قبل از خرید پیج اینستاگرام حتما به این نکات توجه کنید!

همانطور که  میدانید درصفحات مجازی افراد بدون شناخت  کافی با یکدیگر در این صفحات فعالیت میکنند و از طرفی این شناخت کاملا محدود و بسته است ،پس در این شرایط ممکن است کاربران به مدیران این سایتها نتوانند اعتماد کافی داشته باشند . به نظر شما راه حل چیست؟ تعداد فالوورهایی که هر شخصی در صفحه ی خود دارد میتواند بیانگر یک اطمینان خاطر از طرف شما به مشتریانتان باشد .یکی از راه های عالی برای رسیدن به این شرایط خرید پیجهای معتبر با فالوورهای  زیاد و واقعی است و  ازاولویت های دنبال کندگاه صفحه ی شخصی شما، تعداد فالوورهای پیجتان است.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

نکات مهم پیش از خرید پیج اینستاگرام 

خرید پیج اینستاگرام از یک شرکت و خرید از یک شخص مستقل، دو راه عالی برای رسیدن به یک پیج پر بازدید ،همراه با بازدید کنندگان واقعی است. در حالت اول، خرید از یک شرکت ممکن است با کمی خطر مواجه شوید زیرا ممکن است به شما فالوورهای غیر واقعی فروخته شود که بی شک برای شما کاربردی نخواهد داشت. در حالت دوم ،خرید از افراد حقیقی ، میتواند امن تر باشد زیرا شما با کمی تحقیق از  فعالیت آن شخص میتوانید به نسبت آگاهی بهتری کسب کنید. در اینجا میخواهم به ارائه چند نکته در رابطه با خرید پیج اینستاگرام تضمینی بپردازم:

اولین نکته این است که شما موظف به بررسی مواردی از قبیل سابقه پیج، فالوورها ،مالک پیج و کامنت ها هستید . طبیعتا اگر صاحب پیج یک شخص حقیقی و واقعی باشد به نفع شما خواهد بود.

دقت داشته باشید پیجی را خریداری کنید که به موضوع کسب و کار ویا محتوایی که میخواهید ارائه بدهید ،ربط داشته باشد .در خیلی از مورد افراد یک پیج با فالوورهای واقعی میخرند اما به خاطر تناقض بین محتوای پیج و محتوای ارائه شده خیلی از دنبال کنندگان  ، صفحه را انفالو میکنند  .زیرا علاقه ی آنها مثلا در رابطه با مدو پوشاک است اما محتوای شما در رابطه با مصالح ساختمانی است .

یک اقدام مهم در خرید این پیجها این است حتما با آن شخص قرارداد ببندبد و در آن تاریخ تحویل پیج،عقد قرارداد،هویت فروشنده ،نحوه پراخت |،نحوه تحویل پیج را مشخص کنید.

بررسی مسئله قانونی بودن خرید پیج اینستاگرام

همنطور که میدانید کاربران صفحات مجازی برای ارتقا سطح صفحات شخصی خود به خرید پیج اینستاگرام روی اورده اند و در حقیقت این یک متداول و رایج در بین افراد شده است .و از طرفی پیجها از طریق تبلیغات میتوانند  تعداد بازدید کنندگان خود را افزایش دهند و محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارند . ولی پیش از هر اقدامی باید به نکات قابل توجهی دقت کنند.

مساله قانونی بودن خرید و فروش پیجهای اینستاگرام امروزه به یک سوال چالش برانگیز تبدیل شده است . از عادات خوب یا بد مردم این است که آنها سریع به هر چیزی اعتماد نمیکنند و تا جای ممکن باید اطمینان خاطر از سرمایه گذاری خود کسب کنند . باید این خبر بد را به شما بدهم ؛ هیچ قانونی برای خرید و فروش پیج اینستاگرام شما را حمایت نخواهد کرد.

مهمترین نکات امنیتی خرید پیج اینستاگرام

  • حتما به صورت حضوری همدیگر را ملاقات کنید.
  • مطمئن شوید که رمز و پسورد خود را عوض کنید.
  • مطمئن شوید که از صفحه فیس یوک مالک قبلی خارج شده اید.
  • از وبسایت های اعتبار سنجی مختلف برای تشخیص فالوور فیک استفاده کنید.

