راهنمای رزرو اینترنتی هتل های ۵ ستاره کیش

زیباترین جزیره ایران؛ یعنی جزیره کیش با امکانات فوق‌العاده‌ای که دارد سالانه میزبان گردشگران ایرانی و خارجی بسیاری می‌باشد. علاوه بر تفریحات آبی و غیرآبی، جزیره کیش دارای مراکز تجاری بسیار جذابی است و یک مکان رویایی برای سفرهای خانوادگی و حتی ماه عسل جوانان شناخته می‌شود. به همین دلیل هم بهترین اقامتگاه‌های کشور در این جزیره بنا شده‌اند. اگر با هتل های کیش آشنایی ندارید در ادامه این متن همراه ما بمانید تا بهترین هتل های کیش را به شما معرفی کنیم.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش - چیکاو

یکی از هتل های لوکس کیش، هتل میراژ می‌باشد که در سال ۱۳۹۷ آغاز به کار نموده است. این هتل مجلل در ۸ طبقه خلاصه می‌شود و دارای ۱۷۸ واحد اقامتی بسیار لوکس و مدرن بوده که بهترین امکانات رفاهی را آنها تعبیه شده است. هتل میراژ یکی از هتل های ساحلی است که گردشگران با اقامت در آن می‌توانند به تماشای دریای زیبای خلیج فارس بنشینند و تفریحات آبی همچون قایق سواری و جت اسکی را امتحان کنند. اگر قصد رزرو هتل های کیش را دارید، هتل میراژ با ساحل اختصاصی خود گزینه مناسبی است.

حتی جالب است بدانید مراکز خریدی مانند مریم و ونوس در نزدیکی هتل میراژ قرار دارد و حتی می‌توانید از مسیر دوچرخه سواری که در نزدیک هتل است نیز بهره‌مند شوید. همچنین قادر خواهید بود به اسکله تفریحی جزیره که در نزدیکی هتل میراژ کیش قرار دارد سر بزنید و یک شب رویایی و زیبا را پشت سر بگذارید.

هتل میراژ کیش چه امکاناتی دارد؟

هتل پنج ستاره میراژ یکی از محبوب ترین هتل های پنج ستاره کیش است. این هتل که در سال در سال 1397 به بهره برداری رسیده است درست در فاصله 800 متری از ساحل دریای خلیج فارس و اسکله بزرگ تفریحی واقع شده است. هتل میراژ به مراکز خرید مریم و ونوس دسترسی آسانی دارد.

ساختمان این مجموعه در ۸ طبقه بنا و دارای ۱۷۷ باب اتاق و سوئیت اقامتی با چشم انداز جزیره یا دریا می‌باشد. هتل میراژ کیش با امکانات رفاهی و تفریحی‌ای مانند استخر، سونا، جکوزی، آلاچیق و فضای سبز از مسافران پذیرایی می‌کند.

اتاق های هتل میراژ

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل میراژ دارای تمام تجهیزات و امکانات رفاهی مناسب مسافران هستند که از جمله آن‌ها حمام، سرویس بهداشتی، چای ساز، تلویزیون، سیستم تهویه مناسب، یخچال، صندوق امانات، سیستم گرمایشی و سرمایشی و اینترنت رایگان می‌باشد.

این اتاق‌ها و سوئیت‌ها شامل: سوئیت دو نفره لوکس، سوئیت دو خوابه، دو نفره پرزیدنتال، اتاق دوتخته استاندارد، دبل رو به جزیره، اتاق دوتخته استاندارد توئین رو به جزیره، سوئیت جونیور دو نفره رو به جزیره، اتاق دوتخته استاندارد‏ ‏دبل رو به دریا، اتاق دو تخته استاندارد توئین رو به دریا، سوئیت جونیور دو نفره رو به دریا، سوئیت کابانا دونفره، سوئیت کابانا سه نفره، اتاق سه تخته جزیره، اتاق سه تخته دریا، سوئیت دو خوابه چهار نفره رویال و… است.

