ردمی مانیتور 27 اینچی ردمی پرو را با وضوح 2K معرفی کرد

یک مانیتور از برند ردمی (Redmi) نیز در کنار مانیتور 27 اینچی 4K شیائومی اوایل امروز در چین معرفی شد. این محصول که با نام مانیتور ۲۷ اینچی ردمی پرو (Redmi Monitor 27 inch Pro) شناخته می شود، وضوح 2K را را ارائه می‌دهد و همچنین از قیمتی مقرون به صرفه برخوردار است. در ادامه نگاهی خواهیم انداخت به تمام قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی که این مانیتور ردمی می‌تواند ارائه دهد. همراه چیکاو باشید.

  • مشخصات ویژگی‌ها و امکانات مانیتور ۲۷ اینچی ردمی پرو

مانیتور جدید برند ردمی با شماره مدل RMMNT27NQS عرضه می شود. این مانیتور داری یک صفحه نمایش 27 اینچی از نوع IPS LCD خواهد بود که وضوح ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰  پیکسل یعنی کیفیت (2K) را ارائه می‌دهد.

صفحه نمایش این مانیتور می‌تواند از ۱۶.۷ میلیون رنگ پشتیبانی کند و علاوه بر آن روشنایی 300 نیت را نیز به نمایش می گذارد.

مشخصات ویژگی‌ها و امکانات مانیتور ۲۷ اینچی ردمی پرو - چیکاو

صفحه نمایش این مانیتور ردمی از 100 درصد طیف رنگ sRGB و نور DC پشتیبانی می کند. ضمن آن که این مانیتور دارای گواهینامه TÜV Rheinland و SGS برای انتشار نور آبی کم به دست آورده است.

از آنجایی که این مانیتور مانیتور یک مدل مقرون به صرفه است، در نتیجه می‌توان حدس زد که گزینه های پورت محدودی را ارائه دهد. این دستگاه دارای پورت HDMI 1.4، DP 1.2 و پورت صدا است.

به هر حال، محصول را می توان بالا و پایین تنظیم کرد، به جلو و عقب کج کرد، چرخش کرد و روی دیوار نصب کرد. همچنین می توان از آن به صورت عمودی استفاده کرد.

از دیگر ویژگی های آن می توان به پوشش مغناطیسی پورت ها و سوراخ در پایه برای مدیریت کابل اشاره کرد.

قیمت و زمان در دسترس قرار گرفتن این مانیتور ردمی 27 اینچی پرو - چیکاو

  • قیمت و زمان در دسترس قرار گرفتن این مانیتور ردمی 27 اینچی پرو

مانیتور ۲۷ اینچی ردمی پرو در بازار چین ۱۵۹۹ یوآن یا در حدود ۲۵۱ دلار آمریکا قیمت خواهد داشت. این مانیتور، اما برای مدت محدودی با تخفیف و فقط با قیمت 1399 ین ( در حدود 219 دلار آمریکا)  به فروش خواهد رسید.

 این محصول ردمی با 3 سال گارانتی در بازار عرضه خواهد شد و در حال حاضر نیز برای پیش خرید آماده شده است. شرکت ردمی در حال حاضر، هیچگونه اطلاعاتی را در مورد عرضه این مانیتور در بازارهای جهانی اعلام نکرده است.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.