گلپینو ، برترین استارتاپ 1400 در زمینه گل و گیاه

گل و گیاهان با طراوت و زیبایی بسیاری که دارند یکی از دوست داشتنی ترین هدایایی هستند که می توانیم برای مناسبت های مختلف به عزیزانمان تقدیم کنیم تا صمیمت خودمان را با آن ها افزایش داده و به بهبود رابطه مان با اطرافیان کمک بسیاری کنیم.شاید با خودتان بگویید که گل از کجا بخرم ؟ پاسخ ما به شما این است که امروزه خرید آنلاین بسیار رایج شده است که خرید گل هم از این امر مستثنی نیست. شما می توانید در صورتی که در تخت خوابتان در حال استراحت هستید به آسانی وارد گلفروشی آنلاین گلپینو شوید و به خرید گیاه و گل مورد نظر خود از نزدیک ترین گلفروشی به صورت آنلاین از گلپینو بپردازید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

 

مزایای سفارش آنلاین گل

1- تنوع بالای گل و گیاه

فروشگاه آنلاین گل وگیاه تنوع بیشتری از انواع گل، باکس گل، سبد گل و … را نسبت گل فروشی های محلی در اختیار شما قرار می دهد و شما می توانید کارهای انجام شده آن را در زمینه خدمات گل آرایی از جمله گل آرایی مجالس ترحیم و تسلیت، عروسی، عقد، بله برون، ماشین عروس و … را مشاهده و آن ها را با هم بررسی کنید سپس بهترین خدمات را بر طبق بودجه و سلیقه خود را دریافت کنید.

2- سهولت سفارش

شما می توانید به راحتی در منزل و یا در محل کار تنها با چند کلیک سفارش گل و گیاه خود را انجام داده، هزینه آن را بپردازید و سپس ارسال گل بر اساس لوکیشن شما صورت خواهد گرفت.

3- سفارش گل در هر زمان و مکان

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در روز تعطیل زمانی که اغلب گلفروشی ها بسته هستند قصد خرید گل داشته باشید با سفارش گل به صورت آنلاین می توانید در هر زمان از شبانه روز که تصمیم به خرید داشته باشید گل و گیاه مورد نظر خود را خریداری کنید و آن را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

4- بررسی نظرات مشتریان

در هنگام مراجعه به فروشگاه آنلاین گل وگیاه می‌توانید نظرات مشتریان دیگر را در رابطه با نحوه ارسال سفارش، کیفیت گل و گیاه دریافتی و.. مورد بررسی قرار داده و در نتیجه خرید آگاهانه تر و هوشمندانه تر داشته باشید.

5- صرفه جویی در هزینه و زمان

با سفارش آنلاین گل علاوه بر صرفه جویی در زمان می توانید تا میزان زیادی هزینه های پرداختی خود را کاهش دهید زیرا لازم نیست که برای رفت و آمد به گلفروشی در ترافیک مانده و هزینه بنزین یا کرایه تاکسی پرداخت کنید. با این کار می توانید زمان و پول خود را ذخیره کنید.

6- ارتباط با تیم پشتیبانی

اغلب فروشگاه آنلاین گل وگیاه دارای پشتیبانی فروش هستند که این امکان را در اختیار مشتریان قرار می دهد به آسانی با آن ها در ارتباط بوده و سوالاتشان را با پشتیبانان مطرح کنند و در کوتاه ترین زمان پاسخ خود را دریافت کنند. کار تیم پشتیبانی اینجا تمام نمی شود شما می توانید پس از خرید گیاه و گل مورد نظرتان سوالات و مشکلتتان را با آن ها مطرح کنید تا آن ها در اسرع وقت پیگیری های لازم را صورت داده و به رفع مشکل شما بپردازند همان طور که می دانید این امکان در فروشگاه های حضوری وجود ندارد و ممکن است دچار دردسر هایی شوید.

7- سفارش گل از نزدیکترین گلفروشی

سامانه گلپینو با راه اندازی سرویس اسنپ گل این امکان را در اختیار مشتریان قرار داده تا گل و گیاه مورد نظر خود را انتخاب نموده و پس از اتمام خرید، ارسال گل بر اساس لوکیشن و نزدیک ترین گلفروشی به آن ها صورت خواهد گرفت.

