلی از مشتریان حائز اهمیت بسیاری است .

بعد زا آن سال ها اکثریت کسب و کار ها به اینستاگرام کوچ کردند ، اینستاگرام در امروزه تقریبا تمام قابلیت ها تلگرام را دارا هست با این تفاوت که تمرکز این برنامه بیشتر بر روی ارائه عکس و ویدیو است .

شما برای رشد در اینستاگرام نیاز به فعالیت روزانه و حرفه ای در آن دارید ، فعالیتی که دیگر مثل تلگرام به انتشار یک متن و یا یک عکس مختصر و مفید کفایت نمی کند ، شما باید در اینستاگرام اصول فعالیت هوشمند را بدانید ، برنامه ریزی جهت تولید محتوا داشته باشید ، هدفمند فعالیت کنید ، تبلیغات اصولی انجام دهید و…

بیاید با خودمان رو راست باشیم ! اگر شما می خواهید هم در کارتان موفق باشید همفروشگاه مجازی خوب و موفقی داشته باشید واقعا این کار را نمی توانید خدتان یک نفره اداره کنید !! اگر هم یک نفره قصد اداره آن را داشته باشید با مشکلتی که قبلا ب آنها پرداختیم روبرو خواهید شد ، در ضمن همه این ها با در نظر گرفتن تسلط کامل شما بر روی حوزه دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا مثل نرم افزار های کاربردی تدوین ویدیو و گرافیک گفته شده است .

برای انکه شما بتوانبد بازدهی خوبی از فروشگاه مجازی خود داشته باشید کافی است که یک ادمین خوب و با تجربه و حرفه ای در کنار خود داشته باشید  ، اما با توجه به پر مشغله بودن صاحبان کسب و کار فراگیری آموزش های اینستاگرام برای آن ها مشکل است. به همین دلیل شغل جدیدی تحت عنوان ادمین اینستاگرام بوجود آمده که میتواند با داشتن اطلاعات کافی از نحوه فعالیت در اینستاگرام و مدیریت همزمان چند پیج به در آمد خوبی برسد. البته مشاغل دیگری نیز مانند ترجمه، فرینلنسری، برنامه نویسی و…از جمله مشاغل پر درآمد و خانگی هستند که قابلیت انجام از راه دور را دارند نیز هستند. برای فراگیری این شماغل میتوانید در قالب یک دوره کارآموزی در شرکت های تبلیغاتی خبره مانند ایران نوین، کلاکت، الکت استدیو و گروه تبلیغاتی آیتوک این فعالیت ها را فرا بگیرید و یا با تهیه دوره های آموزشی مربوطه مهارت های لازم را بدست آورید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.