معرفی صرافی ارز دیجیتال بیت مهر و چگونگی خرید ارز دیجیتال

وقتی به “ارز” فکر می کنید ، احتمالاً به پول نقدی که در یک فروشگاه تحویل می دهید ، فکر می کنید ، یا کارت های اعتباری یا انتقال پول که می تواند به جای پول فیزیکی مورد استفاده قرار گیرد. به طور کلی ، ارز یک سیستم پولی است که توسط دولت پشتیبانی می شود. ارز معمولاً از سکه و اسکناس کاغذی تشکیل شده است ، وسیله مبادله است ، به این معنی که مبنایی برای انواع معاملات است. با پیشرفت تکنولوژی ، ارزهای دیجیتالی (که هیچ شکل فیزیکی ندارند) با افزایش معاملات مالی بیشتر به صورت آنلاین رشد کرده اند. ارز دیجیتال به سادگی یک روش پرداخت است که خارج از فرم الکترونیکی آن وجود ندارد. در دهه گذشته ، نوع جدیدی از ارزهای دیجیتالی به ویژه محبوبیت یافته است: ارز رمزنگاری شده. اگرچه بعید است که این سیستم جدید به این زودی جایگزین انواع ارز سنتی شود ، اما در کمتر از 10 سال تأثیر قابل توجهی داشته است. اگر می خواهید اطلاعات کافی در خصوص خرید و فروش تتر  بدست آورید با کارشناسان صرافی بیت مهر به آدرس bitmehr.com  در ارتباط باشید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

ارز رمزنگاری شده چیست؟

پیشوند “رمزنگاری” در اصل از کلمه یونانی به معنی “مخفی” آمده است. این بدان معنا نیست که ارز رمزنگاری شده مخفی است ، بلکه این پول “پنهان” دیجیتالی است و با رمزنگاری کد دیجیتال ایمن نگه داشته می شود. این ارزهای دیجیتال قلب سیستم هایی هستند که امکان پرداخت مستقیم و مطمئن برای معاملات آنلاین را فراهم می کنند. “Crypto-” در واقع به رمزگذاری داده های رمزنگاری اشاره دارد که تراکنش ها را در برابر هکرها یا سایر چشم های دیجیتالی محافظت می کند. همچنین تقلب ارز رمزنگاری شده را دشوار می کند.

ارز دیجیتال نوعی پرداخت است که می توان آن را بصورت آنلاین با کالا و خدمات مبادله کرد. بسیاری از شرکتها ارزهای خود را منتشر کرده اند ، که اغلب به آنها توکن گفته می شود و می توان آنها را به طور خاص برای کالاها یا خدماتی که شرکت ارائه می دهد معامله کرد. آنها را همانطور که با نشانه ها یا تراشه های کازینو بازی می کنید در نظر بگیرید. برای دسترسی به کالا یا خدمات ، باید ارز واقعی را با ارز رمزنگاری شده مبادله کنید.

ارزهای رمزنگاری شده با استفاده از فناوری به نام بلاک چین کار می کنند. بلاک چین یک فناوری غیر متمرکز است که در بسیاری از رایانه ها گسترش یافته و تراکنش ها را مدیریت و ثبت می کند. بخشی از جذابیت این فناوری امنیت آن است. ارز دیجیتال محبوبیت زیادی پیدا کرده است زیرا راهی مستقیم برای انتقال وجوه به صورت آنلاین ، بدون مشارکت اشخاص ثالث مانند بانک ها یا شرکت های کارت اعتباری (و پرداخت هزینه هایی که اغلب برای پردازش تراکنش ها دریافت می کنند) ارائه می دهد. به جای سکه های فیزیکی یا اسکناس های کاغذی ، ارزهای رمزنگاری شده دارای “توکن” دیجیتالی یا اسامی مختلف دیجیتال هستند (به اسکناس یک یا پنج دلاری و غیره فکر کنید). ارز رمزنگاری شده در “کیف پول” کاربر یا نشانی اینترنتی یا آدرس حساب اینترنتی ذخیره می شود که فقط توسط مالک قابل دسترسی است. کیف پول دارای کلید عمومی است و از کلید خصوصی برای امضای معامله استفاده می شود ، درست مانند چک یا برگه کارت اعتباری.

مزایای ارزهای دیجیتال

– پرداخت های سریعتر با استفاده از ارز دیجیتال می توانید پرداختها را بسیار سریعتر از روشهای فعلی انجام دهید ، مانند ACH یا نقل و انتقالات بانکی ، که ممکن است روزها طول بکشد تا موسسات مالی یک تراکنش را تأیید کنند.

– نقل و انتقالات بین المللی ارزان تر و معاملات ارزی بین المللی بسیار گران است. برای انتقال وجوه از کشوری به کشور دیگر ، هزینه های زیادی از افراد دریافت می شود ، به ویژه هنگامی که شامل تبدیل ارز می شود.

– دسترسی شبانه روزی نقل و انتقالات پولی موجود اغلب در طول تعطیلات آخر هفته و خارج از ساعات کاری معمول زمان بیشتری می طلبد زیرا بانک ها بسته هستند و نمی توانند تراکنش ها را تأیید کنند. با ارز دیجیتال ، معاملات با سرعت یکسان در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته انجام می شود

از آنجا که Tether نشان دهنده دلار آمریکا است ، ممکن است سکه مناسبی برای سرمایه گذاری به امید افزایش قیمت نباشد. اما موارد استفاده از آن شامل خرید سایر ارزهای رمزنگاری شده ، انتقال پول و کسب سود (25 درصد) است.

نحوه خرید Tether

اکثر معامله گران ارزهای رمزنگاری شده Tether را در صرافی ارزهای دیجیتال مانند صرافی بیت مهر خریداری می کنند، ارز فیات را واریز می کنید و از آن برای خرید Tether یا هر ارز رمزنگاری شده دیگری استفاده می کنید. برای خرید تتر می توانید وارد آدرس    https://bitmehr.com/tether شوید .

Perfect Money چیست؟               

Perfect Money به عنوان یک سیستم پرداخت الکترونیکی برای پرداخت های غیرنقدی در اینترنت ایجاد شد. این شبکه در سال 2007 تأسیس شد. از نظر قانونی ، شرکت پرفکت مانی در پاناما ثبت شده است. این سیستم در ابتدا به عنوان یک ابزار پرداخت برای تسویه حساب های فوری و ایمن در محیط تجاری و بین کاربران خصوصی ایجاد شد.

نحوه خرید Perfect Money

خرید پرفکت مانی با بهترین نرخ بسیار ساده است: توصیه می کنیم از مبدل خودکار ارز خود استفاده کنید. این به شما امکان می دهد نه تنها در وقت خود برای خرید ارز مورد نظر خود صرفه جویی کنید ، بلکه راحت ترین روش را نیز برای این کار انتخاب کنید. برای خرید و فروش Perfect Money می توانید از طریق وبسایت بیت مهر با ما در ارتباط باشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.