خرید پیج اینستاگرام چه مزایایی دارد؟

امروزه یکی از قدرتمندترین راه های فروش و کسب و کار  در اینستاگرام است و به همین دلیل داشتن فالوورهای واقعی بزرگترین مزیت برای کسب قدرت در کارهای تجاری است. بنابراین اولین قدم برای اینکار خرید پیجهای قوی و پربازدید است. با رقابتی تر شدن فضای اینستاگرم و رشد چشمگیر افراد در این زمینه ،ترس دیده نشد پیج برخی کاربران زیاد است! شاید حق با آنها باشد ،جمع کردن فالوور یا دیدن کسب و کار اشخاص خیلی زمانبر است و ممکن است ماه ها و یا حتی سالها طول بکشد. بنابراین یکی از راه های سریع و را حت ترقی اشخاص، خرید پیج ها معتبر با هزینه های معقول است .

بنابراین زمانی که شما  اقدام به خرید یه پیج با فالوورهای بالا میکنید بدین معنی است که لایکهای پیج شما دارد بیشتر از قبل میشود پس فالوورهایتان بیشتر میشود و اینستاگرام به طور اتوماتیک شما را به دنبال کنندگانٍ دنبال کنندگان شما  ،معرفی میکند.

نکته ی بسیار جالب این است که اغلب مردم به فالوورهای پیج نگاه میکنند و از نظر مردم اعتبار پیج به فالوورهایش است و این بدین معنی است که پیجی که فالوور بالا دارد یعنی اعتبار بالاتری دارد و بالعکس. خدمات  یا محصولات یک شرکت هستند که به بازاریابی در شبکه های اجنماعی قدرت میبخشند و همچنین باعث تعامل با مشتریان قدیمی و آشنا شدن با مشتریان جدید میشود و از طرفی این تعاملات باعث تبلیغات کلامی برای پیج میشود و فالوورهای تازه پیدا میشود.

معایب خرید پیج اینستاگرام

همانطور که میدانید هدف اصلی همه ی کاربران صاحب مشاغل این است که به کسب و کارشان رونق ببخشند بنابراین یک پیخ مفید و پر محتوا همرا با فالوورهای واقعی مستلزم انهاست.و اکثر این پیجهایی که بالای یک میلیون فالوور دارند از دو دسته فالوور واقعی و غیر واقعی تشکیل شده اند .

سوالات متداول هنگام خرید پیج اینستاگرام:

در این قسمت به سوالاتی که هنگام خرید یک پیج اینستاگرام ممکن است برای شما پیش بیاید پاسخ می دهم. قبل از اینکه اقدام به خرید پیج کنید حتما این سوالات را بخوانید.

آیا خرید پیج اینستاگرام با فالوور فیک ارزش دارد؟

خیر به هیچ وجه! اگر قصد خرید پیج را دارید بهتر است پیج با فالوورهای واقعی بخرید که نرخ تعامل پیج تان پایین نباشد!

آیا بعد از خرید این پیج ها فالوورهای شان ریزش می کنند؟

خیر در صورتی که پیج را فعال نگه دارید و به تولید محتوا ادامه دهید با ریزش فالوور مواجه نمی شوید!

موضوع و مخاطبان این پیج ها چه کسانی هستند؟

موضوع و مخاطبان تمامی پیج های که به فروش می رسند جنبه عمومی دارند و بیشتر از موضوعات عامه‌ پسند هستند.

فرایند تحویل پیج بعد از خرید آن چگونه است؟

بعد از اتمام فرآیند خرید پیج، تیم پشتیبانی سایت ما با شما در تماس خواهند بود. پس از هماهنگی های لازم با شما، اطلاعات پیج خریداری شده (شامل نام کاربری و رمز عبور) به شما تحویل داده خواهد شد.

آیا خرید پیج اینستاگرام با فالوور واقعی واقعا وجود دارد؟

بله اما به این معنی نیست که تمام فالوورها فعال باشند. ممکن است پیجی بخرید که تعدادی از فالوورهاش روح یا فیک باشند.

آیا کانال فروش پیج اینستاگرام جایی مطمئن برای خرید پیج است؟

اصلا به کانال های تلگرام که پیج اینستاگرام می فروشند اعتماد نکنید. فقط از سایت های معتبر برای خرید پیج اینستاگرام اقدام کنید.

آیا می توان اطلاعات پیج اینستاگرام را بعد از خرید عوض کرد؟

بله حتما می توانید تمام اطلاعات اعم از آدرس ایمیل، پسورد، پست های موجود و نام پیج و حتی نام کاربری پیج اینستاگرام را تغییر داد.

جمع بندی و پایان

اگر واقعا به فکر خرید یک پیج آماده هستید پیشنهاد من این است که اولا از سایتی پیج بخرید که فالوورهای واقعی داشته باشند و ثانیا بعد از خرید پیج هم به فکر علاقه مند کردن فالوورها به کسب و کارتان باشید که این قضیه مستقیما به تولید محتوای بعد از خرید پیج تان مربوط می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.