مشخصات صفحه نمایش و گزینه های رنگ تبلت ریلمی پد به طور رسمی تأیید شد

طبق شایعات،ریلمی پد (Realme Pad) که در ۹ سپتامبر (۱۸ شهریور) معرفی می‌شود دارای صفحه نمایش ۱۰.۴ اینچی است. این مورد اکنون به طور رسمی توسط ریلمی تأیید شده است زیرا این شرکت اعلام کرد که تبلت ریلمی پد دارای صفحه نمایش ۱۰.۴ اینچی با وضوح WUXGA+ (۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل) بوده و نسبت صفحه نمایش به بدنه ۸۲.۵ درصد است. همراه چیکاو باشید.

یکی از تصاویری که ریلمی در توییتر به اشتراک گذاشته است، پورت USB-C را در یک طرف ریلمی پد نشان می‌دهد که در کنار توری مشبک قرار دارد و جک هدفون یا شکافی برای قرار دادن قلم می‌تواند باشد.

طراحی ریلمی پد - چیکاو

ریلمی همچنین ویدئویی را منتشر کرد که نشان می‌دهد ریلمی پد به رنگ طلایی است، در حالی که پنل پشتی آن دارای ماژول دوربینی است که با حلقه‌ای طلایی احاطه شده است و لوگوی ریلمی در گوشه پایین قرار دارد. این کلیپ همچنین تأیید می‌کند که ریلمی پد حداقل در دو رنگ عرضه خواهد شد، زیرا تصاویر قبلاً ریلمی تبلت را در رنگ خاکستری (grey shade) به ما نشان داده است.

ریلمی قبلا گفته بود که ضخامت ریلمی پد ۶.۹ میلی متر است، اما این شرکت هنوز فهرست مشخصات این دستگاه را اعلام نکرده است. با این حال، اگر شایعات را باور کنیم، ریلمی پد با دو دوربین ۸ مگاپیکسلی یکی برای پنل جلو و دیگری به عنوان ماژول پنل پشت گوشی خواهد داشت. علاوه بر این، یک اسلات کارت microSD و یک باتریبا ظرفیت ۷۱۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز از دیگر مشخصات آن خواهد بود.

صفحه نمایش ریلمی پد - چیکاو

گفته می‌شود ریلمی پد با حافظه‌ی  ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی عرضه می‌شود اما می‌توان اطمینان داشت که یک نسخه با رم ۴ گیگابایت نیز به فروش خواهد رسید که در گیگ بنچ با پردازنده‌ی هلیو جی ۸۰ مدیاتک فهرست شده است. این نسخه اندروید ۱۱ را اجرا می‌کند.

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.