مرکز استیل بزرگترین فروشگاه محصولات استیل ( ورق ، پروفیل ، لوله ، ضایعات ) در ایران

محصولات استیل همانگونه که از نام آن ها مشخص است از جنس استیل می باشد . استیل نوعی از آلیاژ است که از ترکیب چند ماده با آهن به ایجاد می گردد. برای ساخت آلیاژ استیل عناصر و مواد مختلفی همچون کربن(تا حداکثر2 درصد)، نیکل و کروم در طی فرآیندی شیمیایی به آهن اضافه می شود. اگر میزان کروم در آلیاژ استیل از 5/10درصد بالاتر باشد به آن استنلس استیل یا استیل ضد زنگ گویند.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

این مقدار کروم باعث تشکیل لایه نازکی روی فولاد در هنگام خوردگی می شود که از خوردگی های بعدی جلوگیری شده و عملا موجب ترمیم خوردگی خواهد شد. از جمله عوامل مهم تاثیر گذار بر قیمت محصولات استیل می توان نرخ ارز و دلار، میزان عرضه و تقاضا ،نوسانات قیمت نفت و … را نام برد. مجموعه مرکز استیل از معتبرترین تامین کننده های انواع محصولات استیل می باشد. شما می توانید جهت دریافت قیمت انواع محصولات استیل و همچنین خرید و فروش انواع محصولات استیل با کارشناسان این مجموعه از طریق شماره تلفن 55533326-021 درارتباط باشید و یا به وب سایت مرکز استیل به آدرس https://markazsteel.com مراجعه نمایید.

ورق استیل

ورق صفحه ای با سطح صاف و مسطح است که از جنس ها و آلیاژ های مختلف فولاد تولید می گردد.  به عنوان مثال ورق استیل آلیاژی بر پایه آهن می باشد. که کم تر از 2 درصد آن از کربن تشکیل شده است. ورق های استیل طبق آلیاژیشان  دارای دو گروه 300 و 400 هستند. سری 300  دارای خاصیت ضد زنگ است و انواع آن 304، 305، 316 ،321، 347 می باشد. سری 400 نیز به طور عمده در زندگی روزمره و وسایل کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.  نرخ ارز و دلار، میزان عرضه و تقاضا از عوامل موثر بر قیمت ورق استیل می باشند. همچنین از آنجایی که ورق استیل در ضخامت های مختلفی از 0.3 تا 50 میلی‌متر تولید می شوند همین امر از دیگر عواملی است که بر تعیین قیمت فروش ورق رول استیل نقشی اساسی دارند .

پروفیل استیل ( قوطی استیل )

پروفیل استیل در واقع نوعی از پروفیل می باشد که سطح مقطع آن مربع یا مستطیل است. قوطی استیل نیز نوعی از پروفیل استیل بسته است که سطح مقطع آن به شکل دایره و یا مربع می‌باشد و به دلیل استفاده و کاربرد بالای این محصول، هر زمان که اسم پروفیل برده می‌شود، اغلب منظور قوطی استیل است. این محصول از ورق استیل ساخته می شود یعنی در ابتدا به شکل رول ورق بوده و در طول فرآیند توسط دستگاه های مختلف به قوطی تبدیل می شود. پروفیل استیل براساس اندازه و ضخامت دیواره دارای دو آلیاژ استیل 201 و استیل 304 می باشد. قیمت فروش قوطی استیل به دلیل ترکیباتی چون کروم و کربن بالاتر از پروفیل های آهنی است ولی به همان نسبت طول عمر بیشتری نیز دارد.

لوله استیل

لوله استیل در واقع لوله های فولادی مقاوم به خوردگی هستند که به آن ها لوله های ضد زنگ یا زنگ نزن  نیز گفته می‎شود. فرق اصلی این لوله ها با لوله های فولادی معمولی ترکیب و خواص شیمیای وهمچنین کاربرد آنهاست. در این لوله ها به جز آهن (به عنوان فلز پایه) و کربن (به عنوان عنصر اصلی آلیاژ سازی فولاد) از کروم نیز استفاده شده است. چهارمین عنصر آلیاژی مهم در این محصول نیکل می‎باشد. لوله‌ استنلس استیل بر اساس ظاهر به دو نوع درزدار و بدون درز تقسیم بندی می شود. برای دریافت قیمت فروش لوله استنلس استیل از طریق شماره تماس 55533326-021 با کارشناسان مجموعه مرکز استیل تماس حاصل فرمایید.

ضایعات استیل

ضایعات استیل از برش ورق استیل ، قراضه ها ، سوفاره ها و پرتی ها در کارگاه ها و کارخانجات تولیدکننده محصولات استیل و محصولات استیلی که از رده خارج شده اند به دست می آید. ضایعات استیل قابل فراوری و بازیافت مجدد هستند تا از آن ها به در تولید محصولات دیگر استفاده شود. قیمت استیل، نرخ ارز، قیمت دلار و وضعیت بازار از عوامل تاثیر گذار بر قیمت   خرید و فروش ضایعات استیل هستند.خریدار ضایعات استیل از عوامل مهم تاثیر گذار بر قیمت ضایعات استیل است لذا پیش از فروش ضایعات استیل حتما قیمت آن را از شرکت های معتبر استعلام بگیرید.

مجموعه مرکز استیل با بیش از 50 سال تجربه همکاری با کارگاه ها و کارخانه های تولیدی از معتبرترین مراکز در این زمینه بوده و از آنجایی که تعامل صادقانه و تداوم در همکاری از اصول و اولویت های این مجموعه است بهترین خریدار ضایعات شما می باشد. برای فروش ضایعات استیل از طریق شماره تلفن 55533326-021 یا وب سایت https://markazsteel..com با مجموعه مرکز استیل تماس حاصل فرمایید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.