واتساپ قابلیت ویو وانس عکس و فیلم را برای کاربران فعال می کند

واتساپ از امروز قابلیت «ویو وانس» را برای کاربران این رسانه‌ی اجتماعی معرفی می‌کند. این برنامه یک قابلیت جدید است که برای ارسال عکس‌ها و ویدیوها کاربرد دارد. در این قابلیت کاربران واتساپ می‌توانند عکس‌ها و ویدیو‌های «ویو وانس» (فقط یک بار قابل مشاهده باشد) را از طریق واتس اپ برای مخاطبین خود ارسال کنند. همراه چیکاو باشید.

طرز کار این برنامه به این صورت است که اگر یک کاربری قصد دارد عکس یا ویدیویی را برای مخاطب خود بفرستد اما دوست دارد پس از این که مخاطب عکس یا ویدیو را تحویل گرفت و آن را مشاهده کرد و از برنامه خارج شد، آن عکس یا ویدیو ناپدید شود و دفعه‌ی بعد که مخاطب برنامه‌ی خود را باز می‌کند، از آن عکس یا ویدیو خبری نباشد تا بتواند مجددا آن را مشاهده کند. درواقع مخاطب فقط یک بار اجازه‌ی دیدن عکس یا تماشای آن ویدیو را دارد.

ویو وانس - چیکاو

نحوه عملکرد آن بسیار شبیه به اینستاگرام است. گیرنده برای مشاهده تصویر یا فیلم باید روی دکمه « عکس » یا « ویدئو » ضربه بزند. پس از بسته شدن، چنانچه دوباره برنامه را باز کند دیگر آن ویدیو یا تصویر برای مشاهده در دسترس او قرار نخواهد داشت.

Engadget خاطرنشان می‌کند که مقاله‌ای که به عنوان راهنما ی کاربران برای این ویژگی جدید تهیه شده، هشدار می‌دهد که گیرنده‌ی آن عکس یا ویدیو، هنگامی که آن را دریافت کند، تا زمانی که صفحه را نبندد، می‌تواند از روی عکس اسکرین شات بگیرد یا از روی ویدیو ضبط کند.

Vivance - چیکاو

 علاوه بر این، در صورتی که گیرنده‌ی عکس یا ویدوی از روی آن اسکرین شات بگیرد یا ضبط کند، این موضوع را به فرستنده اطلاع نخواهد داد زیرا قابلیت رسانه‌ی «ویو وانس» (فقط یک بار قابل مشاهده باشد) برای واتساپ قابل مشاهده نیست زیرا با رمزگذاری سرتاسری ارسال می‌شود. فقط در صورتی که درباره‌ی محتوا گزارش شده باشد، واتساپ می‌تواند قادر به مشاهده‌ی آن محتوا باشد.

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.