یک کاوش کوچک برای پیدا کردن بهترین سالن عقد

در میان درختان نمای آجری خانه‌ای قدیمی با دری چوبی خودنمایی می‌کند. جایی که خبری از قاب‌های آهنی و مربع شکل نیست. تابستان است و آفتاب داغ. این روزها در برخی شهر و روستاهای کوچک همانند گذشته سالن عقد خانه پدری عروس است.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

می‌گویند تا خورشید وسط آسمان است باید خطبه عقد را بخوانند. شب شگون ندارد، تیره‌بختی می‌آورد. پارچه‌ای ترمه به رنگ سبز، نماد حیات و جاودانگی روی ایوان پهن‌شده. قرآن مجید، نشانی از باور و عقیده عروس و داماد و همراه شدن خیروبرکت خداوند در زندگی  جدیدشان است.

نان و پنیر و سبزی می‌آورند. پیرزن می‌گوید وسعت روزی می‌آورد. دختر کوچکی کاسه عسل را در سفره جای می‌دهد، گویی می‌خواهند زندگی را با چاشنی شیرینی شروع کنند.آینه و شمعدانی در مرکزیت سفره قرارگرفته که از روشنی و زلالی زندگی حکایت دارد. تخم‌مرغ‌هایی که سنبل تولد و ادامه نسل، نباتی که فراهم آورنده شیرین‌کامی و بارش آرام قند سابیده شده‌ای که به‌مانند نعمت و شیرینی‌ای بی‌پایان است. سالن عقدی که ایوان خانه‌ای قدیمی است.

روزگارمان نو شده و فضای خانه هامان کوچک و مشغله‌هایمان زیاد است. حتی شاید وقت فکر کردن به اجزای سفره و تزیینات سالن عقد و چه و چه را نداشته باشیم. راستش را بخواهید عصر جدید خوبی‌های خودش را هم دارد. مثلاً مرجعی وجود دارد که به ما اطلاعات دهد یا ما را در برگزاری هر چه باشکوه‌تر یک مراسم عقد راهنمایی کند.

رزرو بهترین سالن عقد در سال 1400

دوکله قند یک اندازه و یک‌شکلی که از پیش آماده‌شده‌اند ما را به یاد برابری عروس و داماد می‌اندازد. برابری‌ای که قرار است زندگی را شیرین کند درست مثل بارش آرام قندی که بالای سرشان سابیده می‌شود. آداب ‌و رسومی تاریخی که از الهه‌های زرتشتی الهام گرفته‌شده.

روزگاری که با دنیای امروز ما به‌اندازه یک قرن فاصله دارد، خانه‌هایی که ایوانی داشتند و ایوان‌هایی که شاهد برپایی بزم و شادی بودند. سفره ساده‌ای که از تجمل و بلورهای گران ‌قیمت به دور و هدف اصلی سعادت و خوشبختی است. آن زمان‌ها خانه پدری عروس حکم سالن‌ عقد امروزی را داشت. سالن‌ عقد که امروزه هر تنوع، تم و دکوراسیونی که بخواهید را برایتان به ارمغان می‌آورد.

امروزه مثل قدیم‌الایام خانه‌های قدیمی و آن ایوان‌های بزرگ و ترمه و تار و تنبوری وجود ندارد؛ اما هنوز سفره‌ای پهن می‌شود که از پیوندی ناگسستنی حکایت دارد. آن ایوان‌ها امروز به سالن عقدی بدل شده‌اند که تمام جزئیاتشان زیر نظر یک طراح انتخاب و چیده می‌شوند.

به‌هرحال روزگارمان نو شده و فضای خانه هامان کوچک و مشغله‌هایمان زیاد است. حتی شاید وقت فکر کردن به اجزای سفره عقد و تزیینات و چه و چه را نداشته باشیم.

مراسم عقدتان را خاطره انگیز کنید

روز عقد، زمان پیوند دو قلب عاشق و از بهترین اتفاقات زندگی هر شخصی به شمار می‌رود.

سالن عقد جایی برای شروع یک زندگی عاشقانه است. خاطره‌انگیزترین لحظات زندگی ما در سالن عقد ثبت می‌شوند. همین‌طور آماده‌سازی برای مراسم عقد و عروسی می‌تواند فشار زیادی را به ما تحمیل کند، ممکن است احساس کنید همه‌چیز پیچیده شده و توانایی رسیدگی به همه تشریفات مراسم را ندارید. انتخاب یک سالن عقد مناسب با خواسته‌های ما کار سختی به نظر می‌رسد. افزون بر این به یک سالن زیبایی و هماهنگی برای استخدام یک عکاس ماهر برای این لحظات شیرین هم نیاز دارید. همین‌طور ممکن است به فکر هزینه‌ها هم افتاده باشید. هزینه سالن عقد به مسائل مختلفی بستگی دارد که بهتر است پیش از انتخاب سالن عقد آن‌ها را به‌خوبی در نظر بگیرید.

