پیدا کردن جراح بینی خوب از طریق اینترنت

امروزه جراحی زیبایی بینی بین عموم مردم ، محبوبیت ویژه ای به خود اختصاص داده است ؛ آنچه که در جراحی بینی بسیار حائز اهمیت است ، انجام صحیح و اصولی این جراحی می باشد ؛ به نحوی که فرد ، بعد از عمل با اختلالات تنفسی یا ظاهری مواجه نشود. زیرا در صورت رخداد هر گونه اشکال در این جراحی و ناموفق بودن نتیجه عمل ، فرد علاوه بر آن که دچار کاهش اعتماد به نفس می گردد ؛ تا یکسال بعد از عمل نیز نمی تواند اقدام به انجام عمل ترمیمی بینی نماید و در نتیجه در این یکسال ، مجبور به مدارا با مشکلات به وجود آمده است که گاها ممکن است اختلال ایجاد شده به حدی وسیع باشد که تحمل آن دور از انتظار باشد.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

از این رو اکیدا باید اشاره داشت که انتخاب جراح بینی ، از مهم ترین اقداماتی است که قبل از رینوپلاستی باید صورت پذیرد و هرگز نباید نسبت به آن بی توجه بوده و بدون تحقیق مبادرت به انتخاب جراح نمود.

خوشبختانه گسترش تکنولوژی اینترنت و فراگیر شدن استفاده از آن و نیز ورود فضای مجازی به دنیای اینترنت ، سبب شده که پیدا کردن جراح بینی خوب از طریق اینترنت به سهولت میسر گردد.

آیا پیدا کردن جراح بینی خوب از طریق اینترنت ممکن است ؟

در عصر حاضر ، اکثریت جراحان در حوزه های مختلف خصوصا حوزه زیبایی ؛ از جمله عمل زیبایی بینی ، دارای وبسایت رسمی و صفحه اینستاگرام می باشند تا از این تریبون بتوانند هر آن چه که لازم است را درباره خود ، حوزه کاری و نمونه کارهای شان ارائه داده و به معرض نمایش بگذارند.

در بخش گالری تصاویر سایت و نیز در صفحه اینستاگرام پزشکان ، به راحتی می توانید تصاویر قبل و بعد از عمل بیماران را ببینید و بدین ترتیب به یک شناخت نسبی به پزشک مورد نظر دست یابید.

از جمله پزشکان برجسته و مجربی که به راحتی و با وارد کردن نام ایشان و تنها با یک کلیک ساده ، می توانید نامشان را در صفحه اول گوگل مشاهده کنید ؛ دکتر بشارتی زاده می باشند.

با ورود به سایت رسمی دکتر بشارتی زاده ، می توانید نمونه های عمل زیبایی بینی که توسط ایشان صورت پذیرفته را ملاحظه فرمایید ؛ انتخاب ایشان به عنوان جراح منتخب سلبریتی ها و هنرمندان ، مبیّن توانمندی و مهارت بالای ایشان است.

راهنمای پیدا کردن جراح بینی خوب از طریق اینترنت :

با توجه به این که جراحی زیبایی بینی ، از حساسیت و پیچیدگی بالایی برخوردار است و بروز هرگونه اشتباه در آن می تواند زیبایی چهره و گاها عملکرد بینی را به مخاطره بیاندازد ؛ حتما باید انجام آن به یک جراح بینی ماهر و باتجربه محول گردد تا مشکلی حادث نگردد.

از این رو در صورتی که قصد دارید از عمل بینی ، نتیجه ای قابل قبول اتخاذ نمایید ؛ اکیدا توصیه می شود که به دنبال یک جراح بینی خوب باشید که در زمینه انواع جراحی بینی مهارت کافی داشته باشد.

برای آن که بتوانید یک جراح بینی مجرب و کارآزموده را انتخاب کنید ، بهتر است از طریق دنیای اینترنت اقدام به جستجوی بهترین جراح بینی نمایید و جراح ایده آل خود را بیابید.