تفریحات و امکانات هتل میراژ

اگر به تفریحات داخل هتل اکتفا می‌کنید، سالن بیلیارد هتل میراژ گزینه خوبی برای سرگرمی می‌باشد. در این سالن می‌توانید اسنوکر بازی کنید و ساعات بسیار خوشی را در کنار دوستان خود سپری نمایید. از سالن اجتماعات هتل میراژ کیش هم می‌توانید برای جشن‌ها و مراسم‌های باشکوه خود استفاده کنید؛ چراکه این مکان دارای مدرن‌ترین و به‌روزترین سیستم‌های صوتی تصویری می‌باشد. اگر خودرویی را در جزیره کیش اجاره کرده‌اید، اصلاً نگران جای پارک نباشید؛ چراکه پارکینگ این مجموعه در اختیار شما قرار می‌گیرد و کاملا رایگان می‌باشد.

از دیگر امکانات هتل میراژ می‌توان به آتلیه، سونا، سیستم اعلام حریق، تاکسی سرویس، سالن بیلیارد، جکوزی، پارکینگ، نمازخانه، اینترنت پرسرعت، کافی شاپ، صندوق امانات، استخر، خدمات لاندری و… اشاره نمود. ناگفته نماند که هتل میراژ دارای رستوران و کافی شاپ بسیار مجللی است که می‌توانید در این مکان‌ها صبحانه، ناهار، شام و عصرانه موردعلاقه خود را از منو انتخاب نموده و میل کنید.

شایان به ذکر است که فاصله هتل میراژ کیش تا فرودگاه بین المللی فقط ۹ دقیقه با ماشین می‌باشد و باید بدانید خدمات ترانسفر رفت فرودگاهی برای مسافران هتل رایگان است.

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش - چیکاو

اگر قصد رزرو هتل در کیش را دارید هتل فلامینگو گزینه مناسبی است؛ زیرا در قلب جزیره کیش واقع شده و دسترسی به تمام مراکز خرید را برای شما آسان می‌کند. این هتل ۴ ستاره در سال ۱۳۷۶ افتتاح گردید و مجدداً در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی و مرمت قرار گرفت. موقعیت مکانی بسیار عالی هتل فلامینگو کیش باعث محبوبیت این هتل شده؛ زیرا از یک طرف نزدیک بلوار دریا قرار گرفته و از طرف دیگر به واحد بین الملل دانشگاه صنعتی شریف مشرف می‌باشد.

جاذبه های دیدنی نزدیک هتل فلامینگو کدام‌اند؟

یکی از مهم‌ترین فاکتورها در انتخاب هتل 4 ستاره فلامینگو نزدیکی آن به جاهای دیدنی کیش است که این هتل را از سایرین متمایز می‌سازد. در این راستا برخی از جاذبه های دیدنی نزدیک هتل فلامینگو کیش عبارتنداز: اسکله تفریحی کیش (1.3 کیلومتر)، بازار مریم (1.3 کیلومتر)، پلاژ بانوان (3.4 کیلومتر)، پلاژ آقایان (1.8 کیلومتر) و پیست کارتینگ (1.1 کیلومتر).

جالب‌تر این است که هتل فلامینگو کیش به سایر مراکز خرید مانند بازار زیتون، مجتمع بیست، بازار مروارید هم بسیار نزدیک است. علاوه بر این هتل فلامینگو کیش به برخی از دیدنی‌های این جزیره نیز نزدیک می‌باشد که از جمله آن‌ها درخت سبز، پلاژ بانوان، پارک دلفین‌ها، پارک شهر، پارک ساحلی سیمرغ، روستای باغو، پارک ساحلی میرمهنا، شهر زیرزمینی کاریز کیش، کشتی یونانی، شهر قدیمی حریره، جزیره هندورابی و ساحل مرجان است.

