مانیتور 27 اینچی 4K شیائومی با گواهی PANTONE معرفی شد

شیائومی پس از چند روز تعریف و تمجید از مانیتور خود، سرانجام اولین مانیتور 4K خود را برای بازار چین معرفی کرد. این محصول رسما «مانیتور 27 اینچی  4K شیائومی» نام دارد. این شرکت برخی از نکات برجسته این مانیتور ۲۷ اینچی خود را به اشتراک گذاشته است، بنابراین وقت را مغتنم شمرده و سعی می‌کنیم تا نگاهی به همه ویژگی‌های آن بیندازیم. همراه چیکاو باشید.

  • مشخصات و ویژگی های مانیتور 27 اینچی شیائومی  4K

همان طور که از نام آن پیداست، مانیتور جدید شیائومی با شماره مدل XMMNT27NU دارای صفحه نمایش 27 اینچی با حداقل حاشیه است. این مانیتور دارای پنلی از نوع IPS LCD خواهد بود که با وضوح بسیار بالای یعنی ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل یا 4k  عرضه خواهد شد. این مانیتور شیائومی از کیفیت تصویر بسیار بالایی بهره می‌برد، به طوری که می‌تواند 1.07 میلیارد رنگ را به نمایش بگذارد و علاوه بر این روشنایی 400 نیت را به ارمغان می‌آورد.

صفحه نمایش این مانیتور دارای گواهینامه PANTONE  بوده و دارای دقت رنگ دلتا E<1، طیف رنگی 99% DCI-P3، طیف رنگی 100% sRGB است. یک کلید فیزیکی اختصاصی نیز برای جابجایی بین چند حالت حرفه ای برای سناریوهای مختلف مانند طراحی CG، طراحی CAD و موارد دیگر نیز وجود دارد.

مشخصات و ویژگی های مانیتور 27 اینچی شیائومی  4K - چیکاو

این پنل دارای گواهینامه TÜV Rheinland برای انتشار نور آبی کم که باعث می‌شود چشمان کاربر خسته نشود. همچنین از استاندارد VESA DisplayHDR 400 HDR و کم نور DC پشتیبانی می کند.

 این مانیتور طیف گسترده ای از گزینه های اتصال مانند ۲ پورت  HDMI 2.1، یک عدد پورت x DP 1.4، ۱ عدد پورت x USB Type-C، ۲ پورت x USB Type-A و سرانجام یک عدد جکی ۳.۵ میلی متری خروجی صدای هدفون را ارائه می دهد. پورت USB Type-C از انتقال داده، انتقال صدا/تصویر و خروجی برق تا 90 وات پشتیبانی می کند.

این محصول دارای یک دریچه برای دفع گرما، یک پوشش مغناطیسی برای مخفی کردن پورت‌ها و یک حفره در پایه برای مدیریت کابل است. آخرین مورد که کم اهمیت‌ترین مورد نیست، می توان آن را به سمت بالا/پایین تنظیم کرد، به صورت افقی/عمودی استفاده کرد و علاوه بر این موارد، این مانیتور را می‌توان روی دیوار نیز نصب کرد.

قیمت و تاریخ در دسترس قرار گرفتن مانیتور 27 اینچی شیائومی 4K - چیکاو

  • قیمت و تاریخ در دسترس قرار گرفتن مانیتور 27 اینچی شیائومی 4K

مانیتور 27 اینچی شیائومی 4K با قیمت 3499 یوآن (در حدود 549 دلار آمریکا) در چین و با 3 سال گارانتی عرضه می شود. این مانیتور در حال حاضر برای پیش‌سفارش در این کشور با برچسب قیمت با تخفیف 2999 ین (در حدود 470 دلار آمریکا) برای مدت محدودی به فروش می‌رسد.

در حال حاضر، مشخص نیست که آیا این مانیتور به بازارهای بین المللی راه پیدا خواهد کرد یا خیر.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.