دستگاه بازی ایکس باکس مایکروسافت نیز ممکن است از برنامه اندروید ویندوز ۱۱ پشتیبانی کند

مایکروسافت برای معرفی و اعلام عرضه‌ی  رسمی سیستم عامل ویندوز ۱۱ آماده می‌شود. این برنامه با ویژگی‌های مختلف جدید و پیشرفت‌های دیگر ارائه می‌شود، اما شاید مهمتر از همه، پشتیبانی اختصاصی از برنامه‌های اندروید بدون نیاز به شبیه ساز باشد. در حال حاضر، گزارش جدیدی نشان می‌دهد که این ویژگی می‌تواند در کنسول‌های بازی محبوب این شرکت، یعنی دستگاه های گیم ایکس باکس (Xbox) نیز وارد شود. همراه چیکاو باشید.

در حالی که پشتیبانی برنامه اندروید در ویندوز ۱۱ بلافاصله پس از اولین عرضه‌ی عمومی در دسترس کاربران قرار نخواهد گرفت، اما انتظار می‌رود که این نسخه از سیستم عامل ویندوز به زودی ارائه شود. با این حال، غول فناوری آمریکایی اعلام کرد که با آمازون (و فروشگاه App آن) و اینتل کار می‌کند تا بتواند این ویژگی را به آخرین نسخه ویندوز خود برساند. در حال حاضر، می‌توانید این ویژگی را تحت عنوان «Windows Subsystem for Android» را در فروشگاه مایکروسافت پیدا کنید، اگرچه، در حال حاضر هیچ کاری انجام نمی‌دهد.

دستگاه بازی ایکس باکس مایکروسافت - چیکاو

اما جالب اینجا است که لیست فروشگاه مایکروسافت یا مایکروسافت استور (Microsoft Store) یک دستگاه غیرمنتظره را در اختیار ما قرار می‌دهد که در دسته سیستم مورد نیاز ذکر شده است. در این لیست، می‌توانیم از دستگاه بازی ایکس باکس وان (Xbox One) نیز نام ببریم، که نشان می‌دهد این قابلیت پشتیبانی از برنامه اندروید نیز به کنسول بازی محبوب (از طریق SlashGear  ) راه پیدا کرده است. با این حال، بعید است که این کار برنامه‌های مبتنی بر بهره وری اندروید را به ارمغان بیاورد و به احتمال زیاد باید شامل نرم افزارهای سرگرمی بیشتری مانند بازی‌ها باشد. این امر چندان هم دور از ذهن نخواهد بود زیرا طرح‌های کنترلی بازی‌های موبایل مستقیماً از گیم پدهای کنترلر الهام گرفته شده‌اند.  

به خاطر داشته باشید که این هنوز یک حدس و گمان تایید نشده است، بنابراین این گزارش را خیلی جدی نگیرید. ما همچنین باید منتظر بمانیم و ببینیم مایکروسافت با ویژگی پشتیبانی جدید برنامه اندروید خود چه چیزی برای ما در نظر گرفته است، بنابراین برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید زیرا وقتی اطلاعات بیشتری در این مورد در دسترس قرار گیرد، بلافاصله شما را در جریان آن قرار خواهیم داد. 

 

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.