هدفون‌های بی سیم boAt Airdopes 452 با قیمت ۱۷ دلار در ۲ شهریور در هند معرفی می شوند

شرکت boAt به تازگی تاریخ معرفی از هدفون‌های کاملاً بی سیم واقعی خود را فاش کرده است. هدفون‌های مورد بحث، ایربادزباد جدید Airdopes 452 است که قرار است از 14 آگوست 2021 (۲ شهریور) در هند عرضه شوند. ایربادزهای Airdopes 452 جانشین مدل قبلی Airdopes 451 خواهد بود و دارای ویژگی‌های مختلفی است که در نسل فعلی هدفون های کاملاً بی سیم استریو (TWS) مشترک است. همراه چیکاو باشید.

این شامل استفاده از فناوری جدید حالت تاخیر کم (low latency mode) برای ورودی صدا همراه با بهبود کیفیت صدا می‌شود. ایربادهای کاملا بی سیم  boAt Airdopes 452 با استفاده از فناوری تأخیر بسیار کم در ورودی سیگنال، یعنی تنها ۶۵ میلی ثانیه تأخیر را ارائه می‌دهد. غلاوه بر این، این هدفون‌ها می توانند صدای فضایی 3D را نیز ارائه دهند. این هدفون‌های بی سیم جدید دارای طراحی کاملاً آشنایی هستند که شامل یک پایه است و از تعامل با دستیارهای صوتی نیز پشتیبانی می‌کند و می‌تواند با یک لمس با دستیارهای صوتی گوگل اسیستنت (Google Assistant) و دستیار سیری اپل (Apple Siri) ارتباط برقرار کند.

ایربادهای کاملا بی سیم  boAt Airdopes 452 - چیکاو

از ویژگی‌ها و قابلیت‌های بارز این هدفون‌ها می‌توان به پشتیبانی از بلوتوث 5.2، کنترل های لمسی، مقاومت در برابر آب IPX4 و رابط شارژ نوع C اشاره کرد. با توجه به این که این هدفون از « حالت تاخیر کم » بهره می‌برد به وضوح می‌توان فهمید که شرکت boat با عرضه‌ی ایربادز  Airdopes 452 جمعیتی گسترده‌تر مانند گیمرها هدف قرار گرفته است زیرا حالت تأخیر کم به کاهش هرگونه وقفه بین گیم پلی و صدا کمک می‌کند.

 ایربادز Airdopes 452 - چیکاو

 ایربادز Airdopes 452 جدید در صورت جفت شدن با قاب شارژ می‌تواند حداکثر 20 ساعت پخش صدا را با یکبار شارژ کامل ارائه دهد. نکته‌ی قابل ذکر این است که این ایربادز فقط با 10 دقیقه شارژ می‌تواند تا 60 دقیقه پخش موسیقی را ارائه دهد. این هدفون در هند از طریق آمازون همراه با دیگر شرکای خرده فروشی و وب سایت رسمی خود شرکت عرضه می‌گردد. قیمت آن نیز در زمان عرضه برای کاربران هندی 1299 روپیه (تقریبا در حدود 17 دلار آمریکا) خواهد بود.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.