نقد و بررسی Samsung M12 64 ram 4 به طور کامل

در این مقاله می‌خواهیم به نقد و بررسی Samsung a12 64 ram 4 بپردازیم. به‌طورکلی گوشی‌های سامسونگ طرفداران ویژه و به قول معروف پر و پا قرصی دارد. هر مدل جدید گوشی که از این برند وارد بازار می‌شود، به طبع معروف بودن برند، کارشناسان و متخصصان مختلفی بر نقد و بررسی این گوشی‌ها می‌پردازند. در این مقاله نیز ما به نقد و بررسی  خریدگوشی سامسونگ m12 حافظه 64 رم 4 گیگابایت به‌طور تخصصی خواهیم پرداخت.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

معرفی گوشی Samsung M12

یک گوشی ارزان‌قیمت درعین‌حال شگفت‌آور

گلکسی M12 یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی‌های سری گلکسی M است؛ اما برخلاف دو سال پیش که برای اولین بار این مجموعه معرفی شد، مقرون‌به‌صرفه ‌بودن آن به معنای داشتن مشخصات کاملاً خسته‌ کننده نیست. گلکسی M12 تقریباً مانند هر تلفن هوشمند گلکسی M دیگری با یک باتری بزرگ عرضه می‌شود. این مورد حتی برای داشتن صفحه نمایش 90 هرتزی نیز کاملاً منحصربه‌فرد است که هنگام معرفی گوشی، همه را شگفت‌زده کرد.

با این حال، در نقد و بررسی Samsung M12 64 ram 4 مورد خیلی خاص و جدید دیگری نیست. نرخ رفرش 90 هرتز آن به یک صفحه نمایش LCD با وضوح HD گره خورده است و حداکثر سرعت شارژ باتری به 15 وات می‌رسد. دوربین اصلی پشتی این گوشی 48 مگاپیکسلی با حسگرهای فوق عریض، ماکرو و عمق با وضوح پایین همراه است. این مورد شامل نرم‌افزار نسخه Core One UI 3.1 است (به این معنی که اکثر ویژگی‌های خوب سامسونگ در این گوشی حذف شده‌اند) و از چیپست ارزان‌قیمت Exynos 850 استفاده می‌شود.

طراحی و دیزاین گوشی

اولین مورد در نقد و خرید موبایل  Samsung M12 64 ram 4 بحث دیزاین آن است. زیبایی طراحی اغلب با مشخصات خوب گوشی‌های سری M سامسونگ، نسبت معکوس دارد. برای دستگاه‌هایی با مشخصات چشمگیر، مانند M31s یا M51، سامسونگ طراحی ساده و خسته کننده را برای این مدل انتخاب کرده است. البته نسبت به دستگاه‌هایی که مشخصات چندان جذابی ندارند، این شرکت تمرکز بیشتری روی طراحی می‌گذارد و گلکسی M12 نمونه دیگری از آن است.

پنل پشتی M12 بسیار شیک به نظر می‌رسد. با تعداد زیادی خطوط مورب که در بیشتر قسمت‌های پشتی آن قرار دارند و بقیه دارای ظاهری ساده و بدون بافت هستند. لوگوی سامسونگ هم به زیبایی در همان‌جا قرار دارد. این گوشی به لطف این طراحی به‌راحتی می‌تواند از چیزی بالاتر از آنچه که هست عبور کند. همچنین بافت روی پنل پشتی نیز چسبندگی عالی را برای قاب‌های مختلف ایجاد می‌کند.

صفحه نمایش گوشی Samsung M12

صفحه نمایش

مورد دوم در نقد و بررسی گوشی سامسونگ m12 حافظه 64 رم 4 گیگابایت بررسی صفحه نمایش آن است. نرخ به‌روزرسانی 90 هرتزی آن، تنها لطف صفحه نمایش گلکسی M12 است. صفحه نمایش خیلی واضح نیست؛ رنگ‌ها کسل کننده هستند و سطح روشنایی آن‌چنان تعریفی ندارد، اما شگفت آنکه علی‌رغم اینکه Exynos 850 یک پردازنده بسیار ساده و پایین‌رده است که صرفاً روی کارایی تمرکز دارد. نرخ بروز رسانی بالا در این مدل چقدر خوب کار می‌کند. این ویژگی در M12 بهتر از A32 کار می‌کند که تقریباً دو برابر هم قیمت دارد.

به‌جز تأخیر گاه‌به‌گاه هنگام جابه‌جایی بین برنامه‌ها یا رفتن به صفحه اصلی، M12 می‌تواند اسکرول روان و انیمیشن‌ها را در اکثر برنامه‌ها به‌خوبی ارائه دهد. با این حال، مانند گلکسی A32 که دارای صفحه نمایش 90 هرتزی است، سایه اعلان‌ها و منطقه تعویض سریع به دلایلی به‌طور دائم روی 60 هرتز قفل می‌شوند. حالت 90 هرتز همچنین هنگامی‌که از برنامه‌هایی مانند YouTube در حالت picture-in-picture استفاده می‌کنید و هم‌زمان از رابط کاربری و سایر برنامه‌ها استفاده می‌کنید، خاموش می‌شود.

دوربین گوشی

نمی‌توان در نقد و بررسی Samsung M12 64 ram 4 از دوربین آن حرفی نزد. برای یک گوشی ارزان‌قیمت، M12 با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی خود در خارج از منزل در طول روز و حتی در شب که مقدار زیادی نور مصنوعی در اطراف شما وجود دارد، عکس‌های نسبتاً خوبی می‌گیرد.

با نور مصنوعی بسیار کم، عکس‌ها به‌اصطلاح noisy و تاریک می‌شوند و هیچ حالتی به نام Night برای دور زدن آن وجود ندارد. در واقع، برنامه دوربین این مدل حالت‌های بسیار کمی دارد. شما فقط حالت‌های حرفه‌ای، پانوراما، پرتره و food را می‌توانید انتخاب کنید.

دوربین گوشی Samsung M12

دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی در این مدل به‌سختی کار را انجام می‌دهد. در عکس‌هایی که حتی در نور شدید روز گرفته می‌شوند، جلوه آبرنگ وجود دارد و بازتولید رنگ آن نیز چندان دقیق نیست. عکس‌های فوق عریض شبانه نویز زیادی داشته و دامنه دینامیکی بسیار ضعیفی دارند.

نتیجه‌گیری

در این مقاله به نقد و بررسی Samsung M12 64 ram 4 به‌طور کامل و تخصصی پرداختیم. می‌توان گفت این مدل گوشی از سامسونگ در این رنج قیمتی بسیار به‌صرفه است. برای استفاده‌های حرفه‌ای پیشنهاد می‌شود که از مدل‌های بالاتری استفاده کنید. امیدواریم که از این مقاله لذت برده باشید. پرسش‌هایتان در مورد این گوشی را در بخش کامنت‌ها با ما مطرح کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.