کاشی بین کابینتی چیست و مرکز خرید آن کجاست؟

کاشیران بزرگ ترین، کامل ترین و تخصصی ترین فروشگاه کاشی و سرامیک در ایران است که فعالیت خود را در سال ۱۳۸۳ آغاز کرد. کاشی ها و سرامیک های ارائه شده در این سایت عموما محصولات تولید داخل هستند، با این وجود کاشیران طرفداران محصولات خارجی را هم فراموش نکرده و محصولات تولید کشورهای خارجی را هم برای فروش گذاشته است. شما می توانید انواع کاشی و سرامیک مورد نیاز خود را از وب سایت فروشگاه بزرگ کاشیران تهیه کنید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

آشپزخانه مرکز انرژی خانه است؛ جایی که مادران در آن به اعضای خانواده انرژی می دهند. آشپزخانه قلب خانه و خانواده است. از این رو زیبایی و چیدمان تحسین برانگیز در آن می تواند تاثیر مثبتی در روحیه همه اعضاء خانه بگذارد.

امروزه آشپزخانه ها اپن دار هستند و دکوراسیون آن بسیار در معرض دید قرار دارد. طراحان و متخصصان دکوراسیون داخلی سعی دارند بهترین ایده ها را برای یک چیدمان لوکس ارائه دهند. طراحان دکوراسیون داخلی و صنایع تولید سرامیک آشپزخانه طرحی جدید برای تکمیل زیبایی آشپزخانه به عنوان کاشی بین کابینتی تولید کرده اند.  فضای بین کابینت به فضای ایجاد شده بین کابینت نصب شده ردیف بالا و کابینت ردیف پایین می گویند. در بعضی مواقع فضای زیادی هم در بالای کابینت ردیف بالا دیده می‌شود.

تا همین چند سال قبل این فضا با کاشی های معمولی که بر روی دیوار آشپزخانه چسبانده می شد پوشش می دادند. در یک دوره ای هم از رول های نقش دار آلومینیوم یا پلاستیک چسب دار برای فضای بین کابینت ها استفاده می کردند.

کاشی بین کابینتی یک ایده جذاب و بی نظیر برای تکمیل دکوراسیون آشپزخانه است. طراحان داخلی با استفاده از متریال های جدید و بسیار زیبا باعث شده اند فضای بین کابینت ها به طرز خارق العاده ای زیبا و چشم نواز طراحی شوند. شما می توانید برای واقعیت بخشیدن به ایده های خود و خلق یک فضای منحصر به فرد کاشی بین کابینتی  مورد نظر خود را از سایت کاشیران خریداری کنید. با مراجعه به سایت کاشیران می توانید بهترین و با کیفیت ترین کاشی ها را در طرح های زیبا، لوکس و بی نظیر مشاهده کنید و با توجه به سلیقه خود طرح دلخواه را انتخاب نمایید.

نکاتی در رابطه با خرید کاشی بین کابینتی

تا اینجا در مورد کاشی بین کابینتی و کاربرد آن صحبت شد، اما اجازه دهید تا چند نکته مهم در رابطه با ویژگی های یک کاشی خوب را بیان کنیم.

نکته اول اینکه کاشی بین کابینتی باید مقاومت بالایی داشته باشد، زیرا در اثر ضربه، برخورد اجسام و شستشوی زیاد ممکن است آسیب ببیند. به طور معمول مقاومت این نوع کاشی ها بیشتر از کاشی های معمولی آشپزخانه می باشد.

اگر قصد دارید آشپزخانه خود را زیباتر و چشم نواز تر کنید پیشنهاد ما استفاده از کاشی بین کابینتی با طرح های متنوع است. باید طرح و رنگ مناسب را به توجه به سلیقه خود و دکوراسیون آشپزخانه انتخاب کنید. انتخاب طرح، رنگ و جنس این کاشی ها کاملاً سلیقه ای است. در سایت کاشیران دنیای بی نهایتی از طرح و رنگ پیش روی شما قرار دارد.

رنگ کاشی ها باید با کابینت ها هارمونی چشم‌نوازی ایجاد کند، مثلا اگر کابینت شما بنفش است رنگ مکمل آن برای کاشی بین کابینتی طلایی، نقره ای براق، شیشه‌ای یا آینه ای است که آشپزخانه را بسیار لوکس نشان می دهد.

با توجه به متراژ کلی آشپزخانه طرح کاشی را انتخاب کنید، به عنوان مثال اگر آشپزخانه شما بزرگ است از طرح های ریز، مینیمال، مدرن هندسی یا طرح افقی استفاده کنید. اگر آشپزخانه کوچک است طرح های درشت و عمودی مناسب می باشد. استفاده از تناژ رنگی متضاد بین کابینت و کاشی بین کابینتی نمایی منحصر به فرد می آفریند.

هر طرحی از کاشی بین کابینتی را که انتخاب می کنید بهتر است قابل شستشو باشد. روی سرامیک برآمدگی و فرورفتگی بیش از حد نداشته باشد زیرا در آشپزخانه چربی و کثیفی زیاد است و اگر بین آج ها چربی نفوذ کند شست و شوی آن سخت می شود.

انواع کاشی بین کابینتی

  • کاشی بین کابینتی سنگی

ساخته شده از سنگ مرمر و آنتیک، بسیار لوکس، گران قیمت و قابل شست و شو.

  • کاشی استیل

ساخته شده با پایه پلاستیک و روکش ورق های استیل، وضوح کثیفی بر روی آن، دارای محدودیت رنگی (طلایی، مسی، نقره ای).

  • کاشی شیشه ای

ترکیب آلومینیوم و کامپوزیت، ارزان قیمت، مقاومت حرارتی بالایی ندارد، غیر قابل استفاده برای پشت اجاق گاز.

  • کاشی بین کابینتی فانتزی

دارای طرح های سنتی،  مناسب برای افرادی که سبک سنتی و کلاسیک می پسندند.

  • کاشی لمینیتی

مناسب برای افرادی که طرح چوب و سنگ را دوست دارند، مقرون به صرف، قابل شست و شو، مقاومت حرارتی بالایی ندارد.

  • کاشی آینه ای

جزو جدید ترین کاشی بین کابینتی، مناسب برای آشپزخانه ها با هر طرح و رنگ، غیر قابل استفاده برای پشت اجاق گاز.

  • کاشی پرسلان

نوع بروز شده و پیشرفته کاشی بین کابینتی، دارای مقاومت و دوام بسیار بالا، قیمت مناسب.

مرکز خرید کاشی بین کابینتی

سایت کاشیران بزرگترین سایت اینترنتی کاشی و سرامیک در کشور است که در زمینه فروش انواع کاشی از بهترین و با کیفیت ترین برند های داخلی و خارجی فعالیت دارد. کاشی بین کابینتی از برند های مختلف و برای سلیقه های مختلف در سایت کاشیران قرار داده شده است.

این سایت بهترین و با کیفیت ترین محصولات داخل و خارج را به شما مشتریان گرامی معرفی می کند. هدف کاشیران رضایت شما مشتریان گرامی و دسترسی آسان شما عزیزان به باکیفیت ترین ها است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.