بدین منظور ، باید در موتورهای جستجوی اینترنت ؛ عبارت ” بهترین جراح بینی ” را جستجو یا اصطلاحا سرچ کنید. با اضافه کردن نام شهری که در آن زندگی می کنید به انتهای این عبارت ، می توانید نتایج جستجو را محدودتر کنید و صرفا جراحان بینی خوب شهر خودتان را بیابید.

با این کار ، لیستی از بهترین جراحان بینی برای شما به نمایش در می آید که می توانید با رفتن به وبسایت آن ها ، تصاویر موجود در سایت و حتی اینستاگرام شان را مشاهده و مورد بررسی قرار دهید ؛ دیدن نمونه کارهای جراح به شما کمک می کند که با نحوه کار ایشان آشنا شوید و مهارت شان را در انجام عمل بینی بسنجید.

ضمنا مطالعه رزومه کاری جراح که در بخش درباره دکتر سایت موجود است ، نیز می تواند شما را در اطمینان از انتخاب تان یاری نماید ؛ چرا که گویای توانمندی ایشان می باشد.

البته لازم به ذکر است که هرگز قبل از مراجعه حضوری به مطب جراح مورد نظرتان ، تصمیم نهایی خود را برای انجام عمل بینی با ایشان قطعی نکنید و حتما یک جلسه مشاوره با ایشان داشته باشید.

در ضمن توصیه می شود با بیمارانی که توسط جراح مورد نظر جراحی شده اند و برای چکاپ و غیره به مطب مراجعه کرده اند ، حتما گفتگو کنید و نظر آن ها را درباره نتیجه عمل جویا شوید.

شاید انجام این کارها به نظرتان خسته کننده بیاید ، اما خودتان پاسخ دهید ؛ آیا یک انتخاب خوب و دستیابی به نتیجه قابل قبول از جراحی بینی ؛ ارزش صرف زمان برای تحقیق کافی را دارد یا خیر ؟

قاعدتا پاسخ شما مثبت است ؛ چرا که صرف زمان زیاد قبل از عمل و انتخاب بهترین جراح بینی ، کسب نتایج مطلوب از رینوپلاستی را تضمین می کند.

آیا در انتخاب جراح بینی باید به هزینه جراحی توجه کنم ؟

طبیعتا افرادی که تصمیم به عمل بینی می گیرند ، یکی از دغدغه های مهمی که با آن روبرو می شوند ؛ در خصوص هزینه این عمل جراحی می باشد.

هنگامی که برای پیدا کردن جراح بینی خوب از طریق اینترنت اقدام می کنید ، در نتایج جستجوها مواردی مثل عمل بینی ارزان و غیره را مشاهده خواهید کرد.

به احتمال زیاد ، این عنوان ها شما را ترغیب می کنند که به دنبال جراحی بگردید که عمل بینی شما را با ارزان ترین قیمت انجام دهد.

اما آیا ارزشش را دارد که صرفا به خاطر پرداخت هزینه کم ، در انتخاب جراح بینی اغماض کنید و خیلی از فاکتورهای مهم در انتخاب جراح را زیرپا بگذارید ؟

لطفا دچار سوء تفاهم نشوید ، منظور ما از این مسئله ؛ این نیست که کم بودن هزینه جراحی بینی ، به منزله پایین بودن تبحر جراح می باشد ؛ زیرا چه بسا پزشکانی که علیرغم دستمزد بالایی که بابت جراحی بینی اخذ می کنند ، نمی توانند نتیجه ای رضایت بخش را رقم بزنند.

به هر حال ، مقصود این است که در انجام جراحی زیبایی بینی که یک جراحی حساس و پیچیده است و مهم ترین عنصر صورت را دستخوش تغییر قرار می دهد ؛ نهایت دقت تان را به کار گیرید و با تحقیق کافی ، بهترین جراح بینی را انتخاب نمایید و هرگز تبحر و توانایی جراح را قربانی هزینه جراحی نکنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.