هزینه سالن عقد با توجه به امکانات و خدماتی که ارائه می‌شود متفاوت است. به دنبال چه نوع خدماتی هستید؟ به مراسم ساده بیشتر علاقه دارید یا لوکس؟ دلتان می‌خواهد سالن عقد شما شامل خدماتی نظیر گل‌آرایی، نورپردازی یا اجرای موسیقی زنده باشد؟ اینکه چه تعداد میهمان دعوت کرده‌اید و به دنبال سالن عقد با چه ظرفیتی هستید هم بسیار مهم است. بسته به نوع سالن انتخابی شما، هزینه هم تغییر می‌کند.

دوست دارید این مراسم به یادماندنی را در فضای باز برگزار کنید؟ پس بهتر است مراسم عقدتان را در تابستان یا بهار باشد تا از سرما یخ نزنید. البته خبر خوبی برایتان داریم، اگر به برگزاری مراسم در فضای باز یا باغ تالار عروسی علاقه دارید اما نگران باد و باران های احتمالی هستید ما به شما سالن عقد روف گاردن با سقف متحرک را پیشنهاد می‌کنیم.

سالن عقد VIP

اگر به دنبال سالن عقد با پذیرایی شام و خدمات متنوعی هستید، پیشنهاد ما به شما سالن عقد vip  است. این خدمات را می توانید از سایت های مشابه بیا تو عروسی هم دریافت کنید.

سالن عقد vip خدمات متنوع و ویژه‌ای به شما ارائه می‌دهند. خدماتی نظیر آتش ‌بازی، موسیقی زنده، پذیرایی انواع فینگر فود و میز اردو، دارای فضای باز با تم‌های متنوع جهت عکس‌برداری و ثبت این لحظه‌های شیرین، گل‌آرایی، بادکنک آرایی، ظرفیت بالای 100 نفر مهمان باغ تالار و همراه با دیزاین و اکسسوری های بی‌نظیر.

طرفدار سادگی هستید و دوست دارید جشن عقد خودمانی و کوچکی برگزارید کنید؟ سالن عقد اختصاصی با فضایی متناسب با ظرفیت 30 مهمان انتخاب خوبی به نظر می‌رسد. در ضمن موقعیت مکانی سالن عقد هم نباید طوری باشد که مهمان‌ها به زحمت بیافتند.

عهد و پیمانی آریایی

عقدی که این روزها محبوب دل‌ها شده و کمتر عروس و دامادی هستند که خواهان عقد آریایی نباشند. نگران نباشید! هزینه عقد آریایی رایگان است. تنها کافی است که از پیش با سالن عقد هماهنگ کنید؛ تا زیبایی مراسم شما با این عهد و پیمان آریایی دوچندان شود.

حالا وقت رزرو سالن عقد است

می‌توانیم حدس بزنیم که از جستجو در سایت‌های مختلف خسته شده‌اید؛ راستش را بخواهید عصر جدید خوبی‌های خودش را هم دارد. مثلاً مرجعی وجود دارد که به ما اطلاعات دهد یا ما را در برگزاری هر چه باشکوه‌تر یک مراسم عقد راهنمایی کند. مجله بیا تو عروسی بزرگ‌ترین راهنمای مراسم‌های عروسی و عقد شاید ما را بهتر کمک کند. ما بهترین‌ها را از همه جای ایران برای شما یکجا جمع کرده‌ایم.

بیا تو عروسی مرجعی است که بهترین‌های ایران من‌جمله سالن‌های عقد شیک، متخصصان آرایش و زیبایی و آتلیه‌های عکاسی و سیر تا پیاز هر آنچه برای برگزاری مراسم عقد و عروسی خود به آن نیاز دارید را یکجا گردآورده؛ تا شما با خیالی آسوده و در سریع‌ترین زمان ممکن به هماهنگی و رزرو سالن عقد خود بپردازید. همچنین مجله بیا تو عروسی به ما می‌گوید مراسم سنتی مناسب شرایط خانوادگی‌مان است یا مدرن؟ اجزای سفره عقد ما چه باید باشد؛ و سرشار از ایده‌هایی است در مورد تشریفات و تزئینات و پیشنهادها و راهکارهایی که شمارا بهتر راهنمایی می‌کنند.

تنوع آداب‌ورسوم مراسم و سالن‌های عقد به‌اندازه ایست که شما با هر تفکر و سبک زندگی می‌توانید مراسم عقد مخصوص به خودتان را برگزار کنید. سالن عقد سنتی یا مدرن، ایرانی یا اسلامی، ساده یا لوکس و یا حتی ترکیبی از هر تنوعی که دلتان خواست. کافی است سری بزنید به بیا تو عروسی.

بیا تو عروسی بزرگ‌ترین راهنمای عروسی شاید بتواند بهتر کمکتان کند. مرجعی که به شما می‌گوید باید دنبال چه ویژگی‌هایی در سالن عقد باشید. بهترین سالن‌های عقد تهران و ایران را به شما معرفی می‌کند تا بسته به سلیقه و دلخواهتان یکی را انتخاب کنید. همچنین اگر شما ارائه ‌دهنده خدمات و تشریفات من جمله سالن عقد هستید، پیشنهاد می‌کنیم همین حالا آگهی خود را در سایت بیا تو عروسی ثبت کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.