تلویزیون اولد نسل دوم شیائومی در دو اندازه در دسترس قرار می گیرد

شیائومی اخیراً اعلام کرد که رویدادی را در تاریخ 10 آگوست (۱۹ مرداد) برگزار می‌کند که گوشی پرچمدار می میکس مهم‌ترین محصول برای معرفی در آن رویداد خواهد بود. این برند به غیر از این گوشی هوشمند پرچمدار ، تبلت می پد ۵، بلندگوی هوشمند رده بالا و تلویزیون هوشمند اولد (OLED) نسل جدید را نیز روانه بازار خواهد کرد. همراه چیکاو باشید.

شیائومی اولین تلویزیون هوشمند اولد خود را سال گذشته  درهنگام رونمایی از سری Mi TV Masters معرفی کرد. تلویزیون اولد آینده دومین تلویزیون اولد این برند خواهد بود. شیائومی در یک پوستر تبلیغاتی که اخیراً منتشر شده، اعلام می‌کند با عرضه‌ی این تلویزیون «از نو تلویزیون اولد را تعریف» خواهد کرد، که منظور شرکت به کیفیت بسیار بالاتر این دستگاه نسبت به تلویزیون اولدی است که تا پیش از این عرضه شده‌اند.

در حالی که جزئیات دقیق تلویزیون اولد هنوز در دسترس نیست، نسل دوم تلویزیون اولد شیائومی برای رزرو خرید در چین در Jingdong (JD.com) قرار داده شده است. صفحه محصول نشان می‌دهد که این تلویزیون هوشمند در دو اندازه مختلف 55 اینچ و 65 اینچ در دسترس قرار خواهد گرفت. این موارد تنها مشخصاتی است که فعلاً منتشر شده‌اند.

نسل دوم تلویزیون اولد شیائومی - چیکاو

با این حال ، شایان ذکر است که سری Master TV Mi که سال گذشته عرضه شد، فقط با صفحه نمایش 65 اینچی موجود است. اولین تلویزیون Mi OLED همچنین دارای وضوح 4k خواهد بود که با رزولوشن ۲۱۶۰ در ۳۸۴۰ پیکسل عرضه می‌شود. علاوه بر این، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، فناوری MEMC (پردازش تصاویر ویدیویی برای بازی‌های رایانه‌ای)، نرخ نوسازی متغیر برای تصویر  و تغییر خودکار حالت بازی ALLM پشتیبانی می‌کند.

این دستگاه از یک نمایشگر تمام صفحه چهار طرفه بدون حاشیه با نسبت صفحه به بدنه تا 98.8 درصد استفاده می‌کند. سایر ویژگی های اولد ۶۵ اینچی شیائومی سری Mi TV Master شامل پایه شیشه‌ای، RGB در پایین، ریموت فلزی، DC Dimming، نرخ تازه سازی (VRR)، حالت تاخیر کم خودکار (ALLM) ، صفحه نمایش همیشه روشن (AOD) و حالت بازی حرفه‌ای خواهد بود. ما از نسل دوم تلویزیون می اولد شیائومی به جز ارائه‌ی ویژگی‌های برتر، چیزی انتظار نداریم.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.