محوطه هتل فلامینگو

هتل فلامینگو کیش که در زمینی به مساحت ۲۷ هزار مترمربع بنا شده است، دارای واحدهای اقامتی بسیار زیبا و لوکسی می‌باشد که سقف‌های شیروانی دارند و محیطی دل‌نشین را برای مسافران فراهم آورده‌اند. هتل فلامینگو محوطه‌های بسیار زیبایی در بیرون از هتل طراحی نموده و سبب سرسبزی بیشتر این منطقه گردیده است. همچنین جالب است بدانید در محوطه بیرونی هتل فلامینگو آلاچیق‌هایی برای استراحت و سپری کردن اوقات میهمانان تعبیه شده که مسافران می‌توانند از آن‌ها به صورت رایگان استفاده کنند.

ویژگی های هتل فلامینگو کیش

اگر مهمان هتل فلامینگو هستید اصلاً نگران وعده‌های غذایی خود نباشید؛ چون این هتل دارای رستوران بزرگی می‌باشد که بهترین آشپزهای حرفه‌ای، انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و بخصوص دریایی را در منوی خود جای داده‌اند تا به نحواحسن از شما پذیرایی نمایند. برای وقت‌گذرانی و میان‌وعده هم می‌توانید به کافی شاپ بسیار شیک هتل فلامینگو مراجعه کنید و انواع آبمیوه‌های خنک و تازه، دسر، کیک، نوشیدنی‌های داغ و سرد را سفارش دهید و نوش جان کنید.

اگر مسئله قیمت هتل در کیش برایتان حائز اهمیت است، هتل فلامینگو با ارائه قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر از هتل های ۵ ستاره، آماده خدمات رسانی به شما می‌باشد.

البته مقرون‌به‌صرفه بودن اتاق‌های هتل فلامینگو به این معنا نیست که تجهیزات و امکانات بی‌کیفیتی را در اختیار شما قرار می‌دهد؛ بالعکس باید بدانید این امکانات و تجهیزات بسیار عالی می‌باشند که از جمله آن‌ها: روم سرویس، چایی ساز، پاور سوئیچ، درب کارتی، آباژور و دراور، تلفن در اتاق، لوازم بهداشتی، تلویزیون ال ای دی، سیستم اعلام حریق، اینترنت رایگان، یخچال، حمام، کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم گرمایشی و سرمایشی اسپیلت است.

امکانات عمومی هتل فلامینگو هم شامل سالن کنفرانس، اتاق مخصوص جلسات، دستگاه خودپرداز، اتاق چمدان، آسانسور، لابی، لاندری، خشکشویی، خدمات بیدارباش، دستگاه واکس کفش، خدمات راهنمای تور، خدمات خانه‌داری، پارکینگ، خدمات باربری، ترانسفر رفت و برگشت و خدمات برای معلولین می‌باشد.

جمع‌بندی

جزیره مهمان‌دوست کیش، همواره به خوبی از مسافران خود استقبال می‌کند و بهترین و لوکس‌ترین هتل ها را در اختیارشان قرار می‌دهد. اگر شما هم چمدان خود را برای سفر به کیش بسته‌اید، پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت هتل های کیش به وب سایت ایران هتل آنلاین مراجعه نمایید و بعد از مشاهده قیمت ها، یکی از آن‌ها را برای اقامت خود رزرو کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. حامد چاوشی می گوید

    من و چند نفر از دوستانم تابستون سال گذشته در هتل میراژ کیش اقامت داشتم و باید بگم یکی از هتل های خوبی بود که تا به حال رفته بودم. با این حال نباید انتظارات یک هتل 5 ستاره رو از هتل میراژ داشته باشین چون کیفیت امکانات و خدمات بیشتر در حد یک هتل 4 ستاره هست. یکی از مشکلات اعصاب خوردکنی که ما خودمون داشتیم پذیرش طولانی مدت بود که حدود 3 2 ساعت به طول انجامید.