تبلت ریلمی پد با استفاده از تراشه هلیو جی ۸۰ مدیاتک و باتری ۷۰۰۰ میلی آمپری در هند عرضه می شود

تبلت ریلمی پد، اولین تبلت شرکت ریلمی سازنده تلفن چینی است که قرار شده در ۹ سپتامبر (۱۸ شهریور) در هند معرفی شود. برخی از مشخصات کلیدی این تبلت را در حال حاضر شرکت سازنده اعلام نکرده است اما نگاهی اجمالی به پردازنده، باتری و قابلیت‌های شارژ سریع آن را ارائه می‌دهد. همراه چیکاو باشید.

مدیر عامل شرکت در بخش هند و اروپای ریلمی Madhav Sheth عکسی از ریلمی پد را در توییتر به اشتراک گذاشته و جزئیات جدیدی را در مورد این اولین تبلت شرکت ریلمی بیان می‌کند. از جمله این که این تبلت در اروپا نیز به فروش خواهد رسید. چندین تیزر و نشت در گذشته نیز از مشخصات و قابلیت‌های تبلت ریلمی پد تاکنون افشا شده است.

جزئیات جدید تبلت ریلمی پد - چیکاو

طبق چند توییتی که در حال حاضر ریلمی تک لایف (@realmeTechLife) ارسال کرده است، می‌گوید این تبلت ریلمی در داخل بدنه از پردازنده هلیو جی ۸۰ مدیاتک قدرت می‌گیرد و برای جلب نظر و رضایت گیمرها، این پردازنده قول می‌دهد نرخ فریم پایدار و کیفیت تصویر «درخشان» را به ارمغان بیاورد. ریلمی پد همچنین یک باتری بزرگ ۷۱۰۰ میلی آمپر ساعتی را با خود همراه می‌کند که طبق ادعای شرکت می‌تواند تا ۶۵ روز در حالت آماده به کار دوام بیاورد. طبق این توییت، این تبلت همچنین از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند.

پنل پشتی تبلت ریلمی پد - چیکاو

مدیر عامل بخش هند و اروپای ریلمی، Madhav Sheth عکسی از تبلت آینده خود را در توییتر به اشتراک گذاشت. او نوشت: «آشنایی با رابط کاربری باعث شده تا بتوانم به جدیدترین #realmePad عادت کنم. حمل و نقل آن در هر نقطه از اروپا برای من بسیار راحت است و حضور در جلسات کاری در سفر را بسیار آسان می‌کند.» از آنجا که او در توییت خود به اروپا اشاره کرده است، می‌توان حدس زد که تبلت ریلمی پد به غیر از هند در بازار اروپا نیز موجود خواهد شد. تبلت ریلمی پد آینده در کنار گوشی‌های هوشمند ریلمی ۸ اس ۵جی  Realme 8s 5G و ریلمی ۸ آی Realme 8i  در ۹ سپتامبر (۱۸ شهریور) معرفی خواهد شد.

مشخصات تبلت آینده ریلمی - چیکاو

رویداد معرفی مجازی ساعت ۱۲:۳۰ بعد از ظهر به وقت محلی آغاز می‌شود. پیش از معرفی تبلت ریلمی پد در هند، اخیراً یک صفحه اختصاصی در فروشگاه فلیپ کارت  Flipkart فعال شده است. این فروشگاه اینترنتی مشخصات کلیدی دستگاه ریلمی پد از جمله بدنه ۶.۹ میلی متری، صفحه نمایش ۱۰.۴ اینچی تمام صفحه با وضوح WUXGA+  و رزولوشن ۲۰۰۰x۱۲۰۰ پیکسل را اعلام می‌کند و می‌گوید که نسبت صفحه نمایش به بدنه ۸۲.۵ درصد را تشکیل می‌دهد.

معرفی تبلت ریلمی پد در هند - چیکاو

در صفحه تیزر تبلیغاتی نیز مشاهده می‌شود که تبلت ریلمی پد از دو دوربین بهره می‌برد که یکی به عنوان دوربین اصلی در پنل پشت تبلت جای می‌گیرد و دیگری نیز در قسمت بالای نمایشگر جلو وظیفه‌ی ثبت عکس‌های سلفی و تماس‌های ویدیویی را به انجام می‌رساند. اطلاعات فاش شده قبلی نشان می‌دهد که هر دوربین جلو و عقب ریلمی پد از سنسورهای ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برند. انتظار می‌رود ریلمی پد مبتنی بر اندروید ۱۱ عرضه شود و دارای سنسورهایی از جمله شتاب‌سنج، سنسور نور محیط و سنسور مجاورت باشد.

منبع GADGETS.NDTV
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.