ویژگی های فروشگاه گلپینو نسبت به سایر فروشگاه ها

دارای نماد اعتماد الکترونیکی

این نماد که در قسمت پایینی یا فوتر سایت قرار دارد نشان دهنده این است که سامانه گلپینو مورد تایید و اعتماد بوده و شما می توانید با خاطری آسوده سفارش خود را به صورت آنلاین انجام دهید.

شامل فروشگاه های مختلف گلفروشی با تنوع گل بالا

در گلپینو شما به راحتی می توانید با بررسی گل فروشی های مختلف و انواع دسته بندی گل و گیاه به آسانی گل مورد نظر و مطابق با بودجه خود را یافته و سفارش دهید.

پشتیبانی 24 ساعته

در این فروشگاه اینترنتی گل و گیاه در تمامی ساعات شبانه روز می توانید با پشتیبانی در ارتباط بوده و در صورت نیاز به هر گونه مشاوره و یا سوال آن ها را با پشتبیانان مطرح نموده و پاسخ خود را دریافت کنید.

قسمت نظرات و پرسش و پاسخ

با بررسی نظرات و پرسش و پاسخ های مشتریانی که از گلپینو خریداری کرده اند می توانید از میزان رضایت آن ها نسبت به گل و گیاهان و نحوه عملکرد فروشگاه آگاه شده و از خرید خود اطمینان حاصل کنید.

سفارش گل از نزدیک ترین گل فروشی

یکی از امکاناتی که گلپینو در اختیار مشتریان قرار داده و آن را از سایر فروشگاه های آنلاین گل و گیاه متمایز نموده امکان سفارش گل از نزدیک ترین گلفروشی های اطراف شماست.

ارائه اطلاعات و عکس های واقعی از گیاهان و گل ها

در گلپینو می توانید با جستجوی هر گل اطلاعات و تصاویر واضح و واقعی آن را مشاهده کنید و در نهایت دریافت اطلاعات کافی در رابطه با گل مدنظرتان اقدام به خرید آن نمایید.

تقریبا اغلب ما تجربه خرید به صورت اینترنتی را داشته ایم و می توانیم تمامی محصولات مورد نظرمان را به صورت آنلاین سفارش دهیم سفارش گل به صورت آنلاین هم یکی از اقداماتی است که با انجام آن می توانیم به آسانی گل و گیاه مد نظرمان را در کوتاه ترین زمان و کم ترین هزینه خریداری نماییم. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به دلیل مشغله کاری زمان کافی برای مراجعه حضوری به گلفروشی و خرید گل نداشته باشید با سفارش آنلاین گل از گلپینو می توانید گل و گیاه مورد نظر خود را خریده و در لوکیشن مورد نظر خود تحویل بگیرید.

سوالات متداول

گل فروشی آنلاین گلپینو چه ویژگی‌هایی دارد؟

از اصلی ‌ترین خصوصیات فروشگاه آنلاین گل پینو میتوان به سفارش گل از نزدیک ترین گل فروشی، پرداخت امن و آسان، پشتیبانی 24 ساعته، نماد اعتماد الکترونیکی، قیمت ارزان نسبت به سایر گلفروشی ها و.. اشاره نمود.

نحوه سفارش آنلاین گل از گلپینو به چه صورت می باشد؟

جهت ثبت سفارش در سامانه گلپینو با انتخاب آدرس لیست گلفروشی هایی که به شما سرویس می‌دهند را مشاهده می‌کنید. با توجه به اطلاعات ثبت شده در پروفایل هر گلفروشی، مشاهده تنوع گیاهان و نظرات سایر کاربران می‌توانید گل و گیاه مورد نظر خود را سفارش داده و پرداخت خود را به صورت کاملا امن انجام دهید.

برای اطلاعات بیشتر از خدمات گلپینو به سایت  golpino.com مراجعه نمائید.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. صادق نیک نفس می گوید

    گلپینو قیمت هاش فضاییه و کیفیت خدماتش افتضاحه پشتیبانی درستی هم اصلا انجام نمیدن اصلا جواب نمیدن من سفارشم اونقدر افتضاح بود که از طرف مدیر عاملشون هم پیگیری کردم ایشون هم جواب سر بالا دادن و مثل فراریا از مساله فرار کردن