بهترین روش ترک اعتیاد چیست؟

کلینیک ترک اعتیاد نگین یکی از بهترین مراکز ترک اعتیاد در ایران است که سالهاست در زمینه ترک اعتیاد انواع مخدر فعالیت می کند. در این مرکز پزشکان، پرستاران و روان‌شناسان متخصص و همچنین بهترین امکانات موجود در زمینه ترک را کنار یکدیگر جمع کرده اند تا بهترین روش ترک اعتیاد را متناسب با هر فرد به او ارائه کنند. شما می توانید برای آشنایی با این مرکز و روش های درمانی به مراجعه کرده و برای ترک اعتیاد در کلینیک ترک اعتیاد نگین حضوری و یا از طریق سایت اقدام نمایید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

اعتیاد مانند یک عادت بد در زندگی فرد می ماند. همیشه ترک عادت سخت است و به همین دلیل افراد از ترک کردن می ترسند و آن را به تعویق می اندازند. درست است که این کار سختی های خود را دارد ولی می توان با روش های اصولی آن را به راحتی انجام داد و از سختی های آن کم کرد.

بهترین و سریعترین روش ترک اعتیاد قاعدتا با توجه به شخصیت و وضعیت جسمانی هر فرد متفاوت خواهد بود؛ اما این روش ها اصولی دارند که باید به ترتیب و در بهترین حالت انجام شوند تا نتیجه مورد انتظار را بگیریم وگرنه قطعا نتیجه خواهد داشت. حتی اگر یک روش بهترین روش هم باشد، باید در کلینیک ترک اعتیاد انجام شود تا دقیق و کامل انجام شود.

روش های جدید ترک اعتیاد

متخصصان کلینیک ترک اعتیاد نگین همواره روش های خود را به روز می کنند. در این مرکز از بهترین امکانات ممکن استفاده می شود. افراد بیمار هنگام ترک باید هم از نظر روحی و هم از نظر جسمی تحت نظر قرار بگیرند، زیرا به همان اندازه که جسم فرد به ماده مخدر وابسته می شود، فرد از لحاظ روحی نیز به مخدر اعتیاد پیدا می کند. علاوه بر این اغلب اوقات اعتیاد افراد بخاطر مشکلات روحی آغاز می شود. پس بهترین کار یافتن ریشه شروع به اعتیاد است.

صحبت با مشاور و روانشناس فقط برای پیدا کردن ریشه اعتیاد و دور کردن وابستگی نیست، در کلینیک ترک اعتیاد نگین افراد پس از ترخیص هم با مشاور خود در ارتباط خواهد بود. این ارتباط تا مادامی که فرد به آن نیاز داشته باشد ادامه خواهد داشت.

جدیدترین داروهای ترک اعتیاد

با اینکه در رابطه با ترک و داروهای اعتیادآور زیاد صحبت شده است، اما هنوز هم خیلی اوقات افراد به اشتباه فکر می کنند با مصرف داروهایی مانند متادون، ب2 و شربت اپیوم می توانند در منزل اعتیاد خود را کنار بگذارند. درست است که این داروها به عنوان داروی ترک اعتیاد معرفی و مصرف می شوند، اما مصرف اشتباه و سوءمصرف آنها باعث اعتیاد به این مخدرها می شود.

بهترین روش ترک اعتیاد

بهترین روش ترک اعتیاد، روشی است که در آن فرد از هیچگونه مخدر جدیدی برای ترک اعتیاد یک مخدر کمک نگیرد. برای سم زدایی در مرکز ترک اعتیاد نگین از روش های معتبری نظیر روش سم زدایی تدریجی، سم زدایی سریع و فوق سریع استفاده می شود. در کنار این روش ها فرد باید از یک رژیم غذایی مخصوص نیز، پیروی کند.

حال در ادامه به صورت خلاصه بهترین روش ترک اعتیاد هر یک از مواد مخدر در کلینیک ترک اعتیاد نگین را برای شما شرح می دهیم.

بهترین روش ترک تریاک

مخدر تریاک رتبه اول را در بین مخدرهای مصرفی در ایران دارد. این مخدر از گیاه خشخاش تولید می شود و افراد آن را به صورت خوردنی یا کشیدنی مصرف می کنند. ترک تریاک بین مصرف خوردنی یا کشیدنی متفاوت است و مدت زمان ترک هر یک، با هم فرق می کند. روش تدریجی طولانی ترین روش ترک تریاک است و حداکثر 14 روز زمان می برد. کوتاه ترین روش تریاک هم روش فوق سریع (UROD) است که در 3روز فرد مرحله سم زدایی را پشت سر می گذارد.

بهترین روش ترک هروئین

هروئین یکی از مواد مخدر پر مصرف در ایران است که سم زدایی آن هم مثل دیگر مواد مخدر با 3 روش انجام می شود. مدت زمان ترک هروئین در هر یک از روش ها به صورت زیر است:

  • درمان بصورت فوق سریع (UROD) : شب و 3 روز بستری
  • درمان بصورت سریع (URD): 3 شب بستری اضافه
  • درمان بصورت ترک تدریجی: 10 الی 14 روز بستری

بهترین روش ترک کراک

کراک یکی از خطرناک ترین مخدرهایی است که متاسفانه طرفداران زیادی به خصوص در بین جوان ها دارد. این مخدر صنعتی در آزمایشگاه تولید می شود و مدت زمان ترک آن طولانی است. اقدام به ترک خودسر و بدون کمک پزشک، باعث عواقب خطرناکی و حتی مرگ فرد می شود. فرد معتاد به کراک، حداقل باید 14 روز در یک کلینیک ترک اعتیاد معتبر بستری شود.

بهترین روش ترک ماری جوانا

مخدر ماری جوانا رتبه دوم را بین مصرف کنندگان ایرانی دارد. این ماده مخدر یکی از مشتقات گیاه شاه دانه است و بیشترین مصرف کنندگان آن نوجوانان و جوانان هستند. برای ترک این مخدر علاوه بر پزشک، به روانشناس یا روانپزشک نیز نیاز است، پس بهترین کار برای ترک ماری جوانا بستری شدن در کلینیک های ترک اعتیاد است. مدت زمان ترک ماری جوانا در کوتاه ترین 10 روز و در بیشترین حالت 20 روز به طول می انجامد.

بهترین روش ترک حشیش

حشیش نیز مانند ماری جوانا از گیاه شاهدانه به دست می آید و در اغلب موارد روش ترک آن هم تفاوت چندانی با ماری جوانا ندارد.

بهترین روش ترک شیشه

شیشه یکی از معروف ترین مخدرهای آزمایشگاه است که مصرف آن عوارض بسیار وحشتناکی دارد. برای ترک این مخدر باید حتما از یک روانپزشک کمک گرفت زیرا فرد مدتی پس از مصرف دچار توهمات شدیدی می شود.

در کلینیک ترک اعتیاد نگین روند درمان با سالم ترین مواد خوراکی و داروها و مدرن ترین روش ها انجام می پذیرد. در صورت هرگونه سوال و یا درخواست مشاوره رایگان با شماره های مندرج در سایت کلینیک ترک اعتیاد نگین تماس بگیرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.